Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • carlorowan
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 210

    #31
    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

    Even een kleine update, aangezien de grote plant nogal krom staat, er is niks geknakt alleen de takken zijn opeens heel buigbaar geworden. Weet iemand misschien waar dit door komt?

    Greetz
    Attached Files

    Comment

    • vlrs
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 468

      #32
      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

      wow bestwel groot plantje voor een autoflower gaat netjes
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #33
        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

        Die zwarte vliegjes die bij elkaar zitten dat noem je bladluizen, in het voorjaar zijn het vliegjes die met de wind mee vliegen later in het jaar zijn ze hun vleugeltjes kwijt.
        Dit krom trekken komt doordat de bladluizen de voeding uit je plant zuigen en je plant het dus niet meer krijgt.
        Ik had hetzelfde maar na paar dagen intensief bladluizen weghalen (met de hand & met spritius met groene zeep & lievenheersbeestjes larven is bijna alles weg. En krullen de bladeren langzaam terug maar niet 100%

        Goed in de gaten houden !

        Comment

        • carlorowan
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2010
          • 210

          #34
          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

          @Vlrs; Die grootste plant is geen autoflower, dat is een onbekend zaad (hoogstwaarschijnlijk Big bud of white widow)
          @hsmusiq; Oke bedankt voor de info! Zal er goed op letten, volgens mij zijn ze nu weg van de plant, en de nieuwste bladeren zijn weer gewoon gezond.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

            Ik zou d'r eens een paar liter water in mikken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • carlorowan
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2010
              • 210

              #36
              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

              Heb ik ook meteen gedaan, na een paar uur stond ze (jaja, volgens mij zijn er vrouwelijke kenmerken aangetroffen) er weer prachtig bij.
              Greetz

              Comment

              • carlorowan
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 210

                #37
                Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                Zo, weer zo'n 2 weken verder en ze gaan geweldig hard. Sins kort is het duidelijk dat de grote onbekende plant een vrouwtje is En de bloei bij de dwarfs zit er volop in.
                Ik geef de dwarfs nu sins een paar dagen Canna Terra Flora bloeivoeding mee, en ze lijken er goed op te reageren. De linker het meest zo te zien, die bladeren zijn veel donkerder. De rechter heeft een groeispurt gehad, en staat nu boven het andere plantje, maar loopt iets achter in de bloei.
                De bladeren van beide dwarfs staan sins vandaag nogal omhoog, weet iemand hoe dit komt?
                Het haze plantje, voor zover je het nog een plantje kunt noemen, is amper gegroeit en begint nu 1 klein topje aan te maken.. Nou maar duimen dat ik er nog minimaal 1 jointje af kan halen.

                Greetzz
                Attached Files

                Comment

                • carlorowan
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2010
                  • 210

                  #38
                  Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                  In minder dan een dag tijd zijn bijna alle haartjes van de rechter dwarf oranje/bruin geworden, en van de linker gedeeltelijk. Het lijkt alsof de planten opeens heel erg versneld zijn in de bloei. Overigens ziet het er niet ongezond uit zoals toprot of dergelijke. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Het begon nadat ik had gespoten met 'ecostyle plantschoon tegen luis', gewoon een biologisch product dus zou geen problemen moeten veroorzaken lijkt me.

                  Greetz

                  Comment

                  • AudioSystemRolla
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1709

                    #39
                    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                    haartjes worden bruin door vocht hoef je niet echt wakker van te gaan liggen
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment

                    • carlorowan
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2010
                      • 210

                      #40
                      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                      Oke gelukkig, bedankt voor de reactie. Dat verklaart het, aangezien het de laatste paar dagen zwaar kut weer is. Blijven ze bruin, of kleuren ze weer terug als het weer beter word?

                      Greetz

                      Comment

                      • AudioSystemRolla
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1709

                        #41
                        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                        deze blijven bruin als de toppen aandikken wel in de gaten houden ivm toprot
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment

                        • carlorowan
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2010
                          • 210

                          #42
                          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                          Weer even een paar foto's gemaakt, nu ook geprobeert van de trichomes een foto te maken met 100x vergroting. Naar mijn inzien nog veel te 'clear', ik denk dat ze nog 2-3 weken moeten. Nog steeds last van wat bladluis op de Af'jes, dus heb ik gister een paar teentjes knoflook in de potgrond gestopt, en als dit niet helpt zal ik gesneden knoflook/uien fijn snijden en een tijdje in warm water laten weken en daarmee de planten besproeien. Bij de grote onbekende plant komen steeds meer witte haartjes tevoorschijn, iemand een idee wanneer deze begint met topjes aanmaken? Rond half augustus? Over de haze plant weinig te melden, groeit/bloeit amper meer maar leeft nog wel, ben benieuwd wat hier nog van terecht zal komen..
                          Kan iemand een gok doen wanneer de af'jes klaar zijn? Ik denk zelf nog 2, maximaal 3 weken

                          Greetzz
                          Attached Files
                          Last edited by carlorowan; 16 July 2012, 12:48.

                          Comment

                          • carlorowan
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 210

                            #43
                            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                            Kan iemand schatten hoe lang ze nog ongeveer moeten?

                            Greetz
                            Attached Files

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #44
                              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                              Milky en doorzichtig. Die kunnen nog wel even. Ben je al gestopt met voeding geven ?
                              Op de foto's van 2dgn geleden zie ik bijna geen toppen, waarom zijn ze zo mager, hoekanda ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • carlorowan
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2010
                                • 210

                                #45
                                Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                                Geen idee waarom ze zo mager zijn, vraag ik me ook af. Ze zijn nu ongeveer 9,5 week oud. Ik heb al een week geen
                                voeding meer kunnen geven door dit rotweer. Zal ik als het beter weer is nog voeding geven of zal ik alvast stoppen?

                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...