Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terraskweekje Easy Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Terraskweekje Easy Ryder

    Korting op 420shop
    Aangezien mijn terras van 8u tot het einde rechtstreeks zonlicht krijgt ben ik er een kweekjes begonnen. Ik heb gekozen voor de EasyRyder Autoflower omdat het een autoflower moest zijn, een boom zou mooi zijn op m'n terras, maar niet handig omdat vele mensen er gewoon kunnen op kijken . Verder doe ik het simpel & clean, kweken hoeft niet moeilijk te zijn, het enige wat ik kocht was een 11L pot, universele potgrond wie weet welk merk & 5x Fem EasyRyder van Joint Doctors.

    het ontkiemen ging prachtig na 22u kon ze in de pot, 3dagen later kwam ze uit.
    SDC11010.jpgSDC11011.jpgSDC11012.jpgSDC11013.jpg

    Grtz Six
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    #2
    Re: Terraskweekje Easy Ryder

    2weken verder nu, 1e week trok ik geen foto's & dan belandde ik ene week in het ziekenhuis, niet slecht voor 2weken, wat denken jullie?

    SDC11032.jpgSDC11034.jpgSDC11033.jpg, snachts zet ik ze binnen omdat er vele slakken zijn + straatlicht verlicht mijn terras
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    Comment


      #3
      Re: Terraskweekje Easy Ryder

      vinden ze niet fijn, elke nacht naar binnen, dan weer naar buiten. veroorzaakt stress wat het groeiproces verlangzaamt.
      Je kan een omheining maken met slakkenkorrels voor de slakken, en ergens in je tuin een plekje zoeken waar het in de nacht donker is, waar de lantaarn niet bij komt.

      Comment


        #4
        Re: Terraskweekje Easy Ryder

        m'n laatste korrels gingen naar een ander plantje die ik guerilla doe, maar aangezien ik enkel een terras heb weet ik het niet :s... maar er zijn wel hoeken op m'n terras waar het droog is, misschien dat ik ze daar kan zetten ;D.. Uhm verder hoop ik dat de slakken eraf zullen blijven + er zitten ook enkele katten snachts op m'n terras voor m'n vuilzakken die er staan... hatelijk plek mijn terras voor zo'n plantje xD
        Last edited by ceBep; 7 August 2011, 22:30. Reden: quote verwijderd
        >>> Loving The Green Herbs <<<

        Comment


          #5
          Re: Terraskweekje Easy Ryder

          Ze is nu 17dagen oud, ze doet het niet slecht... maar groeit wel traag, pff

          SDC11046.jpgSDC11047.jpgSDC11048.jpg
          de andere bladeren zijn niet.. raar. Dus het zal wel niets zijn?
          >>> Loving The Green Herbs <<<

          Comment


            #6
            Re: Terraskweekje Easy Ryder

            Heb ze vandaag diper in de pot gestoken zodat ze het gestrekte deel nu ook in de pot zit, hierdoor is ze steviger

            Morgen pics... & jammer dat ze nu zo klein blijft, het weer valt niet mee & de dagen worden korter. damn
            >>> Loving The Green Herbs <<<

            Comment


              #7
              Re: Terraskweekje Easy Ryder

              alright, zoals beloof de foto's... enorme rukwinden, maar ze gaat steeds recht, foto's zijn even binnen genomen... ze is prachtig groen, maar groeit enorm traag, & heeft zelfs al een goed geurtje, ze is enorm gezond, maar klein

              SDC11057.jpgSDC11058.jpgSDC11059.jpg
              Grtz Six
              >>> Loving The Green Herbs <<<

              Comment


                #8
                Re: Terraskweekje Easy Ryder

                Goedenavond sixstars,

                Ziet er goed uit man.
                Dat de dames niet zo snel groeien op het moment, heeft toch ook te maken met het feit dat we al in augustus zitten.
                Mesch toch zo snel mogelijk die ijskast ombouwen^^
                Dat zouden de dames ook heel fijn vinden

                suc6 man

                Grtz Ceristo


                Greetz Ceristo

                Comment


                  #9
                  Re: Terraskweekje Easy Ryder

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ceristo View Post
                  Goedenavond sixstars,

                  Ziet er goed uit man.
                  Dat de dames niet zo snel groeien op het moment, heeft toch ook te maken met het feit dat we al in augustus zitten.
                  Mesch toch zo snel mogelijk die ijskast ombouwen^^
                  Dat zouden de dames ook heel fijn vinden

                  suc6 man

                  Grtz Ceristo


                  Greetz Ceristo
                  ghehe ceristo tog.. de foto's zijn allemaal van hetzelfd eplantje & twee.. deze laat ik gewoon buitne groeien, 5gram zou niet slecht zijn, ik ruik ze zelfs al, zal zeker een toppertje worden! & die ijskst moet wel wachten, ben invalied momenteel & met een ijskast naar boven sleuren word wat moeilijk met krukken, eind augustus komt de ijskast met een nieuwe easy ryder

                  dankjewel man :p
                  >>> Loving The Green Herbs <<<

                  Comment


                    #10
                    Re: Terraskweekje Easy Ryder

                    Ik ga je volgen man, leuk om te zien dat jij ook een autoflower hebt. Ik ben ook relatief laat begonnen in het jaar er mee. Die van mij zijn nu 23 dagen oud. Mooie groen blad. Hoe oud is die van jou nu precies?
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Terraskweekje Easy Ryder

                      Ze is 24 dagen oud & staat al in bloei... ze groeit gewoon traag, maar ik ruik ze al best goed. m'n andere autoflower die nog 3/4weekjes te gaan heeft staat vollop in bloei, maar je ruikt ze niet zo stevig... rare plantjes die easy ryder. Dit is het topic van m'n andere ;D http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...7-autoflower-)

                      Leuk dat je me volgd, maa rik denk dat deze het niet echt waard is xd, welke AF heb jij? Grtz Sixstars
                      Last edited by ceBep; 13 August 2011, 13:49. Reden: quote verwijderd
                      >>> Loving The Green Herbs <<<

                      Comment


                        #12
                        Re: Terraskweekje Easy Ryder

                        Oke, ik ga je andere ook zeker bekijken. Ik heb trouwens een Fast bud.
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Terraskweekje Easy Ryder

                          Oorspronkelijk geplaatst door Farming View Post
                          Oke, ik ga je andere ook zeker bekijken. Ik heb trouwens een Fast bud.
                          Mag gesloten worden.. heb maanden geleden geprobeerd foto's te uploaden maar helaas... het is een boompje geworden van 15/20 cm met enkele jointjes... maar tjonge! echt goede wiet, smaakte op & top! lekker zoet met een sterke stoned.. twas een leuk plantje.. volgend seizoen begin ik met een uitgebreide guerilla! ik ga verhuizen naar het einde van de wereld, alleen maar boeren & moerasgebieden... ik ben er 100% zeker van goede spots te vinden! @ farming, fast bud denk ik ook eens te gaan proberen .
                          >>> Loving The Green Herbs <<<

                          Comment


                            #14
                            Re: Terraskweekje Easy Ryder

                            Bij deze...

                            Comment

                            Bezig...
                            X