Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale's udendørsdyrkning 2012

2 november

De Toxic Berry is droog en zit in de pot!
    Dit was tevens de laatste plant van dit jaar.... Al met al was dit een goed jaar voor mij ondanks weer een matige zomer.
    Vele neiuwe soorten, veel keuze, vele smaken. Dus tot de volgende kweek ben ik en mijn familie verzekerd van een goedkoop en schoon wietje(s) waar we met zijn allen veel plezier van zullen hebben; zonder twijfel!
    Tot zover mijn kweekverslag aangaande de planten.

Enkele zullen later nog een keer de revue gaan passeren, zei het in een klein rookverslagje ( ik hecht daar niet zoveel waarde aan, want elk mens heeft een andere smaak e.d.) of een verslag van een Ice-O-Lator projectje.
    Maar dit zal zijn tijd nog wel ff nodig hebben, dus t.z.t. zal je wel weer iets zien verschijnen.

Afgesloten is het dus nog niet, maar ik wil wel alle reageerders en "gluurders" bedanken voor hun interesse in mijn verslag van 2012.
    Met meer dan 123.500 views ben ik zéér tevreden, dit heeft het maken van dit verslag tot een waar genoegen gemaakt!
    Dus alle hulde aan de leden van jointjedraaien.nl : Bedankt

Tot slot, vandaag, een paar foto's van de TB.

Comment

Ziet er mooi uit! weet je ook hoeveel het is?
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

*snik* mooi verhaal vale!
        Een heerlijk topje erbij om het af te sluiten...
        Prima !
        Tot volgend jaar!

Comment

Tot volgend jaar Vale
          Heb heel erg genoten van je verslag! Al je berichten zijn kort maar krachtig met een of meerdere mooie foto's

Ga zo door!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

Afgesloten is het dus nog niet, maar ik wil wel alle reageerders en "gluurders" bedanken voor hun interesse in mijn verslag van 2012.
            Met meer dan 123.500 views ben ik zéér tevreden, dit heeft het maken van dit verslag tot een waar genoegen gemaakt!
            Dus alle hulde aan de leden van jointjedraaien.nl : Bedankt

Jij ook bedankt, AMEN

Comment

@poepzak; Hoeveel het is weet ik ongeveer wel, maar laten we zeggen dat ik geen pijn ga lijden aan een coffeeshop volgend jaar
              @b0riis; Dank je, ik zal me hier nog weleens melden met eventuele nieuwtjes, dus het topic blijft nog ff open en lopen.
              @ DN
              Je hoort nog van me i.v.m. je PM! Maar ik zit op dit moment ff ergens anders.......

7 november.

De laatste resten van de TB, de kleine topjes en het knipafval is gedroogd en verpakt voor verdere verwerking op een later tijdstip.
              Mijn ijzeren schaal ook ff uitgeveegd, want er is nog iets bruikbaars achtergebleven....

Comment

snoepje
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ziet er goed uit!

Comment

Dat verdient een bloemetje

Grtz $iR
                    sigpic

Comment

Gisteren "stiekem" een sticky met de Toxic Berry gedraaid, eigenlijk nog te vers, maar wilde haar toch ff proberen.

De gedroogde wiet heeft praktisch geen geur, net als de plant ook niet had.
                      Rokertje was wel lekker geurig, gaf een goede nachtrust met een heel relaxte pijnvrije nacht, dus ik vind haar bij deze kleine test al een prima rokertje.

Comment

Vorig weekend een kurdroge strain getest, lastig om te rollen maar wel bomvol trichomes (niet zó! goed om te roken maar het zou wel een prachtige zijn om hash van te maken, het aantal polen, als je het zo mag noemen, help? die er af kwam was zeker de moeite waard).

En ja, nu je het zegt: van een droge wiet komt niet zo veel geur. Is dit wel niet wat generaliseren? Vind je de smaak dan beter?
                        Ikzelf heb nu nog nooit een strain 2 maanden laten drogen en curen voor ik ze test dus ik zou het zelf niet zo goed kunnen zeggen.
                        Resident in Tenerife, Spanje.
                        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Van deze specifieke soort komt niet veel geur af, de plant op zich rook tijdens de bloei ook al heel weinig. (Misschien is dit een goed soortje die iemand als een "stealth" wietje zou kunnen gebruiken indien je bang bent voor de geur die de buren attent kunnen maken op je growth,?)

Ik heb andere soorten liggen die de pot letterlijk (nu) nog uit stinken, dus het is strain gebonden klaarblijkelijk.
                          Mijn "nieuwe" soorten blijven meestal lang in de pot zitten voordat ik ze ga gebruiken. Alhoewel mijn buitenwietjes in de regel na een korte droogperiode niet scherp in de keel zijn (misschien omdat ze dan ook volledig vrij zijn van voedingsrestanten) houd ik het liever op een gecurede wiet omdat het gewoonweg lekkerder is om te roken.
                          Maar zo heeft ieder zijn eigen manier, een binnen en/of buiten gekweekte, voorkeur voor soorten,smaken.
                          Ik rook alleen buitenwiet van mezelf, bij hoge uitzondering rook ik een enkele keer een binnenwietje van een bevriend lid van het forum, mochten ze me toekomen. Gewoonweg omdat ik wil weten wat ik rook, ik ben daar zéér kieskeurig in.....

Comment

Ziet er lekker uit! En de tb ziet er ook erg goed uit. Laat ze je smaken!

Ik hou ook meer van gecuurde wiet, gewoonweg omdat ze dan lekker droog zijn.. Goed kruimelen en een lekkere zachte smaak achterlaay
                            En bovenal een goede stoned

Mooi verslagje vale.. Flink wat vieuws ook ahha
                            Geniet ervan

Comment

Mooi, Mooi,

Toxic Berry geeft ook in een binnen teelt niet teveel geur.
                              Best goed te weten voor sommigen

De algemene indruk is dat ze (ook binnen) veel CBD/CBN geeft.
                              Wie o wie kan testen?

Grtz, HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ik denk dat je hier wel een paar leden kunt vinden die de Toxic Berry willen testen.
                                Dus het aanbod staat, wie wil????? Van mijn kant kan ik deze aanbevelen, dus doe je voordeel ermee

Royal Queen Seeds Critical

Heel veel leden hebben problemen met RQS zaden. Dit waren mijn eerste fem zaden na vele jaren met alleen reguliere te hebben gewerkt. Ik had ze gekregen en een gegeven paard.....

Raar plantje dat wel, maar verder geen enkele probleem met deze soort gehad.
                                Van deze heb ik gisteren een stickie gerookt.
                                De geur uit de pot was goed; echte wietgeur en geen hooi of graslucht.
                                Smaak en geur is zoals misschien bekend niet echt aan mij besteed, maar van deze kant ook weer geen klachten
                                Bij mijn weten is Critical een medi-wietje. Deze betiteling mag ze dus wel degelijk dragen!
                                Na een kwartier krijg je het gevoel dat de ingang naar je maag wagenwijd openstaat, geen kotsneiging, maar voelt wel zo en je krijgt een heel ontspannen gevoel.
                                Slapen als een grote zonder wakker te worden, prima spul.

Comment

Bezig...
                                X