Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is gewone potgrond, met mycorrhiza mix erdoor en in n van de kuipen (RE, want is een grote vreterd) zitten ook buffer-tabs.
    Voor de rest krijgen ze tussendoor weleens op zei het wel een onregelmatige basis een scheut aangemaakte Pio-Nola erbij.
    De RE reageert goed op de voedingen want ze blijft mooi groen net als de Niranjan, beide van Omni btw.

    De LibxLeb is wat magertjes qua blad en kleur aan het worden, bloeit volop dus vergeling was aan de orde
    .
    Beetje bijgemest en een keertje dosis Budmaxx van PNS gehad, lijkt goed aan te slaan, want de vergeling is voor nu eerst ff gestopt.
    Ze moet nog een week of 4 max. denk ik zo.

    Dus ik voed ze dit jaar wel, maar niet met schema of regelmaat. De fertometer erbij en we zien het wel.....

    Comment


      Comment


        Dank je, denk dat het wel goed gaat komen

        Net ff een dikke 20 liter water erbij in gekiept... moet maar weer kunnen vandaag.


        Op de achtergrond in de gele postbak staan de 4 AF's, allen met vrouwlijke bloeiverschijnselen !

        Comment


          Comment


            Dank je b0riis.

            Vandaag nog heter, helemaal niet erg....dus buiten installatie opzetten en genieten.
            Lekker geurtje van rechts komende, wat wil je nog meer?


            DSC_0381[1].jpg

            Comment


              Comment


                Comment


                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    Net als de dames heb



                    Viel me net op, we zitten boven 61.000 views. En dat voor een buitenkweekje.
                    Hierbij wil ik alle kijkers en reageerders bedanken!
                    Maakt het voor mij des te leuker te blijven posten, big thanks to all of you !!!

                    Comment


                      Comment


                        Van oorsprong komt ze uit DK als mijn geheugen me niet in de steek laat, maar deze heb ik van een Nederlander. De details ben ik kwijt, maar eigenlijk vind ik dit ook niet zo belangrijk... het belangrijkste voor mij is dat ik zaden van hobbykwekers krijg die ook doen wat ze horen te doen.
                        En deze doet het uitstekend!

                        Jij ook een minder hete en bezwete goedenacht, is hier tenminste koeler nu en dat zal velen een zegen zijn.. ik vind het wel een beetje jammer, mocht van mij wel een tijdje doorgaan die "hittegolf".

                        Comment


                          Last edited by Heribei; 21 August 2012, 00:26.

                          Comment


                            Die strain is pakweg 30 jaar terug naar Denemarken gekomen vanuit "Lebanon".
                            Door kruisingen is de Lib x Leb ontstaan, verder precieze info kan ik op het moment niet aanhalen....

                            Comment


                              Comment


                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X