Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Lights Automatic van RQS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Northern Lights Automatic van RQS

    Korting op 420shop
    High all

    1 juli had ik 2 autoflower zaadjes laten ontkiemen, Northern Lights Automatic van Royal Queen Seeds, en had ik ze in de dakgoot geplaatst, omdat ze hier het meeste zon kregen. De plantjes hebben het goed gedaan, maar hadden veel last van wind (werden bijna de hele dag door elkaar geschud) en hebben hierdoor vooral 3-vingerige bladeren aangemaakt. vanaf dat het echt begon te stormen en ze in bloei schoten heb ik ze maar binnen gehaald. we zijn zeker niet verwend met veel zon de laatste dagen en weken, maar ze zien er echt lekker uit en rieken(stinken!?!?!?) super! ik geef ze nog 1/2 weekjes afbloeien en dan ga ik oogsten. Heb de trichomes nog niet bekeken, moet het een van de dagen wel eens doen want ze beginnen op hun eind te komen. Oordeel zelf maar

    verschillende bladeren van de grootste plant beginnen gelig met wat plekken te tonen, ik heb ze toen ze buiten stonden enkel maar regenwater gegeven, en vanaf dat ik ze heb binnegehaald canna flores bijgegeven voor de bloei. Ik veronderstel dat de bladeren geel trekken omdat de plant op haar einde begint te komen, ondervoeding sluit ik uit omdat ik ze altijd voeding heb gegeven en ze maar sinds een kleine week die verschijnselen beginnen te vertonen. Ik veronderstel dat het allemaal normaal is, maar als iemand een ander idee heeft mag het altijd gemeld worden! Ik heb deze bladeren verwijderd omdat ze toch niet meer gered kunne worden!

    24/8

    IMG_4800.jpgIMG_4805.jpgIMG_4806.jpg

    Gisteren en vandaag

    IMG_4808.jpgIMG_4813.jpgIMG_4815.jpg


    IMG_4823.jpgIMG_4817.jpgIMG_4835.jpg

    IMG_0086.jpgIMG_0088.jpgIMG_0091.jpgIMG_0093.jpg

    Laterzz

    Grtz Kurk
    Attached Files
    Ignorance is bliss

    #2
    Re: Northern Lights Automatic van RQS

    die bladeren hoef je echt niet af te knippen, hoor .
    laat die plant zichzelf maar lekker wat opvreten
    krijg je dat extra ook in de toppen
    zodra een steel bijna vanzelf afbreetk hoef je hem eigenlijk pas te verwijderen
    ieder zijn methode of course
    maar wat gelig blad had niet gestoord
    het oog wil ook wat maar de wiet is wat telt uiteindelijk

    bloei ze

    ph

    Comment


      #3
      Re: Northern Lights Automatic van RQS

      Ik hou het in men achterhoofd! thx

      grtz
      Ignorance is bliss

      Comment

      Bezig...
      X