Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

    gevorderd
    mijn framewerk met wikkefolie
    heb ik gemaakt van bamboestokken,en heeft tijdens de bloeiperoide hebben de dames alleen maar een dak
    en op de west noordkant wat wikkelfolie zodat de plant niet nat wordt, wel zo min mogelijk aanbrengen
    want je dames moeten ventileren ,ander krijg je toprot
    een startpaketje is veel te weinig
    maar als je naar de growshop gaat zullen ze jouw wel advies geven
    het net wat je gaat zetten en hoe hoog en breed en hoeveel planten en de grootte van je potten
    Gr Abel

    Comment


      Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

      En als ik 2 startpakketjes haal ,is dat genoeg?
      Last edited by ceBep; 14 October 2012, 10:04. Reden: dubbelpost verwijderd

      Comment


        Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

        Wat denk je zelf

        Comment


          Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

          Hehehehe, wat denk jij dat ong. Genoeg moet zijn, want aan die aptus voeding zit een mooi prijskaartje.Gr Kaya
          Last edited by ceBep; 14 October 2012, 10:04. Reden: dubbelpost verwijderd

          Comment


            Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

            Kayama je verpest dit hele verslag met al je dubbelposts.

            Comment


              Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

              hahahaha, komt door mijn telefoon. die dubbelpost alles automatisch.

              GR Kaya

              Comment


                Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                oke
                250 ml regulator,250 ml startbooster ,2 liter terra vega van canna
                500 ml topbooster ,500ml super pk ,3 liter terra flores van canna
                en nog 250 ml k boost
                1 liter ph waarde min van hesi
                Gr Abel

                Comment


                  Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                  kan mij voorstellen dat het te duur is
                  Zou als ik jou was de voedingslijn van Hesi nemen is veel goedkoper en veel makkelijkker dosering
                  www.hesi.nl of bij de www.desjop.nl voor prijzen
                  Gr Abel

                  Comment


                    Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                    Duur?
                    Als ik jou oogst zo bekijk is het het meer als waard.
                    Ik zelf ben meer van voeding geven als de plant erom vraagt dus ik zal nooit zulke hele dure voeding kopen.
                    Moet natuurlijk wel zoveel mogelijk natuurlijk blijven

                    Comment


                      Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                      wow! mooi kweekverslag,, ik heb echt genoten! ik heb niet veel gereageerd maar dat kwam omdat ik aan het kwijlen was bij die fotos! wouw! het heeft je alleen wel veel tijd gekost denk ik met dat verduistere,, hoe heb je ze verduisterd,, want ik wil volgend jaar ook gaan verduisteren, Kronocane (amnesiaxherijuana), en ik heb al opzet bedacht.

                      ik weet niet of ik geheel op het goede adress ben om dit te vragen, maar ik heb de ruimte niet die jij hebt, maar denk je dat als ik de planten klein hou door ze veel te toppen (uiteindelijk 8 tot 16 hoofdtopjes) en bij de laatste topping ze in bloei zet en al het overige (geen hoofdtoppen) wegfim ik ook een goed resultaat ga krijgen?

                      Ik kijk ook weer uit naar je verslag van volgend jaar! Passion 1 lijkt me grappig plantje, maar als je kijkt naar wat je nu hebt valt die in het niets denk ik xD SSH LH en AH zijn natuurlijk the bomb! de knallers van de shop heb jij ff 1.7 kg van x 10-13 eu de gram jij bespaard veel dit jaar.

                      echter die wonder black women ben ik wel benieuwd naar hoe die het in nederland doet, maar die liberty haze lijtk me helemaal cool, vooral zijn voorouder gemdawg, gekruist met g13 klinkt al als delicious in de oren. Ga je deze ook weer verduisteren, of is het idee hierachter meer dat het niet meer hoeft?

                      groetjes

                      Comment


                        Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                        Herbei
                        heb gevraagd bij de growshop wat de beste voeding is ,hij en een paar klanten zeiden dat aptus de beste is
                        maar als beginner met aptus te beginnen zou ik afraden ,en hesi is echt gemakkelijk
                        Damn Nice
                        Zou voor jou Arjans Haze 3 aanbevelen wordt ong 1.20 hoog en heeft veel grote en lange toppen, thc 20%
                        nadeel voor mij is dat ze flink reuken in de bloeitijd
                        Gr Abel

                        Comment


                          Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                          Oke ,heb aan gegeven ,dat volgende zomer wil starten , met passion # 1 van dutch passion
                          en liberty haze plus wonder black domina
                          hebben jullie nog aanraders
                          Gr Abel

                          Comment


                            Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                            De Heribei!
                            Van sanniesshop.

                            Comment


                              Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                              Oke ga wachten op de uitslag van cannabis cup 2012 deze wordt 18 t/m22 november gehouden in Amsterdam
                              zal dan mijn keuze maken
                              Gr Abel

                              Comment


                                Re: Drie Super Lemon Haze,Super Silver Haze en Amnesia Lemon

                                Oke de kogel is door de kerk
                                Ga volgend jaar 5 liberty haze kweken
                                omdat deze soort klein blijft, zijn ze makkelijk te verduisteren
                                en toch een hoge opbrengst
                                GR Abel

                                Comment

                                Bezig...
                                X