Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x k2 + 1 x big bud ! 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x k2 + 1 x big bud ! 2011

    Korting op 420shop
    goeiendag medegrower!!

    een beetje laat om mijn kweekverslag te plaatsen,, maar toch wil ik mijn buiten kweekje ff kort met jullie delen!!

    ben begonnen zo de 3e week van mei,,
    ik kreeg van een maat van me 4 stekjes,, dit waren de 4 k2 stekjes,, ze waren echt heel klein ze waren net een paar dagen door geworteld!,

    deze stekjes heb ik helaas geen foto's meer van

    deze stekjes heb ik de eerste paar weken op laten komen in 12/15 liter potten,, het duurde heel lang voordat de stekken echt de lucht in gingen..

    naarmate ze echt een stuk groter werden ben ik van canna de terra vega gaan voeden!
    de planten waren een halfve meter hoog toen ik 2 daarvan over potte in 65 liter speciekuipen, en 2 daarvan in de volle grond had gezet!
    dit heeft ze erg goed gedaan ze gingen echt heel mooi!!

    op een gegeven moment kreeg ik een telefoontje van men vriendin toen ik aan het werk was,, onze kinderen waren met hun vriendjes bij ons achterthuis gaan spelen zonder dat mijn vriendin er af wist zij zat bij de buurvrouw en de poort van ons was open,,

    het telefoontje was omdat de 2 kids van de buurt 2 van mijn planten (de 2 planten die in volle grond staan) totaal verwoest hadden

    hier een foto hoe de planten er na een week of 2 uit zagen,, hier zijn ze totaal weer bij gekomen!!

    28 aug 072.jpg hier een wat onduidelijke foto van de 2 plantens in volle grond,, de linker plant in volle grond lag totaal plat op de grond 70% van de bladeren waren verweiderd,, en de plant op de 2e foto was zogoed als eleejn nog maar 1 stam met bovenin nog een aantal bladeren hier was zekr 90% van de blad verweiderd,,

    uiteraad baalde ik hier enorm van en de moeder van die kids vond het ook heel erg! samen waren we eruit gekomen,,
    diezelfee dag mocht ik vna mijn sus een big bud plant overnemen zij had er hier 4 van! 2 in pot 2 in volle grond,,
    deze plant stond in een 20 liter pot en heb ik direct verhuisd naar ook een 65 liter kuip!
    28 aug 077.jpg de rechter plant is de big bud plant de 2 linke planten mijn eigen k2 plantjes, deze 3 planten kregen vanaf nu volledig mijn aandacht en de 2 in volle grond liet ik hun gang maar gaan ik zag dat deze planten in volle grond wel weer op kwamen maar ik dacht dit word nietm eer dat wat het had moeten worden,,

    inmiddels door gegaan met voeding geven van de planten in de kuipen toen ik door mijn fles vega voeding heen was ben ik eigenlijk direct begonnen met flores te geven,, wat te vroeg ik weet het,, maar ik had zoeits ik haal me liever flores dan vega,, want groeien deden ze zeer goed zonder ook maar enig probleem, ,de bladeren waren goed van kleur,, en het werden al mooie volle bossen!! heb verder geen foto's hoe het verder intussentijd is gegaan, alles is goed verlopen en zo staan de planten er inmiddels bij 12.jpg28 aug 148.jpg foto 1 de Big Bud plant foto 2 de 2 k2tjes!! dit was een week of 2 geleden!!


    inmiddels zijn de 2 planten die verwoest waren die in volle grond staan tot mijn verbazing enorm geworden,, dit had ik niet verwacht dat ze nog zover op zouden komen, hier een foto hoe zij er 2 weken geleden bij stonden!! 28 aug 151.jpg

    inmiddels zijn de 3 planten in de kuip begonenn met bloeien,, de big bud staat al wat voor die staat volgens mij al in bloeifase 3 als ik mijn schema geloven mag!! hier komen nog foto's van de enige foto die ik heb iseen wat onduidelijk fotoFoto0083.jpgFoto0084.jpg duidelijke foto's volgen nog !!


    de 2 k2 planten staan nu in bloeifase 1 waarvan 1 van die 2 planten ook heel ietsjes voor loopt oftewel waar de bloempjes al iets groter van zijn,, hier kan ik nog geejn foto's van maken omdat het mij met mijn camera toch niet lukt om te scherp te stellen!!

    hier de voeding die ik gebruik/ga gebruiken-->Foto0081.jpg


    zosnel er weer vooruitgang in bloei is zal ik deze direct met jullie delen!! tot zover mijn buiten kweekje 2011

    hier nog ff een aantal foto's

    Foto0077.jpg28 aug 154.jpg7.jpg8.jpg28 aug 150.jpg11.jpg
    en hier nog ff een foto van de BIG BUD plant van men sus in volle grond dit zijn 2 planten te dicht op mekaar
    Foto0079.jpg


    tot zover mijn kweekverslag 2011~~!!
    Last edited by GroWForFunN; 6 September 2011, 21:38.

    #2
    Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

    vul in bij google canna voeding schema

    Comment


      #3
      Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

      dit is de schema waar ik me aan hou dit jaar!! het is gewoon een simpele schema!!

      gallery_4533_1090_15226.jpg
      Last edited by GroWForFunN; 6 September 2011, 13:16.

      Comment


        #4
        Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

        Mooie planten man.. ik zit eraan te denken volgend jaar big bud te nemen

        Comment


          #5
          Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

          jammer van de ...zomer,maar die specikuipen doen hun werk wel.staan er netjes bij

          Comment


            #6
            Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

            Tis klotenweer idd, magoed, we hopen dar het allemaal goed !

            Comment


              #7
              Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

              ff een korte update,,
              de 3 planten i nde potten doen het goed!
              de bloei gaat lekker binnenkort daar de foto's van!!
              ook de 2 planten in volle grond beginnen hun bloempjes te laten zien!!
              1 van de 2 planten in de volle groned was vandeweek tegen de vlakte gegaan,,dit was de 3e keer voor die plant,, weer voorzichtig overeind gehaald en deze weer met een ander touw gekruisd met het touw wat er al zat vast aan de schuur gemaakt,, deze plant mankeerd nog steeds in prima staat!! nix aant handje dus!!

              binnenkort foto's van de bloei...

              Comment


                #8
                Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                dat ziet er ook aaaardig uit maar hopen dat die zon zich wat vaker laat zien!! heb me er de laatste paar dagen erg druk om gemaakt..
                keep on growing

                Comment


                  #9
                  Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                  vandaag was lekker!!
                  maarjah das voorlopig ook weer afgelopen ben ik bang voor!

                  Comment


                    #10
                    Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                    hier even een paar foto's van men topjes!!
                    de topjes gaan niet echt heel hard moet ik zeggen,,
                    als ik de meeste andere buitenkweken zie op het forum vraag ik me af waarom die van mij een stuk minder groot zijn
                    de big bud is een week of 2 langer in de bloei dan de k2 en de k2 staan nu een week of 2/3 in de bloei,,
                    Biggie Budjuh!.jpg13 sept 009.jpg13 sept 010.jpg <--Big Bud - K2--> 13 sept 001.jpg13 sept 007.jpg13 sept 004.jpg13 sept 003.jpg helaas stelt mijn camera niet scherp van dichtbij!! meer dan dit kan ik met deze camera er niet van maken!!

                    als iemand nog tips heeft om grotere Bud's te krijgen deel het met me plz!!

                    Comment


                      #11
                      Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                      Ziet er niet verkeerd uit. Ga zo door.

                      Comment


                        #12
                        Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                        ik heb de planten vanaf afgelopen nacht buiten laten staan!!
                        dus niet meer snachts het hok in!!

                        ik hoop dat dit niet alteveel stress op gaat leveren!!
                        aangezien we ook nog is zo''n idiote lamp 3 meter achter onze tuin hebben staan!
                        ben er geweest en heb gevraagd of ze daar geen andere oplossing voor konden vinden
                        heb ze verteld dat men kinderen er last van hebben!
                        ze zouden er een bewegings senor in bouwen of zoiets!
                        maar dis nu nog niej gebeurd!

                        Comment


                          #13
                          Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                          plak je toch naar jou zijde een stuk zwart plastic aan

                          Comment


                            #14
                            Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                            kga der vandaag nog eens heen en ze vragen of ze wat met die lamp kunnen doen!
                            1 van men planten staat volledig in het licht!
                            weet iemand of dit echt kwaad kan ?
                            plz help!

                            Comment


                              #15
                              Re: 4x k2 + 1 x big bud ! 2011

                              15-1.jpg15.jpg <Big Bud! 16-1.jpg16.jpg <k2 #1 17-1.jpg17.jpg <k2 #2

                              Comment

                              Bezig...
                              X