Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #61
    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

    je hebt er in iedergeval een rokertje vanaf
    lekker hoor !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment

    • carlorowan
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 210

      #62
      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

      Weer een paar foto's gemaakt, staat al een paar dagen te drogen nu.
      Gister een topje geprobeert, de smaak is nog amper wiet te noemen maar ik werd er knetterstoned van
      De rest van de plantjes laat ik zo lang mogelijk staan. Zodra er teveel rot komt haal ik ze om, ik wil toch nog ff wat duidelijke amber trichomes in zicht hebben voordat ik ze oogst.
      Attached Files

      Comment

      • carlorowan
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 210

        #63
        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

        Ff een mooie foto van de trichomen op een paars topje gemaakt;
        Attached Files

        Comment

        • kinkydj
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 283

          #64
          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

          Nice picture

          Comment

          • AudioSystemRolla
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1709

            #65
            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

            idd mooie foto !
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment

            • carlorowan
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2010
              • 210

              #66
              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

              Bedankt!

              Comment

              • carlorowan
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 210

                #67
                Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                Staat nu al zo'n 1.5 week te drogen, maar het droogt nogal langzaam. Ik merk wel dat het droogt, alleen het blijven nogal plakkerige topjes. De losse paar topjes die ik in m'n slaapkamer heb liggen daarintegen, drogen veel sneller en voelen nu al droog aan na een paar dagen drogen. Over een paar dagen als ik op vakantie ga verplaats ik de boel van me schuur naar de zolder, hopelijk droogt het hier iets sneller.
                Eerst maar eens een jointje draaien van de gedroogde topjes uit me kamer

                Greetzz!

                Comment

                • kinkydj
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 283

                  #68
                  Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                  Dat t je mag smaken
                  Of gesmaakt heeft hahah 18 uur later heb je vast al op.

                  Comment

                  • carlorowan
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2010
                    • 210

                    #69
                    Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                    Haha ja hij was echt al heel lekker, ben benieuwd wat de smaak brengt na een tijdje curen

                    Comment

                    • carlorowan
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2010
                      • 210

                      #70
                      Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                      Hallo iedereen, ff een snelle vraag over m'n grote plant die nu steeds sneller begint te vergelen (N) tekort?. De bloei is net begonnen, beginnen meer meeldraden te komen alleen topjes zit er nog niet in. Ik heb geen groeivoeding voor m'n planten wat achteraf wel nodig was geweest, alleen bloeivoeding maar met bloeivoeding krijg ik het stikstof tekort niet weg, hoe kan ik dit het best oplossen?
                      Alvast bedankt, greetzz
                      Attached Files

                      Comment

                      • DwarfWiet
                        Retired
                        • Aug 2012
                        • 11

                        #71
                        Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                        Bloedmeel en hoornmeel bevatten veel stikstof (toevoegen aan de grond)

                        Comment

                        • carlorowan
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2010
                          • 210

                          #72
                          Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                          Ik heb vandaag Bio-bizz groeivoeding besteld met een npk van 8-2-6, wat ook nog effectieve stoffen heeft voor in de bloei. Dit zal ik in combinatie met Canna terra flores geven wat ik pas later toe zal dienen. Hopelijk zal dit de vergeling van de bladeren verminderen. Ondertussen ben ik begonnen met het curen van de gedroogde toppen van de autoflowers in een ziplock bag, wat een behoorlijk mooi zakje is en gister heb ik het laatste deel van de plant geknipt en dat ligt nu te drogen (foto). Ik gok dat ik totaal zo'n 15-20 gram zal hebben van de autoflowers, een hele verbetering van vorig jaar dus.

                          Greetzz
                          Attached Files

                          Comment

                          • carlorowan
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 210

                            #73
                            Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                            Zo weer dik een week verder en de struik (kan het amper meer een plant noemen) staat nu dik in bloei, steeds meer witte haren die zich overal verspreiden.
                            Ik geef nu voor het stikstoftekort pokon plantenvoeding voor de bloei met een npk van 7-5-7 aangezien ik m'n biobizz groeivoeding nog steeds niet ontvangen heb.
                            Attached Files

                            Comment

                            • carlorowan
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2010
                              • 210

                              #74
                              Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                              De struik bloeit echt snel. De toppen beginnen nu steeds meer aan te dikken, en er begint al een herkenbaar white widow geurtje naar boven te komen
                              Ze verliest nog wel blad, maar veel minder als voordat ik voeding mee gaf. Rond deze tijd van de bloei zal het ook wel normaal zijn dat er blad verdort.

                              Sins gister eindelijk na 3 weken wachten me bio-bizz groeivoeding ontvangen.. Voor het lange wachten heb ik dan een 1 liter i.p.v 500 ml gekregen, met Hy-pro spraymix bladvoeding, en 2 wortelstimulators er bij. De groeivoeding zal weinig zin meer hebben denk ik, dus ik geef alleen nog wat bloeivoeding. De groeivoeding en hypro zal wel van pas komen voor volgend seizoen.

                              Hopelijk blijft het weer nog goed genoeg zodat deze plant nog mooi kan uitbloeien. Ze staat nu zo'n 4 weken in de bloei, en ik denk dat ik kan oogsten rond 20 september.
                              Vanaf volgende week heb ik eindelijk een betere kwaliteit camera, en zullen wat mooie foto's gemaakt worden!

                              ps; ik heb nog zo'n 10 gram liggen van m'n autoflower oogstje in een potje, en het smaakt echt heerlijk! Ook lekker bedolven onder de thc.
                              Greetzz
                              Attached Files
                              Last edited by carlorowan; 22 September 2012, 13:49.

                              Comment

                              • Sjaakh
                                Senior Stoner
                                • Jul 2012
                                • 39

                                #75
                                Re: Buitenkweek 2012 - Autoflowers + onbekend zaad

                                "Ze staat nu zo'n 4 weken in de bloei, en ik denk dat ik kan oogsten rond 20 september"

                                O.o, dat was eergisteren!

                                Comment

                                Bezig...