Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blad structuur van invloed op insecten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad structuur van invloed op insecten

    Korting op 420shop
    Mijn planten staan al nu drie maanden buiten ik merk dat ik helemaal dit jaar geen last heb van spint of luis ed>>> de bladeren voelen ook heel erg haderig en hard aan als ik vanaf de steel naar de top van het blad strijk zowel onderkant bovenkant lijken wel borstels. mijn zonnebloempjes verDERop, daar stikte het ervan ook mijn rozen..

    kan iemand mij hierover iets vertellen?is de ene plant gevoeliger ??? ik heb een paar northern light skunk pantjes buiten staan nu 3 MAANDEN JONG

    #2
    Re: Blad structuur van invloed op insecten

    jazeker zit er verschil in de aantrekkelijkheid van planten naar insecten toe. Maar of je dat op bladstructuur zou moeten gooien.. zo'n zonnebloem is natuurlijk een ontzettend opvallend ding, veel bezocht door allerhande gespuis.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Blad structuur van invloed op insecten

      Jou zonnebloem lokt alle beestjes bij jou plante weg .
      Ik heb om mijn planten heen afrikaantjes staan en dit jaar geen last van luis of beestjes tot nu toe .
      Oostindiche kers leuke plant mooie bloemen ruik lekker en trekken luizen aan dus de luis gaat liever daar op zitten dan op je plant
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X