Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekker NATUURlijk?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lekker NATUURlijk?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik ben justin.
    een echte haze liefhebber
    sinds kort 3 stekjes gekregen amnesia haze,.mn eersten
    ben er heel blij mee
    ik was van plan ze gewoon normale aarde te zetten( oud kinderbadje) en dan lekker op balkon in de zon
    maar de zon is beetje weg nu,dus staan ze sinds 3 dagen binnen (met gewoon 2 bureaulampjes)
    tot nu toe vind ik ze er wel mooi uitzien en ze groeien ook goed
    ik heb wel verstand hoe wiet eruit moet zien en proeven en drogen en weet ik veel wat maar van voeding enso heb ik geen verstand,
    maar dit wil ik denk ik ook niet geven
    ik heb ze alleen paar keer pokon gegeven(ook overbodig denk ik en vast ook wel te veel)
    maar ja ,zoals ik zei ze groeien goed,daar ik hier nieuw ben moet ik ff uitzoeken hoe alles werkt
    en doe ik er wel even foto's bij
    ik heb verder niet echt vragen ofzo,ben alleen benieuwd wat jullie hier op te zeggen hebt,
    omdat ik hoor dat amnesia moeilijk te groeien is namelijk
    en ik er niet veel bijzonders mee doe en van velen ook hoor je moet zus doen of zo doen,
    terwijl ik ze er tot nu toe goed vind uitzien
    kheb ze volgens mij nu 1 of 2 week kweet niet precies houd dat ook niet bij(laten we maar 1,5 week zeggen.)
    nou als er vragen zijn geef ik wel meerdere info
    en ik weet niet of ik dit later nog kan bewerken ,maar anders zie je dus de extra info in mn antwoorden
    hopelijk lukt het me om deze site uit te vinden (haahahaha kheb nog al wat te doen nou) groetjess

    ps ik heb al ontdekt dat ik het kan bewerken en dat ik via hier foto;s erbij moet doen dus ga ik nu even testen


    IMG00207-20110630-1206.jpg dit was volgens mij 1 van de 1ste foto's denk rond begin juli
    IMG00232-20110708-1036.jpgIMG00233-20110708-1037.jpgIMG00234-20110708-1037.jpg deze 3 waren van paar dagen daarna volgens mij( dat plastic had ik erop gedaan omdat ik ergens las dat die wortels dan meer gaan verspreiden ofzo maar ik heb dit na 2 dagen eraf gehaald leek me niet echt goed achteraf)

    IMG00239-20110712-1629.jpgIMG00240-20110713-2103.jpgIMG00241-20110713-2103.jpgdeze 3 volgens mij van paar dagen geleden ( tis nu 16-07-11 22:08
    IMG00244-20110716-2150.jpgIMG00245-20110716-2151.jpgIMG00246-20110716-2151.jpgIMG00247-20110716-2151.jpgen deze 4 heb ik net net gemaakt,(dat netje had ik gedaan toen die op balkon stond
    zodat katten er niet in gaan poepen en wroeten ofzo)


    nou ben benieuwd wat jullie me te vertellen hebben groetjes

    17-7-11 12:25 zonnetje schijnt wel op balkon,valt wel weg af en toe..zit te twijfelen om het badje even op balkon dus te zetten vandaag( zo lang het zonnig is)
    maar ze staan er binnen ook nog goed bij en dan hoef ik niet te verplaatsen enzo
    ik wacht nog even half uurtje als dan nog lekker zon is op balkon dan gaan ze zeker naar buiten toe vandaag.
    groetjes... ps nieuwe update denk ik over half uur/uurtje

    17-7-11 13:06 ik laat ze toch lekker bij mij binnen vandaag,in mijn chill/rook/smoke kamer is het altijd lekker warm en word veel gesmookt dus dan weten ze gelijk hoe sterk ze moeten worden ahahah


    17-7-11 21:54 Vandaag even provisorisch bezig geweest,zodat (als het lekker weer word) ik mn schatjes makkelijker kan verplaatsen.
    de rechter begint klein beetje te hangen maar denk dat dat wel goed komt .
    kdoe er ook even weer wat foto's bij.
    groetjesIMG00248-20110717-2149.jpgIMG00249-20110717-2150.jpgIMG00250-20110717-2150.jpgIMG00251-20110717-2150.jpg
    Last edited by ttsix666; 19 July 2011, 13:40. Reden: foto's erbij gedaan

    #2
    Re: Lekker NATUURlijk?

    Hey en welkom

    Leuke bak heb je ze in staan


    laat je ze allemaal in die bak staan?

    heel veel succes!

    greetz
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Lekker NATUURlijk?

      Hey bedankt voor je leuke reactie.
      Ja ik was van plan ze gewoon in de bak te laten staan doch ik van velen het advies krijg het in aparte potten te doen
      groetjes

      Comment


        #4
        Re: Lekker NATUURlijk?

        Justin bieber, hihi

        anyway , ik zou dat advies indd opvolgen, of je moet ze klein willen houden

        zo niet zou ik ze toch een keer in aparte potten zetten
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Lekker NATUURlijk?

          ahahha lol
          oke ja dan ga ik dat denk ik toch wel doen
          ook tips wanneer ik het beste kan doen en hoe?
          want ik wil de wortels natuurlijk niet beschadigen
          of dat ze stress krijgen door de verplaatsing ofzo
          groetjes

          Comment


            #6
            Re: Lekker NATUURlijk?

            met zo'n plantenbak wordt het vast uitkijken dat je geen "voeding" uit die gezellige gele flesjes erbij knalt natuurlijk (Zwitsal babycannavoeding, voor de zachtste hasjdraadjes EN prikt niet in de bladmondjes)

            leuk projectje man, veel plezier hier
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Lekker NATUURlijk?

              hahaha moreweed, een lekker flesje badolie bij de voeding voor de zachte haartjes kan nooit kwaad

              wat je kan proberen is schotten te plaatsen tussen de planten, helemaal tot de bodem.

              de wortels groeien dan niet in elkaar

              ik heb hier een plaatje van zo'n tussen schot... heb je een idee wat ik bedoel

              was een snelle zoekactie van google, ....

              http://www.koivrienden.be/phpBB/album_pic.php?pic_id=21043


              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Lekker NATUURlijk?

                Ik zou ze gewoon laten staan in dat badje .
                Waarom zouden de wortels niet door elkaar mogen ? ik zou het niet weten
                het zullen wel geen mega grote planten gaan worden maar vermoed dat je dan niet zou willen op en balkon.
                Wat ik wel zou doen is even wat gaten onder in het badje maken zou dat overtollig water weg kan lopen.
                Ik vind het wel leuk zo in kinder badje leuk bedacht
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Lekker NATUURlijk?

                  Helemaal mee eens.
                  Pokon !?!?, stop daar gelijk mee. Krijg je koppijnweed van!
                  Lees maar een paar kweekverslagen op dit topforum, krijg je zoveel ideen van dat je niet meer weet wat je eerst wil doen.
                  suc6.

                  Comment


                    #10
                    Re: Lekker NATUURlijk?

                    correct me if i'm wrong maar het babybadje wat ik voor m'n kleine meid gebruikte had een afvoerstop onderin
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Lekker NATUURlijk?

                      dan had je de dure uitvoering
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Lekker NATUURlijk?

                        het ziet me er een degelijk badje uit (inhoud, 45*20*20 = 18 liter)
                        wat misschien iets weinig kan zijn , bij 30 liter of meer dan stonden ze voldoende om rond te komen.
                        als je ze zou willen verplaatsen/verpotten zou ik als ik jou was enkel de middenste doen
                        heel wat strains reageren positief op ondergrondse concurrentie (plantbakmethode geeft dat ook)
                        zo , heb je weer een optie meer

                        hou ze groen en groei ze

                        Comment


                          #13
                          Re: Lekker NATUURlijk?

                          Vet goed 3 kleine meisjes in dat bad .
                          Maar met over potten hoef je je niet zoveel zorgen te maken wortelsnoei op zn tijd is goed voor de plantjes dan stimuleer je de wortels waardoor ze sneller wortelen in de nieuwe pot.
                          Stress valt wel mee.
                          leuke opzet iig.
                          Suckses

                          Greetzz

                          Comment


                            #14
                            he ik vind dit echt een leuke site en leuk al die reacties en tips enso..ik ga ze eerst nog ff hier inlaten inderdaad en kijken als het nog zo door blijft groeien dan laat ik het..maar ik zie dat er veel reacties zijn enzo dus ik zal om de paar dagen ofzo nieuwe foto's en tekst erbij doen..hartelijk bedankt nogmaals en hopelijk blijven jullie mij volgen groetjess

                            daar heb je ook gelijk in en deze heb ik ook eruit gelaten dus er kan wel water uit ( overigens hebben niet alle kinderbadjes een stop) groetjes
                            Last edited by ceBep; 17 July 2011, 11:47. Reden: denk ff aan het dubbelposten.....ik heb ze samengevoegd

                            Comment


                              #15
                              Re: Lekker NATUURlijk?

                              gaat wel goedkomen dit toch zou ik ze wel in verschillende potten doen,, zo groeien de zijtoppen straks in elkaar en krijgen ze geen optimaal licht.. Wij hebben vorig jaar ook haze gehad(volle grond) en hadden alleen de grond goed voorbemest en geen voeding gegeven en een hele mooie opbrengst, 600 gram van 5 plantjes dus dat ze zeggen dat haze zo moeilijk is hier een foto'tje en ik ga proberen je te volgen IMAG0080.jpggr

                              Comment

                              Bezig...
                              X