Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Waar haal je lavagrond van daan? Ik zoek nog steeds een keer een mooie hoeveelheid (denk aan 20-40 liter), maar vind altijd kleine pleuris zakjes van 1 liter.
Hahaha Kayamafaya, zoveel is er niet te verklappen, maar ik kom er op terug....
Mijn vrouw is werken, dus ik heb corvee en nog 3 kids rondrennen met 5 honden erbij.
Ik zal vanavond ff tijd voor jullie vrijhouden en een update doen, word ook weer tijd
@HJM:Niranjan had het 2 kleine topjes en de RE een paar bladeren die papperig werden.
@TGIF: de lavagrond kwam van mijn werk, een paar honderd kuub werd er aan geleverd (een paar emmertjes vol met mijn naam erop waren gereserveerd)
@K: Op de vraag of ze iets speciaals krijgen; pia-nola voeding, mycorrhyza en een enkele buffertablet. Niet alle planten hebben dezelfde behandeling gehad btw.
Tip; niet teveel met klooien en niet teveel voeding, maar dat is iets wat je voor jezelf moet uitmaken hoever je daarin mee gaat.
29 september
Een kleine Ovela special eerst maar ff.
Geen spoortje rot of schimmel te bekennen. Ziet er nog steeds zéér appetijtelijk uit.
Denk dat ze volgende week wel om mag, 30 % amber ongeveer, bijna volledig witte haren nog.
Comment