Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

    Korting op 420shop
    Hallo mense, dit is mijn eerste kweek,en hoopte meteen goed te beginnen maar,,na mijn mening om zijn mijn plantjes ( 7 dagen vanaf de ontkiemen van amnesie Haze) de stengel te lang (5/7 cm) en heeft een iets bruinige kleur.
    De blaatjes zien er wel goed uit. (helaaaas geen camera meer,zou je net zien haha)
    Heb van deze site veel geleerd dus heb in het begin wel met plastic zakjes gewerkt tot ze boven kwamen.
    Nu had of heb? nof wat problemen met lv,,zat telkens maar op +-30 tot niets.
    Ik werk nog met een lamp dus mijn filter ontneemt geen vocht.
    Nu ben ik met een plantenspuiter aan het sproeien en blijft de temp& lv best lang goed,,de vraag is gaat dit goed komen?
    Heb zelfs op het moment geen geld meer om een bevochtigen te kopen dus . Geld is opgegaan aan deze completen tent.
    Heb als aarde 40% wormenmest en 60% potgrond superieur (6maand voeding) dacht dat dit wel goed zit (?)
    Dus.. moet ik mij zorgen maken t.o.v. lange stengels en de iets bruinige/paarse kleur?
    Of ben ik ongeduldig (hoor ik wel vaker haha..P.s: love this site.

    #2
    Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

    lol, regels al eens doorgelezen, 20 planten onder 1200 watt, man man jij kunt blowen als je dat om de 4 maanden in je eentje oprookt...

    Comment


      #3
      Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

      zonde man,dat je zwaarbemeste potgrond heb gebruikt,hierdoor zullen weer veel dingen de soep in lopen.cannabis is een zuurminende plant,de grond moet daarom een aangepaste ph hebben.dit zit allemaal verwerkt in lightmix van de growshop,bijna alle merken zijn het zelfde de goede ph en voeding voor de eerste weken.deze grond is zelfs zo goed dat het met vrachtwagens de grens over gaat.toch succes met je kweek

      Comment


        #4
        Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

        Wie weet doet hij maar 1 kweek per jaar, wie weet hoe groot de opbrengst is...dat kan flink tegenvallen.
        Wie weet kweekt een 1x600 watt kweker wel volcontinu en met resultaten die de gram per watt benaderen,
        en dat 4 keer per jaar...Wie heeft dan het meeste wiet voor 'eigen gebruik'???
        Zo kan je dat dus ook bekijken

        Ik vraag me wel af waarom zijn tent in de tuin staat?! Aja hij post hier in buitenkweekforum!
        Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
        lol, regels al eens doorgelezen, 20 planten onder 1200 watt, man man jij kunt blowen als je dat om de 4 maanden in je eentje oprookt...

        Comment


          #5
          Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

          Heb ook heel veel vrienden he...

          ---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 12:59 ----------

          En over de ph.. die zit op 7 .. lijkt me wel goed..

          Comment


            #6
            Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

            groote potten hebben een grootere kalkbuffer,die kan je gewoon kraanwater geven,moet je wel growshop aarde nemen.denk echt dat over 2 a 3 weken al je planten geel worden,en dat je deze ronde geeneens afmaakt,lijkt me wel kut

            Comment


              #7
              Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

              oke veel vrienden dan zwijg ik
              & ph mag iets lager, 5.5 a 6 ongeveer
              maar met 7 lukt het ook al is dat minder iedeaal

              Comment


                #8
                Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                okee.. ik denk dat ik die lightmix maar snel klaar maak in 30 l potten, en zodra ze dus geel worden dat ik ze dan op een goede manier(zonder de wortels aan te tasten) overpot. Ze waren al wel wat geel maar door wat wortel en groei middel te hebben gebruikt gaat het super. Heb ook 2 keer voeding gekregen van een die moest echt super zijn..budmaxx wortel en groei//en 2e, vervangt iedere booster..
                ps: ik kweek voor mijn vrienden en mijn hobbie.. volgende kweek,wanneer ze het bijna op hebben, dus alleen mijn aarde aanpassen,,voor de rest no worry,s.. Ze zijn nu 7e dag groei en hebben nu pas 2e blaadjes..( te langzaam?? )
                Last edited by yesman; 29 February 2012, 13:47.

                Comment


                  #9
                  Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                  Zo gezegd zo gedaan. ze staan nu in de lichtmix (2 dagen) en ze zijn nog wel wat lichtgroen.
                  ( Te veel voeding gehad nog neem ik aan?) Ik heb ze nu op ! 1200 watt 60cm hoog lv= 60/80 en temperatuur 28c.
                  Echt jammer dat ik geen foto,s hier op kan zetten (nog) maar zal proberen.
                  Ik geef ze aan voeding alleen wortelstimulator. en dat nog 3 weken (samen groei 5 weken) moet genoeg zijn, zo niet dan heb ik pech denk...
                  Maar met mijn opstelling moet het toch eigenlijk heeeel goed gaan niet?? enige advies is natuurlijk welkom..
                  Ps: Dit is echt een leuke hobbie en relaxend.. Hoop dat mijn kameraden straks genoeg geld besparen om is leuke dingen met ze te doen.
                  Moet mijn oogst wel goed gaan natuurlijk.

                  Comment


                    #10
                    Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                    als er duidelijke groei in je planten zit,nog effe 3 dagen wachten en de bloei in.groei zelf met stekken hooguit 4 weken voor,en krijg er met maar 5 toch 2m2 mee vol.dus knallen met die handelprobeer ook de temperatuur met de lichten uit boven de 18 te houden.

                    Comment


                      #11
                      Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                      Zo. Ik moet vandaag mijn water echt wel de PH naar 6.5 zetten ze zijn echt nog wel lichtgroen tot geel.. Helaas het is zondag dus ga ik het met groene thee doen..
                      Heb gelezen dat ik dan per zakje 2 liter mee kan zuren..
                      Mijn plantjes kan ik zeker nog niet in de bloei zetten deze week...hoop over anderhalf week..Want ze hebben niet eens takjes.
                      Dus voor volgende jaar weet ik nu wel wat ik moet doen..
                      Mijn temperatuur en LV is wel helemaal optimaal,,best blij mee dat ik dat voor elkaar heb kunnen krijgen..hoe?
                      Zonder afzuiging,,en de ventilator onder mijn kijkklepje gezet en 6 liter gewoon in handdoeken en elders verstrooit in de tent..
                      Laterrr..

                      Comment


                        #12
                        Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                        update: Heb geeen idee wat mijn ph nu is maar,ze worden direct al groener en ze klappen open,,zie takjes nu jaaa.. haha.
                        Heb geen groen thee gebruikt maar spul voor de aquarium.Ga nu maar is een ph metertje halen,,water is dus echt wel ! essensieel ,had ik dat! maar eerder geweten.
                        Leer voor de volgende keer.
                        Nu even lezen hoeveel water ze precies nodig hebben..

                        Comment


                          #13
                          Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                          Je bedoeld dus vanaf het zaadje,6 weken groeien,en dan laten bloeien.. mijn c.v moet ik s,morgends altijd handmatig aandoen,maar mijn tmp: zit altijd (lampen uit) lekker op 21g.c. straks wel en digitale termostaatregelaar halen,,kan ik blijven liggen slapen,i.pv. er telkends zo vroeg er natoe. zit nu op 5 weken groei, maar heb de eerste 2 weken met te veel voeding(grond) gewerkt,dus plak er nog een week bij aan(gevoelsmatig) ,nu gaan ze echt super (Terra Vega thanks haha). En heb ze i.p.v. 1200 watt maar met 600 watt laten groeien.overmorgen gaan ze weer naar 1200 watt.
                          Ik ga ze natuurlijk ook nog is toppen houd ik ze lekker kleiner,met meer winst,,zoals ik al zei, mijn hobby,,en veel vrienden...
                          Last edited by yesman; 10 March 2012, 10:50.

                          Comment


                            #14
                            Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                            5 weken groei en klein houden gaat meestal niet samen

                            Comment


                              #15
                              Re: darkroom 2 DS150 150x150x200cm ...20 amnesie Haze st 2 x 600 watt

                              Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                              5 weken groei en klein houden gaat meestal niet samen
                              Nee idd dus ga ik ze zondag in de mooie bloei zetten..word dus op de kop af 4 weken...
                              Wat een mooie hobbie is het toch.. zou bijna zelf gaan roken haha..

                              Comment

                              Bezig...
                              X