Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
het 1ste plantje doet het goed die staat in de volle grond, de 2e is al wat groter maar die was ook eerder begonnen, en de 3e plantje is ook goed bezig.
maar bij het grootste plantje zie ik al een worteltje onder aan het gaatje uitkomen :O
terwijl het een 10l pot is of 20l ik heb geen inschattingsvermogen :H
en wanneer bijmesten/bij voeden
laterr
Last edited by AmericanIndian; 8 May 2012, 12:29.
Reden: spamde
Ze hebben wat last gehad van slakken ...
ik gebruik voeding pokon terra grow voor grow and bloom.
ik heb een oplossing gevonden voor de slakken, zout om de pot heen strooien het helpt!
Ik gaf in het begin ook gewone plantenvoeding maar na een tijdje begonnen de bladeren vreemde dingen te doen dus heb ik mij toch een hesi voedingpakketje aangeschaft en het gaat sindsdien al veel beter! Maar ja je ziet maar he, ik ben benieuwd wat het bij jou gaat geven Ik zou er persoonlijk in ieder geval wel zuinig mee omgaan als je toch pokon blijft gebruiken. Ja het zonnetje gaat ze goed doen na het slechte weer van deze lente!
Succes, het gaat in ieder geval goed tot nu toe!!
plantjes zien er netjes uit, kijk uit met voeden....persoonlijk vind ik dat veeel te vroeg, overvoeding is ook heel slecht te repareren en ondervoeding daarintegen wel !
leuk dat je onbekende zaden gebruikt, ben benieuwd wat het in de bloei blijkt te zijn
Comment