Ondertussen heeft ze er nog overal 10 cm bijgegroeid
Als het weer zich zo verderzet in september, zal het er zeer vet uitzien
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jamaican Pearl
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Als ze in de zon staat ruikt ze geweldig!
Sent from my GT-I9000 using TapatalkAttached FilesLeave a comment:
-
boeien in plaats van snoeien
heb er weeral een goed voorgevoel bij de bladerkracht te behouden
dankjewel!!
ook met mijn honeycomb zijn de fotoos niet te kantelen... aangezien de plant nu zeker langer dan breed is....
Sent from my Transformer TF101 using TapatalkLeave a comment:
-
Ik zal de takken wat opbinden ipv te snoeien
Sent from my GT-I9000 using TapatalkLeave a comment:
-
Re: Jamaican Pearl
Enig, zo'n verduisteringskapje. Ziet er een goede dame uit.Leave a comment:
-
Gast, je verduisterzuil staat horizontaal.
Minder blad = minder energie.
Misschien even overwegen..Leave a comment:
-
Project eclipse begint te werken...nog een paar kleine aanpassingen, en er zou toch wel wat gesnoeid moet worden...
-
Indica of sativa, das bij mij na een paar jaar ervaring nog altijd een raadsel; zolang de plant gezond is, zijn ze allen lekker!
Hierbij een foto van "project eclipse" lol
weeral een vertikale fotoo 
Project eclipse:
Motorlift met programeerbare kloksturing, pe folie, tek7, metserskoord, hersenkronkel
Sent from my GT-I9000 using TapatalkAttached FilesLeave a comment:
-
Jamaican Pearl is toch een sativa soort ?
Of is dit een kruising met indica want je blad is wel breed voor een pure sativa
Ajo
VentjeLeave a comment:
-
Genoeg gegroeid!
Ik heb 2 weken geleden ongeveer 25 regenwormen in de bloempot gedaan, die ik elders in den hof gevonden heb. De plant strest volledig niet, nergens rood op de takjes
-
Tapatalk op android is voor de moment het enige dat ik voor handen heb, en het blijkt moeilijk te zijn een foto 'werkelijk' te roteren, op mijn android roteert ze maar voor de upload wordt blijkbaar standaard gepakt... (en laptop is stuk...)
Vandaar, dan zal ik nog alleen landscapes trekken...
De plant is growing mad and is humansized!
Hier en daar een klein enkel vrouwelijk bloempje (net genoeg om te kunnen zien dat het een vrouwtje is), ik ga vandaag een projectje uitwerken om te verduisteren.
Sent from my GT-I9000 using TapatalkAttached FilesLast edited by warp; 25 July 2011, 09:24.Leave a comment:
-
voor je upload in je verkenner rechts op de foto klikken en links of rechtsom draaien. is toch simpel genoeg.Leave a comment:
-
Hoewel ik grafisch geschoold ben, wordt ik er niet goed van een geroteerde foto vanuit tapatalk gepost te krijgen. Roteren na het uploaden mogelijk?Leave a comment:
-
Vind het altijd zo bijzonder dat verticaal kweken vooral hoe men die pot dan zo vast krijgt gemaakt.
Foto draaie is een kleine moeite en geeft groot kijkplezier, van die niet gedraaide foto's krijg ik kramp in me nek.Leave a comment:

Leave a comment: