Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze eerste buiten reus

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onze eerste buiten reus

    Korting op 420shop
    ook wij hebben dit jaar voor het eerst een zaadje in de tuin geplant en wat daar uit is gekomen is bizar
    wist niet dat ze zo groot werden.
    hij is nu ruim 2,3 meter

    P1010060.jpgP1010063.jpgP1010061.jpg
    Hollandser kan haast niet he, zo naast de molen.
    Maar mijn vraag, hij bloeit niet......en ik kan ook nog niet echt iets zien bij hem,wat zijn de eerste tekenen?
    Hij heeft nooit geen voeding of iets gehad, gewoon regenwater......en bij droogte gaf ik hem kraanwater.
    Dus wie helpt ons, ........hoe lang gaat dit nog duren?
    Echt hoger hoeft hij van mij niet te worden, want iedereen kan hem nu al zien, en het zou zonde zijn als er iets mee zou gebeuren.

    Gr Yvon.

    Ps sommige hier hebben er echt keiveel verstand van, kunnen jullie ook zien wat voor soort dit is???
    Last edited by Yvon72; 10 September 2011, 11:16. Reden: vraag toevoeging

    #2
    Re: onze eerste buiten reus

    Das flinke, mooi hoor.
    En het zal niet lang meer duren dat hij/zijn in de bloei schiet. Ik kan zo niet zien wat het is, maar ervan uitgaande dat de mannen een stukje eerder hun bloei laten zien denk ik dat je waarschijnlijk een flinke dame hebt staan. We hebben ook nog een leuk ABC-tje leuk om te lezen en je leert er een hoop van.
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: onze eerste buiten reus

      Mooie plant heb je daar. De bloei zal nu weldra beginnen. Dan hopen op ne mooie nazomer en dat je rot vrij blijft. succes verder.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: onze eerste buiten reus

        zou het niet kunnen dat het hennep is zoals bv de soorten die in vogelzaad zitten ?

        Comment


          #5
          Re: onze eerste buiten reus

          Waarom denk je dat?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: onze eerste buiten reus

            lijkt me geen hennep. lijkt het niet op en die hadden onderhand al dik in de bloei gestaan denk ik

            Comment


              #7
              Re: onze eerste buiten reus


              18166.jpg
              1296667891wYRt5p.jpg

              Comment


                #8
                Re: onze eerste buiten reus

                Ik denk dat het een kerstboom is

                Als je het zaadje gevonden heb in een zakje wiet van de koffieshop dan heb je waarschijnlijk een binnensoort buiten staan.

                Dan kan het zomaar zijn dat het niets gaat worden.

                Ik bedoel dan kan het wel eind november worden en dan worden de dagen licht te kort en te koud om er nog wat moois vanaf te krijgen.
                Daarnaast wordt de kans op top rot zeer groot.

                Maar uiteraard hoop ik het allerbeste voor je !

                Comment


                  #9
                  Re: onze eerste buiten reus

                  Ik oogst elk jaar in november en eindig met goed oogstje dus maak je geen zorgen.
                  Bloei zal er zo wel in schieten maar houd je plant wel goed in de gaten voor schimmel en beestjes

                  groetjes
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: onze eerste buiten reus

                    Zeer mooie dame,hoop dat ze mooi kan afbloeien.

                    Greetzz

                    Comment


                      #11
                      Re: onze eerste buiten reus

                      het zaadje komt bij de grow shop vandaan, dus het komt absoluut niet uit vogelzaad.
                      volgens ons is ze nu inderdaad begonnen met de bloei , dus afwachten maar

                      Comment


                        #12
                        Re: onze eerste buiten reus

                        et is ook geen hennep zaad want dat kun je op eerste oog al zien net wat vale zegt!!
                        en welke soort deze plant wel is kun je zo 1.2.3 niet zien!

                        maar als je het zaadje uit de growshop heb dan moet je ook weten welke soort of het is ??

                        en planten in volle grond zijn altijd wat later voordat ze de bloei in gaan dan pot planten!

                        je heb er een zeer mooie plant staan! hopen op nog een aantal mooie dagen dan komt het vastwel goed!
                        hoop voor jullie dat je niej te maken krijg met schimmels en eventuele top rot!
                        zou zonder zijn!

                        Comment

                        Bezig...
                        X