Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

    Korting op 420shop
    Beste lezers,
    Wilde dit jaar veel soorten kweken, voor veel smaakjes, zaden en vooral,, plezier
    Vind het zelf altijd erg leuk om kweekverslage van andere in te zien, maar had niet echt de tijd om steeds up te date, dus heb veel fotos genomen deze zomer en heb ze geselecteert en kort samen gevat.

    alles is nog niet geoogst, maar zal steeds als iets klaar is fotoshoot geve

    we beginnen met de heerlijke voorzomer, had aantal LRs geplant, hadde achteraf beter op andere plek kunne staan want ze hadden niet hele dag volop licht, agja...

    hele load lrs geplant:

    na ongeveer 1/2 weke de vollge grond in:

    groepsfoto, same met generatie plante voor in de kuipen etc.

    weer eventjes verder..:

    had wat dames de grond uitgetrokke, net zoals paar mooie mannen, en deze in mijn kamer late kruisen..

    zijn ongeveer 500 zaden uitgekomen, waarvan nog 450 over ongeveer.. deze zijn ruilbaar!
    geoogst, was niet mega veel, door de slechte lichtinval, toch genoeg om weer paar weke vooruit te kunnen en ze rookte lekker, beetje citrus/citroen smaakje, lekker fris


    Niet gewogen hoeveel t uiteindelijk was, maar heeft me weer wat tientjes bij de shop gescheelt, altijd fijn

    Was t weer ff, zal wanneer ik weer tijd heb de volgende galerij posten, dit wordt van de Royal Dane.

    Greetz

    #2
    Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

    Kan je een lijstje geven van de soorten die je allemaal had? Ben ik best benieuwd naar

    Comment


      #3
      Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

      Leuke samenvatting toch een kleine blik in de keuken van dehm nice.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

        ben idd ook wel benieuwd naar

        Comment


          #5
          Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

          er komen nog aan: Royal Dane, Royal Frisian 2x, Nadia. Verder nog wat andere soortjes maar deze zijn voor de zaden, dus klein gehoude.

          Comment


            #6
            Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

            Phoeeeeeeeeeeeeeeee,

            Die Royal Frisian mag je ook wel grof aanpakken hoor
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

              in welke mate van grof? is wel erg mooie plant geworde iig, en ook al stukje geoogst

              PS.
              dit zijn de soorten die dit jaar geplant zijn:
              Lowrider 2
              AF haze
              Nadia
              Royal Frisian
              Royal Dane
              Red Escape
              Purple widow
              Anesthesia F2
              ShivearxDurban
              Jackberry
              JackberryxKillingfields
              The Church
              Blue tops

              flink lijstje
              maar niet alles was groot hoor, meeste heb ik klein gehoude door ze laat te late groeie, was alleen om te kruisen en i love to breed seeds,, ik kweek met bijna elk soort zaden, maar heb niet van alles man+vrouw dus zitte kruisingen bij.. maar daar ging t me ook om

              maar 2x royal frisian, nadia en royal dane ware me serieuze planten voor wiet.

              genoeg geinformeerd?
              Last edited by Damn nice; 15 September 2011, 12:32.

              Comment


                #8
                Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                hey daddy..

                en hoe doen je serieuse wiet planten het ..?

                hier de nadia topless.. lol.. gemaakt.. door toprot
                de rest van de plant nog rotvrij.. dus mag nog ff staan
                toppen wel al ver onder de poeier suiker..
                van jou 2 sativas was er een omgeslage nnaar herma ..
                na dat ik het gebogen had om te scroggen.. dus die kon de bak in
                de andere gaat nog steeds lekker .. bloei net begonnen
                maar denk dat ik haar 2011-9-14 DN (2).jpggoed kan beschermen nu ze plat ligt..
                want ze moet nog wel een week of 11 wordt wel eind november..
                wishfull thinking .. maybe,,?

                xx.. birdie

                Comment


                  #9
                  Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                  mooi werk ''Damn,,!!
                  ben benieuwd naar meer picca's!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                    me serieuze gaan erg goed, zal zo nog even een post aanmaken, dan over de royal dane
                    me royal frisian gaat morge in de middag/avond om, mag deze 2 mooie dagen nog meemaken, maar durf t niet meer aan en gaat lekker te droge hange.. in de kuip twijfel ik nog, die zou nog wel iets langer moge, maar zag net al kleine plukjes rot, en t weer zal dr ook niet veel goeds doen. De nadia was niet bepaald een vroegbloeier, mag denk ik nog wel 4 a 5 weken, maar staat onder een eik, dus redelijk waterproof, ik zie t wel

                    zonde van je haze, en als t egt herma was zonde dat je m gekilt heb, zover ik weet is herma van een reg zaadje op andere plant de natuurlijke wijze van fem. zaad.. met je haze zal t ook wel lukken nu die zo kort is , verder zijn mijn toppen ook allemaal goed bedekt met een glinsterend laagje prachtige heerlijke THC

                    ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

                    oke, en dan nu het verslag van de royal dane

                    deze heeft een wat mooiere geschiedenis gehad als de LRs..

                    het begon met de vele zaden die ik had gezaait, en planten die ik niet verder wilde gebruiken bleven dus in 1L potjes staan.. waaronder een royal dane. (het is de plant in de langwerpige zwarte pot, hier was de plant net in bloei dus had m eerst over gepot naar deze pot, deze bleek alleen al binnen een paar dage meteen volgeworteld te zijn .. )

                    Tot opeens de royal dane op 7 juli al begon te bloeien! ik heb nog nooit zo vroeg een soortje zien bloeie (behalve af) en vond dit egt prachtig.. meteen overgepot naar een 5L pot en dit leek dr heel goed te doen:

                    Het ging zelfs zogoed, dat die binnen no time zelfs de 5L helemaal had volgeworteld (wie zegt dat bloeiende planten geen wortels aanmaken) dus werd het tijd voor een 10L potje, deze is uiteindelijk redelijk volgeworteld geworden maar ze heb het hierin volgehouden.

                    Het ging zelfs zo goed, dat de royal dane zeker zijn lengte ver3 a 4 voudigt heeft tijdens de bloei.. nu ging ze door naar t balkon zodat ze volop zon zou krijgen.

                    De toppen bleven groeien en zwellen en groeien en zwellen!!

                    Ook al door al het slechte weer,, bleef het me verbazen hoe ze alsnog dikker bleef worden!

                    niet veel meer toe te voegen,, keep growinnggg

                    mss niet goed te zien, maar ze begint zelfs paarse tinten te geven

                    en ja hoor, ze bleef dikker en dikker en paarser worden, totdat er ineens zooo ongelofelijk klote weer aan brak, en de rotte plekke erin kwamen.. eerst lukte t nog wel, maar het werd steeds erger dus moest ze naar binnen, de plant ernaast is een Anesthesia F2, met wsl de herijuane gen erin, deze 2 heb ik gekruist, hopelijk wordt t nog wat, want wann ik de royal dane oogst begon de anesthesia net goed te bloeie , verder heb ik de royal dane ook nog bestoven met een andere royal dane ..

                    Toen werd het gelukkig nog een paar dagen redelijk weer.. zo kon de royal dane tog nog even van de echte zon genieten, voordat ze omgeknipt zou worden..


                    Voor het knippen..

                    Na het knippen..

                    Leuk gewichtje..
                    (85 gr)
                    Eerste rij is de geknipte royal dane, er gaat elke dag zon 5u een fentilator overheen..

                    Het geknipte bladafval (van halve royal frisian en royal dane)

                    heerlijk fototje:

                    Jammer genoeg ook last gehad van rot, was al vaak plukjes aan het weghalen, maar uiteindelijk alsnog 10 gram rot gehad.. vond het wel de moeite waard om dit te watercuren..


                    Ben uiteindelijk errrugggg blij geweest met deze royal dane.. hoorde dat deense soortjes het erg goed doen in nl, maar zo goed?! wouw ik heb nog nooit zulke toppen gekweekt buiten. Heb stiekum al wat gerookt door het te crunche en ff te late roke, djemn ik werd dr wel goed stoned van! goed nieuws dus hopelijk wordt t ngo wat met de zaden van royal danexanesthesia.. ik hoop hierdoor een vroegbloeiende medi te krijgen, deze zal ik volgend jaar oa zetten en selecteren en dan stabiliseren

                    Het uiteindelijke gewicht weet ik nog niet droog,, maar dat komt zeker nog! morgen gaat wsl de andere helft van mijn royal frisian in de tuin om, en zal van t weekend wsl wel een update doen over deze plant.
                    Ik zit nog wel erg te twijfelen, me royal frisian in een kuip ziet dr redelijk uit, maar is denk ik nog niet helemaal klaar.. wel zag ik vandaag al (voor t eerst) paar rotte bladeren, gelukkig nog niet egt top.. Ik ben dus erg bang dat dit ook fout kan gaan uitpakken als bij mijn royal dane.. ook oogsten of proberen? het is wel een erg wit gesneeuwde plant, en ingezoomt zie ik geloof ik milky en af en toe amber gekleurde trichomes..

                    Greetz!
                    Last edited by Damn nice; 15 September 2011, 18:53.

                    Comment


                      #11
                      Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                      Dat is een deftig kweekje
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                        pfft zou gistre eig die nieuwe update nog doen,, was eerst bezig met de royal frisian te knippe die in de kuip stond,, toen even wat van die royal dane geprobeert,, pfffffffft ik kon niets meer zo stoned was ik,, mijn excuses, zal probere t vanaaf te doen greetz

                        Comment


                          #13
                          Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                          Die Denen en het effect, voor mij geen nieuws....

                          Comment


                            #14
                            Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                            Goedeavond lezers, weer een update, dit keer van de royal frisian die in de tuin stond, vanaf begin tot oogst

                            Toen ze nog klein was..

                            Toen had ik dr ff in een kuip gezet, maar vertrouwde het niet helemaal, was int begin erg slungelig,, dus zette dr in de tuin..

                            Rond 17 juli (geloof ik) begon ook deze te bloeien,

                            Tgaat zelfs lekker, zelfs met al deze weken slecht weer!

                            Bloei begint er al steeds beter in te komen

                            en nog meer..

                            Bijna klaar voor de oogst, rot begon ook al beetje te kome dus zekere voor t onzekere dan maar, had dr liever langen laten staan..

                            lekkere hoofdtop..

                            nog ff met een goede camera (rest is met bb)

                            Op de laatste dag rond de toppen die ik ging oogsten de grote bladeren verwijderd..

                            Naast de RD van vorige post,, de rd staat wel dichter bij :p

                            Links de RD, rechts Royal Frisian

                            Dit bleef erover.. dit mocht van mij nog wel een weekje langer staan..

                            Geknipt en klaar om onderste bove gehange te worden, dit was 117 gram nat

                            lekkuuuhr hooowr


                            De rest nog weekje late staan, en moet nu toch ook maar om..

                            beetje ingezoomed

                            Dit ook weer geknipt, en dit was 166 grams nats


                            Natuurlijk vergeet ik ook geen zaden te kweken, met een normale royal frisian, en met een royal frisian die per node 3 vertakkingen aanmaakt
                            in het klein:

                            Hoopte eigenlijk dat t een vrouw was, maar heb nu een leuk aantal zaden, even kijken of het erfelijk is ..


                            Verder heb ik in de top van de royal dane gekeken, en 29 zaden ontdekt, het kunnen er meer worden.. in de royal dane x anesthesia gaat t ook beter als ik dacht! zelfs ook al was alles al bruin aan het worden, toch lijkt het dat ik overal zaden zie komen, dus ik laat m lekker lang doorgaan dat ze mooie sterke zaden kan aanmaken

                            Dat maakt dus 166+117= 283 gr nat (met denk max 2 gr rot.. dus valt erg mee!)

                            Nog een sneakprevieuw van een top van de royal frisian in de kuip die ik gistre geoogst heb.. :


                            see you around folks!

                            Update:
                            De royal dane is gedroogt, 20 gram droog eraf gehaald, zit nu in een curepot.. is wat minder als ik had verwacht, maar ben alsnog tevreden.. Ik probeer te minderen met smoke, maar is lastiger als ik dacht.. zolang het me lukt, hou ik t zowizo wel maandje of 2 uit met deze oogst.. de royal frisian laat ik nog eve droge.. als dat ook 1/4e van het natte wordt toch leuke 70 a 80 gram daar vanaf zien te hale.. ik heb me stash zowizo weer voor n jaar

                            vraagje,, 1 week na knippe is je wiet toch nog lang niet optimaal? me royal dane vind ik al een deftige smoker, maar de royal frisian houdt zich nog een beetje in..
                            Last edited by Damn nice; 22 September 2011, 07:47.

                            Comment


                              #15
                              Re: Damn nice's zomer kweeks 2011, kort samengevat

                              Hola,,
                              de royal frisian uit de tuin was droog! heb m nu in stukjes geknipt in de weckpot, was een leuke 50 gram geworden.. vind t nog extreem hoeveel gewicht ze verlieze bij t drogen, maar heb nu 70 gr in totaal..
                              De royal frisian uit de kuip moet ik nog verder knippen,, erg jammer dat ik m al heb omgehaald achteraf nu ik dit weer zie.. dan had ik beter alle rotte plekke er ruim uit kunnen halen maarach, dit wist ik ook niet..
                              De nadia ik de tuin gaat wel errug lekker nu, moet nog ruim een maand dus duimen dat dit weer aanhoudt! dan haal ik daar wsl ook wel 50+ gr af

                              heb ook meteen gekeken naar de zaden uit de royal frisian van de tuin.. De zaden zijn mooi donker bruin met tijgerprintje, heb er ongeveer stuk of 30-50..

                              greetz

                              Comment

                              Bezig...
                              X