Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x big bang autoflower buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x big bang autoflower buitenkweek 2011

    Korting op 420shop
    Yo, aangezien mijn silverhaze planten zijn gejat heb ik toch maar weer de gok genomen om een paar zaadjes te kopen.
    Ik heb gekozen voor big bang autoflowers van Greenhouse, heb ze al eens gekweekt en was echt super te roken!
    de zaadjes liggen vanaf vanmorgen te ontkiemen, wanneer ik ze in de grond kan zetten komen de foto's eraan en zal ook om de dag een foto plaatsen van mijn big bangs!

    #2
    Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

    Hey Ganja ik ga je volgen succes en hopelijk heeft dit sprookje wel een happy-de-peppie einde

    Comment


      #3
      Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

      hahaha ik hoop het ook man, maar komt wel goed ben van plan om een afdakje te gaan maken waar ik mijn planten onder kan zetten als het gaat regenen!

      ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

      Oorspronkelijk geplaatst door Janzelf View Post
      Hey Ganja ik ga je volgen succes en hopelijk heeft dit sprookje wel een happy-de-peppie einde
      hahaha ik hoop het ook man, maar komt wel goed ben van plan om een afdakje te gaan maken waar ik mijn planten onder kan zetten als het gaat regenen!

      Comment


        #4
        Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

        het lijkt wel het tv programma eigen huis en tuin, haha zo blijf je lekker bezig.
        Ik heb niet echt op 1 plek de hele dag de zon in de tuin, dus ik verzet ze steeds, als het regent gaan ze na binnen achter het raampie.
        Ik merk zelf wel dat ik de dames toch zoveel mogelijk wil verwennen haha dubbelzinnig? ............

        Comment


          #5
          Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door Janzelf View Post
          het lijkt wel het tv programma eigen huis en tuin, haha zo blijf je lekker bezig.
          Ik heb niet echt op 1 plek de hele dag de zon in de tuin, dus ik verzet ze steeds, als het regent gaan ze na binnen achter het raampie.
          Ik merk zelf wel dat ik de dames toch zoveel mogelijk wil verwennen haha dubbelzinnig? ............
          hahaha ja gelijk heb je eigen huis en tuin zegt ie !
          oo ja ik heb wel hele dag zon in mijn tuin gelukkig maarja welke planten heb jij dan?
          En miss plaats ik vanavond wel wat foto's maarja dan zie je het vanzelf wel he!!

          Comment


            #6
            Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

            ik heb nu 2 big devils, 1 Black Jack en 1 Flying Skunk alle 4 auto en vandaag 19 dagen boven de grond, en nog 2 in bloei staan dat zijn een easy bud en een royal automatic beiden staan 10 weken boven de grond.

            Comment


              #7
              Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door Janzelf View Post
              ik heb nu 2 big devils, 1 Black Jack en 1 Flying Skunk alle 4 auto en vandaag 19 dagen boven de grond, en nog 2 in bloei staan dat zijn een easy bud en een royal automatic beiden staan 10 weken boven de grond.
              okeoke goed bezig! Heb bij me oom nog een white widow staan en een pp

              ~Ganja

              Comment


                #8
                Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                Hehe, kwartiertje thuis van het sporten dus ik dacht laat ik maar eens 2tal foto's maken van mijn auto bigbangs die liggen te ontkiemen. Ik zal proberen iedere dag wat te vertellen hoe het gaat met mij zaadjes/plantjes-planten. en sowieso iedere 2-3 dagen een foto posten om jullie op de hoogte te houden hoe het gaat met mijn planten.
                Hier zijn ze dan.



                HPIM0272.jpgHPIM0274.jpg
                Last edited by imtheganjaman; 16 August 2011, 20:51. Reden: typfoutje

                Comment


                  #9
                  Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                  hou ze maar lekker warm en vochtig moewhahahaha

                  Comment


                    #10
                    Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                    haha vochtig zeker huwhauwhauh
                    maar ik heb ze op de verwarmingsketel staan op die manier heb ik nog nooit een zaadje gehad wat niet is uitgekomen en heb er al genoeg gehad haha!
                    Last edited by ceBep; 16 August 2011, 21:15. Reden: je hebt PM omtrent je quotegedrag, neem dit ter harte!

                    Comment


                      #11
                      Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                      ik blijf je volgen succes ganja, en ja het zonnetje schijntttttttttttttttttttt

                      Comment


                        #12
                        Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                        jeuj k had net even bij me zaadjes gekeken en bij eentje komt het worteltje er al een heeel klein stukje uit en de 2 andere nog niet maarja op de verpakking staat 3 dagen dus uitkomen doen ze zeker !!

                        Comment


                          #13
                          Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                          En nu begint de onrust weer he haha, het is en blijft een magische hobby.
                          Suc6 ganja

                          Comment


                            #14
                            Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                            idd niet normaal hoe het allemaal uit zo'n klein zaadje kan komen...



                            ---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 13:45 ----------

                            Net naar growshop geweest even 3 jiffy's gehaald en 3 kleine potjes en 3 grote en een 50L zak plagron grow mix met perliet.
                            Voeding heb ik nog dus dat hoefde ik niet te kopen zal vanavond wel een foto van alles maken!


                            Comment


                              #15
                              Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

                              Haha toe maar weer je hebt het virus alweer te pakken ganja, ik heb potgrond met compost gemengd en daar paar weken dikke vette regenwormen in laten kruipen, 1 big devil heb ik hier in en de andere big devil in aarde waar geen wormen in hebben gezeten, ik weet niet of het hier aan ligt maar die met de wormenshit ligt wel voor qua bladvorming.
                              heb nu wel een zak wormenmest staan (20 liter nog geen 5 euro)en strooi dat over de grond.
                              Oh ja en heb der weekie geleden 2 wormen per pot ingestopt..... blijft de grond lekker luchtig.

                              groene vingers? zwart zal je bedoelen van de aarde..........

                              Comment

                              Bezig...
                              X