Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Groot, daar gaan we voor... veel zonuren ook! Maar ja, dat is dan weer ff afwachten.....
Nog steeds druk, zit nog met een vakantie, nalatenschap e.d. dus ff snel 2 foto's, alweer onder commentaar.
Ach ja, het wijst zich vanzelf.... anders vraag je maar!
Dank je Heribei, tijd heelt alle wonden....zolang je je er niet door laat verteren komt alles goed mettertijd.
Bloei varieert van een week tot 4 week, de RD x UE zit op een week of 3 nu ongeveer. Ik houd dit ook niet precies bij (lui/vergeetachtig), ik oogst op zicht en op de microscoop.
@Vale - Inderdaad tijd heelt wonden!
Ik ben er vorige week ook achtergekomen dat ik het via zicht en via microscoopje ga doen, want anders kom ik der maar niet uit... Maar gelukkig heb ik wel m'n kweekverslag redelijk bij gehouden
Die PK 13-14 wat is dat precies? (Voeding dat snap ik ook wel)
Maar ik lees er veel over.. Uitleg?
Helaas ben ik gemakzuchtig wat bijhouden betreft ( maar zit wel dagelijks met de neus in de planten)... dus natte vinger- en zichtwerk moet ik toepassen. Ik houd eventuele voedingsbeurten e.d. ook niet bij... wil het wel doen, maar doe het gewoonweg nooit, komt niks van terecht.
Aan het eind van de rit, wat er over blijft meestal dan, is genoeg voor mijn behoefte; dus ben dan weer snel tevreden.
En als ik tevreden ben qua rokerij vergeet ik weer alles.......
PK 13-14 is hoogwaardig fosfor-kalium speciaal voor de bloei. Je kunt er meer over lezen op: http://www.canna.nl/pk_13_14
Canna (en anderen) adviseren alleen PK 13-14 in de derde week van de zichtbare bloei.
Dat moet zelfs jij kunnen Vale
Al werkt het ook als je rond nu overschakeld op een echte bloei voeding zoals Sweet Jane 2 of zo.
Ik kan je ook wel helpen aan Osmosol 215R, dan hoef je geen volle baal te kopen.
PK 13-14 heb ik liggen, niet gebruikt tot nu toe!
Sweet Jane heb ik niet en koop het ook niet, nu niet nooit niet!
Wat de waarde van Osmosol 215R is weet ik niet, kan ik opzoeken eventueel (later dan.....)
Echt, aanhouden van schema's en structureel voeding en/of toevoegingen geven, ik weet het niet.... ik ben gek op mijn planten, kan er uren bezig mee zijn, naar kijken; heb er veel plezier van in vele opzichten, maar er iets volgens een bepaald patroon bijdoen???
Hahahaha, ik weet echt niet wat dat is met mij, maar ben een tegendraadse in dat opzicht.
Maar als je me overtuigen kunt, wil ik dat spul wel eens proberen (als het niet teveel werk is )
Comment