Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x big bang autoflower buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

    de purple powers zijn gejat er staan er nog 4 hoop dat er wat word ik ben zwaar gek

    Comment


      #62
      Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

      Bummer man je purple powers geript. Gewoon van andermans plantes afblijven blijkt voor sommige figuren in deze wereld tocherg moeilijk te zijn, de zieligaards

      Comment


        #63
        Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

        Montt komr goed de buurvrouw vab 70 weet wat voor een auto het is en heeft de laatste cijfers van het nummerbord onthoudeb dus als die hier staat kan die auto niet meer rijden! maarja me haze pp eb nog 2 purpke powers staan er dus haal er miss nog wat vanavobd ik ga proberen om berenklemmeb te krijgen en die in de tuin neerleggen...
        die pakken se me niet meer af ik weet zeker als de purple power ng een weekje of 1-2 had gestaan had er zeker 200 gram aan die plabt gezteb echt niet jornaal dikke toppen ik zal morgen even een fotk maken vab de ravage eb hoe het er by allemaal uitziet..
        trieste mensen....

        owjah als ik raar typ heb echt te veek gezope.morgen nog een dag net veel bier!!


        houjeee!!!

        ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

        Ik heb besloten om volgend jaar geeb plabten neer te nemen miss een paar autoflowers maar vind het gewoon echt erg om te janken dat ik me best ervoor doe en een ander het verneukt om ze te jatten.. nee dat laat k me niet neer flikken dus ik denk het is einde growtijd voor ganjaman...

        Comment


          #64
          Re: 3x big bang autoflower buitenkweek 2011

          hey ganja tijdje niet ``gesproken`` ruk je planten gepikt zijn altijd een treurig moment he.
          en als je blowt heb je geen last van typgriep zoals hierboven gnagna.
          mijn 4 dametjes bloeien nog steeds zal morgen ff fotoshoot doen met de dames, maar 1 springt er wel tussenuit deed het van het begin af-aan beter.
          hou je haaks man
          greetz

          Comment

          Bezig...
          X