Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk

    ik heb ze wat dieper gestopt en ik laat nu af en toe de deur naar het dakterras open zodat ze wat aansterken. bedankt voor het advies ik vond ook wel dat ze er een beetje knakerig bijstonden

    Comment


      #17
      Re: Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk

      hier dan maar weer een update voor de mensen die misschien volgen . De dames staan dus maar buiten om lekker te genieten van dit heerlijke weer. hier foto's van ze allemaal buiten op het dakterras planten buiten 001.jpg
      misschien vraag je je af waarom 1 pot hydro korrels heeft. dat is zodat ik onthoud dan het een andere soort is . Verder is er misschien nog een klein probleempje die met hydrokorrels: northern skunk light heeft misschien verbrande blaadjes. ik weet niet of je het goed kan zien op de foto zo niet maak ik morgen een nieuwe foto. hier de foto's van al me plantjes. iced grapefruit 1 planten buiten 002.jpgplanten buiten 003.jpg 2planten buiten 004.jpgplanten buiten 005.jpg 3planten buiten 006.jpgplanten buiten 007.jpg 4 planten buiten 008.jpgplanten buiten 009.jpg dan nog de northern skunk hoop dat het probleem gezien kan worden 5planten buiten 010.jpgplanten buiten 011.jpg
      ik moet eigenlijk ook nog namen voor me dames verzinnen.misschien een naam dat met de soort te maken heeft of gewoon een leuke naam . Kom graag met suggesties!

      Comment


        #18
        Re: Outdoor growing iced grapefruit and northern skunk

        heb alle planten getopt/gefimt ik hoop dat mensen dit berslag nog checken ^^. Ik zal een fototje maken als ze gegroeid zijn kwa hoofdstam. 1 plant de helemaal linkse is finaal doodgegaan omdat er volgens mij 1 van mijn katten in is geweest en toen ging ie slap hangen en nu is ie opgedroogd . 1 plant minder dus.

        Comment

        Bezig...
        X