3x the church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• glennacee
    replied
    Re: 3x the church

Ja inderdaad, maarja helaas.

Iemand antwoord op de vraag of het rot is??

Leave a comment:

• QnQ
    replied

Ja, natuurlijk. Ga maar halen dat papiertje, en hup die wiet het huis uit, op een paar gram na.

Leave a comment:

• Ganjax
    replied

Ik had em zijn huiszoekingsbevel laten gaan halen en dan rap met die wiet de wagen in,
    en dan ergens bij een maat ofzo gaan leggen...en laat die flik daarna maar zoeken.

Leave a comment:

• QnQ
    replied

Hoe wist hij dat je wiet binnen had liggen ?

Leave a comment:

• glennacee
    replied

Ja inderdaad doodzonde! Jawel het was wel een echte, want ik kende hem

Ik heb nog een vraagje. Ik had nog ergens 2 churchen staan, maar die zijn erg paars geworden! Ik weet nu niet of er toprot op zit ofdat dit gewoon van het paarse blad is.
    De pistels zijn volgens mij gewoon bruin, en de bladeren donker paars.
    Ik heb hier wel een paar foto's.

Is dit toprot ofniet?
    IMG_0122.jpgIMG_0125.jpgIMG_0130.jpgIMG_0126.jpgIMG_0128.jpg
    IMG_0124.jpg
    Attached Files

Leave a comment:

• misto
    replied

kut dat het zo gelopen is doodzonde...
    voor de volgende keer laat hem maar een huiszoekingsbevel halen... misschien is het niet eens een echte bromsnor

Leave a comment:

• glennacee
    heeft een topic gestart 3x the church

3x the church

Hallo,

Ik had 3x the church gekweekt deze zomer. Waren mooie plantjes geworden, maar ze begonnen erg te ruiken.
    Had ze ong 2 weken geleden omgekapt, omdat de buren het te erg vonden stinken. Hij was ook bijna afgebloeit dus het maakte nie zoveel uit.
    Ik heb alles laten drogen, todat gister meneer met de blauwe pet opeens aan de deur stond.

Hij zei dat hij alle wiet in beslag kwam nemen, omdat het toch illegaal blijkt te zijn. Ik zei tegen hem dat he gewoon legaal was om 5 planten te hebben dus dat hij het niet meekreeg. Hij zei dat het eigenlijk illegaal is, maar dat het gedoogt wordt in nederland. Echter als je zoveel wiet hebt liggen dat het dan in belsag genomen moet worden. Op aandringen van mijn broer toch alles maar meelaten nemen, omdat hij anders terug zou komen met huiszoeking zei hij.

Erg sonde. Maar nou ben ik dus benieuwd of dat die wout ons gewoon geflasht heeft of dat hij het inderdaad mee mocht nemen.
    Het was ongeveer 120 gram droog.

Ik heb hier nog wat foto's van de plant:
    IMG_0075.jpgIMG_0076.jpgIMG_0078.jpgIMG_0087.jpgIMG_0089.jpgIMG_0105.jpgIMG_0092.jpgIMG_0079.jpgIMG_0077.jpg
Bezig...