Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

    Korting op 420shop
    13 Mei begonnen met het ontkiemen van 5 zaadjes,netjes in wcpapier in een schoteltje.
    ze begonnen al snel te ontkiemen en daarna in turfpotjes gezet met zaai/stekgrond.
    bij een hoogte van 5cm heb ik de plantjes overgepot in 10 ltr potten met bemeste potgrond en cocopeat plus een handje vol koemestkorrel en als toplaag kleikorrels.
    een bloemenbak van 2mtrx0,6mtr met gaas omspannen diende als terratorium.
    en kleine opening in het gaas leverde een misterieuze verdwijning van het kleinste plantje welke we na een dag op de tegels terug vonden,het arme ding was in coma en bijna overleden.
    na een herplanting en wat extra zorg is ze er toch nog bovenop gekomen,wonderbaarlijk wat zo`n plantje kan hebben.
    achteraf stond de vaste bloembak niet op het juiste plekje,alleen s`morgens tot 12:00 licht en daarna in de schaduw van een schutting.
    ik durfde de bloempotten niet onbeschermd in de volle zon te zetten vanwege mn katten en loslopende kippen dus ze hebben een aantal weken zo gestaan,uiteindelijk toch maar uit de bak gehaald en op en verhoging van een mtr gezet lekker in de volle zon en wonderbaarlijk blijft mn vee ervan af.
    mn kleine benjamin begon ook weer lekker te groeien maar omdat deze noodzakelijk getopt is kreeg ze 2 vertakkingen


    nu 3 augustus 11/12 weken verder staan ze zo voor.

    shakira 24 cm hoog

    DSCN6054.jpg en 3 close-ups DSCN6062.jpg DSCN6063.jpg DSCN6064.jpg

    beyonce 23cm hoog
    DSCN6055.jpg en 3close-ups DSCN6065.jpg DSCN6066.jpg DSCN6067.jpg

    femke 20 cm
    DSCN6056.jpg en 3 close-ups DSCN6068.jpg DSCN6069.jpg DSCN6070.jpg

    2 koppige benjamin 15 cm

    DSCN6057.jpg en 2 close-ups DSCN6071.jpg DSCN6072.jpg
    Last edited by fsmidt; 5 August 2011, 08:15.

    #2
    Re: 1 e kweek Easy Ryder van joint doctors

    en als laatste een tsja 15cm
    DSCN6053.jpg DSCN6074.jpg DSCN6075.jpg DSCN6076.jpg

    omdat we nu al 11 tot 12 weken verder zijn en op verpakking staat life cycle 65-70 days zeg maar 10 weken ben ik bang te laat te gaan oogsten.
    ook is de hoogte aan de lage kant gemiddeld 20 cm en op verpakking staat 50-70cm.

    ik heb hier al diverse topic gelezen over wanneer moet je oogsten maar ben toch nog onzeker.
    Last edited by fsmidt; 5 August 2011, 08:16.

    Comment


      #3
      Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

      ......edit: ik had het verhaal met haartjes en trichomes niet goed begrepen .dus deze regel verwijderd

      *kan ik deze autoflower ook in fases knippen en wanneer deze geknipt is komt er dan weer nieuwe bloeisel?

      *is de laatste "tsja" nog bruikbaar? wat moet ik dan doen?

      *grote bladen wegknippen?

      ik weet allemaal noob vragen en als ervaren kweker wordt dit vaak als vervelend beleeft.

      maar toch graag jullie reactie en als je meer foto`s wilt dan is dat voor mij geen probleem.
      Last edited by fsmidt; 5 August 2011, 00:13.

      Comment


        #4
        Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

        kan ik deze autoflower ook in fases knippen en wanneer deze geknipt is komt er dan weer nieuwe bloeisel?

        Volgens mij is het niet mogelijk om een autoflower in fases te knippen ik weet wel dat je een wietplant weer terug kunt brengen naar zijn groeifases en daarna weer in de bloei kan laten komen (Aangezien een autoflower ook genetisch gemanupileerd is denk ik dat het niet mogelijk is) Weet dit niet zeker

        is de laatste "tsja" nog bruikbaar? wat moet ik dan doen?
        Zolang als er nog topppen opzitten met thc (en een goede amber/milky verhouding http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes) Zou ik zeggen drogen en roken maar.

        grote bladen wegknippen?

        Autoflowers hebben al niet veel bladeren dus ik zou ze gewoon laten zitten (bladeren nemen ook zon op en bevatten als het goed is ook voedingstoffen)

        Verder zijn dit geen noob vragen dit zijn gewoon hele normale vragen en wees gerust je leert hier veel ik kwam hier 2 kweken geleden met 0,0% informatie over kweken oja tip ->
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...et-kweken-info hier is veel te vinden en natuurlijk kun je het ook vragen aan de JD community (wij)
        Groet,
        PlasticHorse

        Comment


          #5
          Re: 1 e kweek Easy Ryder van joint doctors

          dank je plastic horse,ik heb je verslag even bekeken het gaat goed bij jou ,tsja dan zijn die auto-flowers maar dwergjes
          Last edited by fsmidt; 6 August 2011, 21:24.

          Comment


            #6
            Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

            Of je moet die plant nog even laten door bloeien tot dat je haar kunt oogsten of er zit toprot in http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-te-herkennen vergelijk de plaatjes er even mee.
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment


              #7
              Re: 1 e kweek Easy Ryder van joint doctors

              ja ze hebben wel veel regen gehad de laatste tijd ,ik heb ze gewoon buiten laten staan ,ook bij stortregen.
              ik zal even checken op toprot.
              Last edited by fsmidt; 5 August 2011, 08:18.

              Comment


                #8
                Re: 1 e kweek Easy Ryder van joint doctors

                ok ,toch maar stukjes afgeknipt van 3 van de 5 planten ,ik zag door de bladeren het bloeisel niet goed,het zijn ook net bonsai boompjes alles dicht opelkaar.
                het bovenste stuk van shakira was volgens mij besmet met toprot als je het verwijderde kwam er een fijn stof vrij.

                hier de foto`s
                shakira
                DSCN6077.jpg DSCN6078.jpg DSCN6079.jpg
                shakira02.jpg
                byonce
                DSCN6081.jpg DSCN6082.jpg DSCN6083.jpg
                femke
                DSCN6084.jpg DSCN6085.jpg DSCN6086.jpg DSCN6087.jpg
                benjamin
                DSCN6088.jpg DSCN6089.jpg DSCN6090.jpg

                het afknipsel..
                DSCN6091.jpg
                Last edited by fsmidt; 5 August 2011, 08:19.

                Comment


                  #9
                  Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                  graag jullie bevindingen cq advies

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                    vergelijk de foto toprot it is

                    Deze zomer doet de buiten teler geen goed.

                    groet Robbert

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                      hoi robbert,

                      tja blijft een eerste kweek heh,heb ondertussen alweer de nodige dingen geleerd/gelezen hier.

                      je hebt het over toprot it is,welke foto bedoel je, voor of na mn snoeibeurt.
                      fotonr..

                      grtz freddie

                      alvast bedankt

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                        rot of niet?

                        rot of niet.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                          yo,

                          op die laatste foto denk ik niet,zijn je haartjes die aant verkleuren zijn als 80% bruin is mag je oogsten
                          eb zelf pas easy ryder gezaaid op de site stond 8tot 10 weken zal bij jouw mss te maken hebben
                          met 't kutweer de laatste tijd... veel succes !!! en laat nog wa wete kwa opbrengst
                          Last edited by delange021080; 5 August 2011, 14:08.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                            yo,

                            oogsten als je plant dit voor 3/4 vertoond.

                            succes

                            Comment


                              #15
                              Re: 1 e kweek Easy Rydervan joint doctors

                              je kan oogsten, en je wiet zal een goede high geven.
                              denk niet direct dat het rot is, maar zou het wel blijven controleren.
                              als het uitbreidt, plant omdoen.
                              opbrengst zal niet zo hoog zijn door slecht weer, maar het is gratis wiet dus enjoy

                              Comment

                              Bezig...
                              X