Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

outdoor mix highlife goes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    outdoor mix highlife goes

    Korting op 420shop
    hey,


    dit is de eerste maal dat ik een wietplantje met succes probeer te kweken zonder lampjes.

    ik heb 3 zaadjes ontkiemd waarvan 2 zijn uitgekomen, de derde ging recht de vuilbak in.

    na 2 weken groei heb ik de nog kleine plantjes verpot, de een in volle grond naast de tomaten en het andere in een pot van 7 liter.
    het bleek niet zo'n goed idee om een plantje tussen de tomaten te zetten blijkbaar.
    het plantje groeide zeer langzaam en had weinig vertakkingen, alsook kregen de schutbladen een rare gele tekening in het midden.

    dus: in de compostbak ermee


    zit nu aan men 6e week groei van het andere plantje en een hoogvlieger is het ook al niet, maar hoop doet leven.
    ik werk met groei- en bloeistoffen van canna.

    heb de bloei dan maar in gang gezet...

    deze pics komen overeen met 1e dag bloei dus veel is er niet te zien.
    nu begin ik met het plantje zoveel mogelijk zonlicht te bieden en zet ik deze in huis voor de venster afwisselend met buiten


    nieuws en bloeipics volgen.

    any respons?? is 1ste kweek

    btw denk dat men pics te hoge resolutie en grootte hebben iemand tips zodat ik deze kan posten??

    thanks

    smp

    #2
    Re: outdoor mix highlife goes

    foto's bewerken (photoscape bijvb) zo doe ik dat . 4.2MB wordt kleiner dan 1MB
    planten gewoon laten buitenstaan , vangen ze meer licht op dan achter raam

    Comment


      #3
      Re: outdoor mix highlife goes

      Ik begrijp niet goed hoe je buitenplanten in de bloei kunt zetten. Verduister je soms?

      Comment


        #4
        Re: outdoor mix highlife goes

        B2n of hellen met paint en opslaan als jpeg

        Comment


          #5
          Re: outdoor mix highlife goes

          Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
          foto's bewerken (photoscape bijvb) zo doe ik dat . 4.2MB wordt kleiner dan 1MB
          planten gewoon laten buitenstaan , vangen ze meer licht op dan achter raam
          vergroot het raam normaal niet de lichtsterkte? weet eigenlijk niet zo veel dus thx voor de tip

          ---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

          ja heb een kast volledig lichtdicht gemaakt met ducktape en zet de plant nu op 12/12.

          Comment


            #6
            Re: outdoor mix highlife goes

            http://imageshack.us/photo/my-images/163/tmp6343.jpg/

            Comment


              #7
              Re: outdoor mix highlife goes

              hey

              ben nu een paar weken verder in de bloei en men plantje begint al mooie toppen te maken.
              met dit slechte nazomer-weer ben ik snel nog even een lamp van 400 w gaan halen in de hoop dat dit de opbrengst nog wat gaat verhogen.
              want zoals het er nu uitziet ga ik gelukkig mogen zijn met een 50g --> beetje weinig resultaat voor al dat werk nee?
              ik vraag me af of dit nog gaat uithalen en of dit wel gezond is voor een buitenkweek.
              de plantjes staan in men materialenkotje waar er wel wat tocht is om de bladeren af te koelen...

              btw heb ik ook nog een late kweek begonnen met wat zaadjes zijn nu 2 weken in groei en staan ook onder de 400 w lamp.

              ik geef ze natuurlijk wel een afzonderlijk lichtschema.

              greetz smokey

              ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

              zal later nog wat pics posten maar kan dit blijkbaar enkel via imageshack daar ik de pics niet naar de gewenste groote kan shrinken

              Comment

              Bezig...
              X