Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bij mijn weten zijn ze niet te bestellen, tenminste ik zou niet weten waar... (ik gooi weleens een hengeltje uit en zo komt er soms wel iets aanwaaien.)
    Zaadrun... zou kunnen, niets is onmogelijk

    Comment


      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment


        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          Last edited by ceBep; 23 September 2012, 22:00.
          God was never on your side..

          Comment


            Mooi die paarse!
            Maar vandaag mijn eigen plantjes ff onder loep genomen, dus een update in het kweekverslag. andere zaken houd ik me hier niet mee bezig. (hoort niet in mijn kweekverslag.)


            23 september

            Geen problemen met de planten, enkele moeten nog een week, anderen nog enkele weken. Hopen dat we een beetje redelijk weer houden.
            De foto's, de Ovela en de RE zijn al een eind op weg, maar geen oogstkoorts....wachten!!!


            Toxic Berry


            Toendra#6


            Red Escape



            Ovela





            Critical






            Last edited by ceBep; 23 September 2012, 16:12.

            Comment


              Comment


                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  Mooi hoor, die MUP kleurt mooi bij RE.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    Moet je doen poepzak, echt de moeite waard!!

                    @Dn; Veel van de Denen hebben idd een fluffy karakter, is niks mis mee. Zo zijn ze beter bestand tegen rot en schimmel in verhouding tot een dichte structuur.
                    Het ligt eraan welke soort je hebt; de ene is wat lichtjes qua effect en de andere niet. Uitvissen welke je het beste bevalt.
                    Of ze het allemaal redden weet ik niet, ik laat ze gewoon maar gaan, zoals altijd.

                    @HJM: Ja, ook weer zo'n prachtig paars soortje. Die gaat zeker mee volgend jaar (moet ze nog wel ff binnen komen..maar ik vertrouw erop dat het gaat lukken)


                    Last edited by ceBep; 23 September 2012, 19:27.

                    Comment


                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        Dank je mw.
                        Helaas is de Ovela maar een meter hoog, dus een kiloknaller zal het wel niet worden.
                        Maar een leuke opbrenger zal ze waarschijnlijk wel worden voor zo'n mini-boompje.

                        Comment


                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            Okay, zou als buitenwietje binnen niet misstaan.
                            Het is gewoon een opstapeling van dikke toppen met vele lange blonde haren. Zelfs de trichomen zijn lang, vandaag ff gecheckt en ze moet nog ff.
                            Helaas heb ik daar maar een paar zaden van bemachtigd, maar ik heb nog een lijntje openstaan!

                            Comment


                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X