Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Lowryder 1 getopt experiment

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

    'n beetje overschot doe ik ook, maar zit het niet al in die canna bio flowers ? dubbel op kan weer teveel van het goeie zijn
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

      bedoel je dat in de canna flowers al pk13/14 zit?

      Comment


        #18
        Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

        Even een update, de grooste van de drie krijgt canna pk13/14 de andere 2 lopen 2 weken achter die volgen later.
        Attached Files
        Last edited by exmember16357; 16 August 2011, 13:11. Reden: Mooie foto grootse top!

        Comment


          #19
          Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

          Bloei zit er lekker in, denk dat ze over 3 weken klaar zijn
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

            Ik wil graag volgend keer Skunk Passion van Dutch Passion proberen dit is voornamelijk een sativa en niet zo strek zie, http://www.dutch-passion.nl/nl/canna...skunk-passion/

            Heeft iemand hier ervaring mee, ik wil graag weten hoe hoog ze in mijn kweektent 120x120x180 met een 600 watt hps lamp als je ze in potten van 25L zet. met 2 of 3 weken voorbloei.

            Sativa soorten worden meestal nog al hoog, ik denk misschien doordat er skunk door hen zit dat ze minder groot worden, maar ze praten over toppen van makelijk 25 cm.

            Ik kon via de zoek functie niet veel vinden iemand ervaring...???
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

              Niemand?

              Comment


                #22
                Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                Ondanks het klote weer, toch een paar foto's van de lowryders.
                Ik heb om de plant hen slakken korrels gestooirt omdat door die door het slechte weer elke nacht anders word aangevalleen door slakken. Ben niet zo fan van dat soort spul maar dit is op klei basis dus ik hoop dat dit goed gaat.

                Ik heb ook stekjes geknipt van mijn binnen planten http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d-graag-advies of ze het halen geen idee.
                004.jpg019.jpg016.jpg012.jpg008.jpg005.jpg017.jpg014.jpg009.jpg006.jpg001.jpg018.jpg015.jpg011.jpg007.jpg
                Last edited by exmember16357; 28 August 2011, 12:13.

                Comment


                  #23
                  Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                  Mooie planten hoor
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                    1 lowryder omgehaald, ziet er aardige uit voor het weer wat ze hebben gehad.
                    de andere 2 moeten nog wel 2 weken.

                    foto 1 een deel van de plant
                    foto 2 andere deel van de plant

                    Nu nog 2 weken geduld hebben.
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                      Ik word niet goed van het weer, foto 2 heb ik vandaag omgehaald net wat te vroeg maar houd anders niets over door de toprot, ik denk dat ongeveer de helft heb over gehouden.
                      Foto 1 probeer ik nog 1 week te laten staan, daar heb gelukkige nog niet zo veel toprot gevonden.
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                        dit experiment is mislukt door het slechte weer, te veel toprot vergelijken de eerste kweek van het jaar, volgende voorjaar probeer ik het opnieuw.

                        Comment


                          #27
                          Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                          Je conclusie is dat de plant door het toppen teveel vertraging heeft opgelopen waardoor ze niet snel genoeg kon afbloeien ?
                          Zonder toppen was ze zeker een week verder geweest toch.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

                            Nee de zomer hier was zo slecht dat het buiten steeds te luchtvochtigeheid te hoog was om geen rot te krijgen. het voorjaar had ik er 3 die niet getopt waren met mooier weer en deze hadden dus ook geen rot.
                            De laaste 3 stonden onder zeil als het regende maar als nog rotten ze weg.

                            Comment

                            Bezig...
                            X