Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Devil #2 AF Feminized outdoor potjes!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Big Devil #2 AF Feminized outdoor potjes!

    Korting op 420shop
    Goedenavond dames en heren ,

    Vorig jaar had ik ook een topic over mijn buitenkweekje, deze buitenkweek is door het weer en door het werk wat ik doe helemaal naar de klote gegaan.
    Bijna alle wiet zat onder de toprot van de 3 monsters die in mijn tuin stonden. Dit kwam natuurlijk omdat de maand september en oktober BARRRR EN BOOS waren en dit vonden mijn dames niet erg leuk.
    En aangezien ik shifts draai van week op week af in de binnenvaart was binnen ongeveer 1 week door kou en regen alles naar de klote toen ik terug kwam. Hiervan was natuurlijk niet alles kapot, de toppen die nog over waren heb ik nog laten drogen en hiervan heb ik een aantal heerlijke spacecakes gebakken en nog het een en ander lekker opgerookt!

    Dus dit jaar dacht ik dit ga ik eens op een andere manier proberen, ik heb 4 big devil #2 autoflowers achter in de tuin staan en ik gok (heb het niet precies bijgehouden) dat de dametjes nu met ontkieming erbij vijf weken oud zijn en zij staan inmiddels al in beginnende bloei.

    IMAG0011.jpgIMAG0013.jpgIMAG0018.jpg
    IMAG0014.jpgIMAG0012.jpgIMAG0017.jpg
    Hier een paar foto's..wou eigenlijk paar nieuwe maken vond deze niet super maar batterij van telefoon was leeg dus ik zal morgen nog ff paar fotootjes posten waarop je kan zien dat ze aan het bloeien zijn. Zoals jullie misschien zien zijn er van twee plantjes de bladeren een beetje wazig..de puntjes van sommige bladeren zijn gewoon verdord en heb ik dus beetje eraf gehaald. Ik zat zelf te denken dat het misschien lichte overbevoeding is..dus te zure grond. Maar heb geen PH meter oid dus misschien kan iemand me helpen met het probleem?

    Grtzzz kakacallie..#goingtosmoke
    Attached Files
    Last edited by kakacallie; 25 July 2011, 17:47. Reden: foto's vaag

    #2
    Re: Big Devil #2 AF Feminized outdoor potjes!

    Hier nog wat foto's net gemaakt met mijn telefoon en enkele met de camera..dus zijn niet heel duidelijk maar bloei is te ontdekken. Ook een foto van mijn bladprobleempje, ik heb ook een keer gespoten met fish mix van BioBizz toen het een uur of half 8 's avonds was maar dat moet toch niet een probleem zijn?

    IMG_0084.jpgIMG_0085.jpgIMG_0086.jpgIMAG0028.jpgIMG_0082.jpgIMAG0021.jpgIMAG0025.jpg

    Nu duurt t weer paar daagjes voordat er foto's komen..eerst mag de zon er wel eens flink overheen! In het mooie eilandengebied waar ik woon geven ze de do/vrij/za/zo in ieder geval nog de nodige zon af
    Attached Files
    Last edited by kakacallie; 26 July 2011, 08:41.

    Comment


      #3
      Re: Big Devil #2 AF Feminized outdoor potjes!

      Goedemiddag..

      Wat een dooie boel hier

      Zal nog maar ff wat fotoos posten kunnen jullie mijn prachtige big devils #2 bewonderen.

      Ik was eigenlijk al begonnen met het geven van bloeivoeding maar ik kwam tot de constatering dat na het vernevelen van BioBizz fish mix de plantjes ineens weer wat levendiger werden.
      Dus ik geef nu nog steeds de Bloei en Boost van Canna maar heb hier ook nog een halve dosering groeivoeding bijgedaan.
      Ook heb ik bij een aantal plantjes een aantal takjes 'geknakt', het heet geloof ik ook wel 'supercroppen' in de mond van de prof. kwekers, ik heb hier een aantal foto's gemaakt en ik hoop dat je het een beetje kunt zien. Ik had het vorig jaar ook al gedaan bij een aantal takken en de manier waarop het weer verder groeit is gewoon al leuk om het alleen te zien, want op het punt waarop je hem knakt word de steel van de tak echt twee keer zo dik als de rest..het word zegmaar echt echt een stevig punt. En geloof er wel in dat hoe sterker de steel/stam hoe meer wiet het kan dragen..maar dit zullen we zien.

      Ook heb ik ze ff allemaal een nummertje gegeven 1 t/m 4, dit omdat ik bij wilde houden hoever het plantje nog doorschiet als zij voorbloei laat zien.

      IMG_0088.jpg

      abort mission..foto's waren te groot..tijd is op..next time

      Comment


        #4
        Re: Big Devil #2 AF Feminized outdoor potjes!

        Fishmix vernevelen mag je elke dag doen, vinden ze heerlijk. (ahja, als je thuis bent natuurlijk) Best doe je dat 's ochtends vroeg, als de zon er nog niet op staat.
        Stoppen met vernevelen als je echt topjes krijgt natuurlijk.
        Ze staan niet in speciale grond zeker ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X