Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

    Korting op 420shop
    IMAG0006.jpgIMAG0009.jpgIMAG0013.jpgIMAG0010.jpgIMAG0011.jpgIMAG0012.jpg

    #2
    Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

    Lekker laten bloeien zou ik zeggen, eventueel bloeivoeding geven.
    Zijn ze vanzelf in de bloei gegaan of verduister je ze 12 uur per etmaal?

    Greetzz Coen..

    Comment


      #3
      Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

      Oorspronkelijk geplaatst door cannabiscoen View Post
      Lekker laten bloeien zou ik zeggen, eventueel bloeivoeding geven.
      Zijn ze vanzelf in de bloei gegaan of verduister je ze 12 uur per etmaal?

      Greetzz Coen..
      ze zijn vanzelf in de bloei gegaan heb ze nog geen bloeivoeding gegeven moet ik dat gelijk doen of zal ik even wachten totdat ze voorbloei voorbij is?

      grtz Ricardo

      Comment


        #4
        Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

        Nee hoor je kan nu al bloeivoeding geven, geef ze in het begin niet te veel bijvoorbeeld de helft van de voorgschreven hoeveelheid.
        Ze zullen vanaf nu echt wel verder de bloei in gaan.
        Ook niet gaan verduisteren ofzo, gaar prima zoals het nu gaat.
        Mijn planten (volle grond) vertonen op het moment ook de eerste bloeiverschijnselen, maar nog niet zo veel als bij jou.

        Greetzz Coen..

        Comment


          #5
          Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

          oke thnx voor de info man!! dit is mijn eerste buitenkweek dus alle hulp is welkom, heb ook iets gelezen over toppen, fimmen en knakken heb jij daar ervaring mee?

          grtz Ricardo

          Comment


            #6
            Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

            Toppen en fimmen heb ik wel ervaring mee ja, maar daar is het nu te laat voor als de plant ennmaal in de bloei staat.
            Knakken heb ik me nog nooit mee bezig gehouden.
            kijk ff op het forum of je er wat over kan vinden, je kan de stam aan het einde van de bloei ook splitten, ook dat valt op het forum te vinden.
            Ik zelf ben van mening dat toppen en of fimmen meer dan voldoende is om aan een goede oogst te komen.
            Mijn plantjes (4 X white widow) zoals ze er nu bij staan.08-03-18.00.jpg

            Greetzz Coen..

            Comment


              #7
              Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

              hey hey!!

              Vandaag heb ik me bezig gehouden met supercoppin(knakken) was eerst wel bang dat ik het verkeerd zou doen maar dat risico heb ik maar genomen, mijn 2 grootste planten heb ik gecropt(geknakt)

              hieronder wat foto's

              IMAG0015.jpgIMAG0014.jpg

              durfde het niet aan om meerdere takken te knakken....

              Grtz Ricardo

              Comment


                #8
                Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                lijkt op silverhaze? zien er goed uit!!

                Comment


                  #9
                  Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                  zorgen dat ze droog staan als het regent dmv doorzichtig afdak.en vol in de zon met lekker weerstaan er mooi bij

                  Comment


                    #10
                    Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                    hier weer even een update:

                    IMAG0006.jpgIMAG0007.jpgIMAG0008.jpgIMAG0009.jpgIMAG0010.jpgIMAG0011.jpgIMAG0012.jpgIMAG0013.jpgIMAG0014.jpgIMAG0015.jpgIMAG0016.jpgIMAG0017.jpgIMAG0018.jpgIMAG0019.jpgIMAG0020.jpg

                    Comment


                      #12
                      Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                      heb wel wat enige problemen met mijn plantjes er ontstaan krommingen in de bladeren, miss te hoge ph waarde, geef mijn 2 grootste planten bloei voeding want die staan ook het langste in de grond dus de voeding is ver opgeraakt de andere 2 planten staan nu ongeveer 3 a 4 weken in de grond dus die hebben nog genoeg voeding voor de komende 2 a 3 weken, die geef ik alleen water met ph-

                      reacties zijn altijd welkom!

                      greetz Rico

                      Comment


                        #13
                        Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                        De kromming in je blad dat is TMV (tobacco mozaik virus) oftewel het kweekvirus.
                        Weet niet of je shag rookt?
                        Zo ja altijd eerst handen wassen voor je met je schatjes aan de haal gaat.
                        het aangetaste blad,zo en zo wantsen en nog een paar vreters (slakken/krekels oid)(Bayer insecten werkt goed hiertegen)
                        Als het goed is zag ook spint spikkels.
                        Ook even goed opletten.
                        Jekan voor het goeie wat oorkruipers uitzetten op je schatjes die vreten beestjes zoals spint en luis en meer.
                        Of iets anders als lieve heers beestjes of roofmijt.
                        neem aan dat je er een PH meter bij heb aangezien je PH- gebruikt?
                        voor de rest ziet het er goed uit,al ben je wel heel snel met de bloeivoeding.
                        Ik was ook snel maar had wel duidelijk zichtbare bloei al.
                        Komt goed
                        Suckses

                        Greetzz

                        Comment


                          #14
                          Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                          ja ik rook shag en ook sigaretten, maar zal dokters handschoenen gebruiken die heb ik hier nog wel liggen...
                          volgens mij zag ik pas geleden dat er een sprinkhaan op mijn plantje zat maar die is nu weg hoop ik hou het wel in de gaten, heb ook 2 kleine bruin/zwarte beestjes gezien van een millimeter ong maar kan niet echt achterhalen wat voor beestjes het zijn,,
                          heb ook nog een klein beetje meeldauw want daar had ik paar weken geleden last van is het verstandig om nu nog een x mijn planten te besproeien??


                          de bloei is nu al aardig aan het doorzetten dus geef ze deze week om de dag bloeivoeding en mijn 2 grootste elke dag??

                          greetz rico en thnx voor the support dit is mijn eerste kweekje...

                          Comment


                            #15
                            Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

                            Die bruine/zwarte beestjes zijn waarschijnlijk luis en onweers vliegjes,even bepsuiten met bayer insecten.
                            Met foto's word dat even wat duidelijker.
                            Voor de meeldauw kan je een melk oplossing gebruiken 1 deel (volle) melk 9 delen water.
                            En dat nevel je over je schatjes.
                            Zou in het begin met bloeivoeding de laagste dosis geven om de hormonen verandering iets te stimuleren,Het is wel heel erg vroeg om de volle laag te geven meteen.
                            Je moet zo denken dat ze nog niet mega bloeien je schatjes.
                            Dus nu kan je nog redelijk vrij bespuiten/behandelen.
                            Als de toppen er eenmaal zijn ga je nare stoffen in je wiet krijgen,en dan is bespuiten voor spint e.d. niet echt goed meer met al dat gif.
                            kreeg van Abel die ook op dit forum zit een tip om Bayer teldor te halen,dit is tegen rot en schimmel.
                            Dit zou ik jouw ook aan willen raden om zo preventief tegen toprot te kunnen spuiten,interval van 7 a 8 dagen.
                            Hoop dat ik je genoeg geinformeerd heb,ben zelf ook tegen deze dingen aangelopen en das niet leuk.
                            Daarom hoop ik anderen daarmee van te voren te waarschuwen.
                            Springkanen zijn wel zwaar verrot die blijven vreten,ik maak die ook meteen een koppie kleiner als ik ze zie.
                            Suckses ermee iig.

                            Greetzz
                            Last edited by KrisChronic; 31 August 2011, 08:04.

                            Comment

                            Bezig...
                            X