Nu me vorige pptjes liggen te drogen begon het toch weer te jeuken nieuwe plantjes te nemen.. beetje als test om te kijken of we toch nog een kleine oogst kunnen krijgen
Ik zou vandaag eigenlijk 5 x haze krijgen , maar dit ging helaas niet door dus heb ik toch maar opnieuw 5 pptjes gehaald en vandaag geplant.. Dit maal heb ik ze in de volle grond gezet. Flinke kuil gegraven en allen hebben ze zo'n 60 L potgrond per plant tot hun beschikking.. Ook ben ik een beetje aan het testen met verschillende soorten grond. 2 plantjes heb ik de grond-mix van de growshop gegeven, volgens mij van Plagron !? 1 plant heb ik gemixt met normaal potgrond én de grow-mix. En de andere 2 planten hebben gewoon normale potgrond van de c1000.. Ben benieuwd of dit nog enig verschil maakt de eerste paar weken.. Verder heb ik alvast de alga-grow gehaald.. De stekken zagen er wel redelijk goed uit, nu hopen dat het morgen ook mooi weer wordt want ik heb ze vanavond pas geplant.. Ik kan nu in ieder geval over de pptjes vertellen dat het sterke plantjes zijn en goed tegen stress kunnen en weersverandering..
Morgen zal ik foto's plaatsen.. Greetz Da Vibe.
Morgen zal ik foto's plaatsen.. Greetz Da Vibe.

Comment