Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

    Korting op 420shop
    Om te beginnen, Alien en Bella beddankt voor t gratis rookwaar en de mooie spulletjes die we sowiezo al gewonnen hebben natuurlijk. Top!

    Gek genoeg heb ik hetzelfde gekregen als mn medestrijders dus dat maakt het mogelijk voor mij om ff een copy/paste sessie te houden. Dank alvast medestrijdert en voel je rustig vereerd als je een foto van jezelf tegenkomt in deze opmaak want ik selecteer op t oog..

    Alien schonk ons t volgende;

    Toen ik de doos openmaakte kwam ik de volgende dingen tegen:

    Ik ga jullie van links naar rechts uitleggen wat hetgeen is en wat het doet.

    Alga Grow is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Grow gebruik je in de groeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor een gezonde en gelijkmatige groei en goede wortelontwikkeling. Alga Grow zorgt voor een solide basis zodat de plant in een latere fase volop kan bloeien.



    Power Roots, voorheen 'Roots', is een biologische wortelstimulator. Deze stimulator gebruik je in de groeifase en de eerste weken van de bloeifase. Power Roots stimuleert de groei van de wortels en verhoogt de weerstand van de plant. Het werkt snel, zuinig en wordt vrijwel direct door de plant opgenomen. Power Roots zorgt voor de ontwikkeling van sterke planten.




    Alga Bloom is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Bloom gebruik je in de bloeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor gezonde, stevige planten en een rijke bloei.








    Green Sensation is een krachtige booster die een hoge opbrengst garandeert. Deze stimulator is speciaal ontwikkeld voor de laatste vier tot zes weken van de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling voorziet Green Sensation in alle voedingsstoffen die de plant nodig heeft. Het zorgt voor een uitbundige bloei en vruchtzetting, een harde celstructuur en de beste smaak.








    Er zat ook nog een mooie aansteker bij die volgensmij precies hetzelfde is als de populaire BIC-Aansteker, deze zal ik bewaren om deze oogst mee op te roken.

    Topwerk vlrs, you rock! Dat de spint jou bespaard moge blijven.

    Het meegeleverde krachtfruit, 4 vrouwen sterk.


    Outdoor grapefruit- Female Seeds
    Klik op de foto om te vergroten.
    8 weken
    Opbrengst:Medium-Maximum
    Oogstbuiten:Hafl/eind september(Nederland)
    variatie: 3
    Exclusief!
    Here we have a small batch of an Grapefruit with Easy Sativa. An 80% Grapefruit selected on early and fast flowering for several generations.
    This is a semi autoflowering strain, which starts flowering begin-mid August and finishes end September.
    This means that she starts flowering in low light conditions or from August.
    Please note that a semi-autoflowering strain is not to be confused with an autoflowering strain. Those are fast maturing indica lines. This is a late maturing sativa line. The best sowing time is mid April to mid May.
    We wouldn't recommend pre-growing her indoors, because she is semi-auto-flowering and this would cause her to start flowering in May outdoors. She needs the longer days and intensive midsummer sun to keep in growth. Expect extreme fruity/pine taste and smell, very sativa-ish.
    ______________________________________________________________________

    Dit was het dan tot zover, morgen gaat t zaad erin en gaan we knallen met zn allen.
    Ik wens mn medestrijders bij deze heul veul succes en dat er maar veel zon moge komen, vergezeld met bakken spint en overige plagen uiteraard.

    Suc6 en Smookse

    #2
    Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

    hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pak ze fluitje ik zal bij de rest de potten vol zeiken lol.
    Ga jullie volgen of jullie willen of niet.

    GR ED RAKET

    Comment


      #3
      Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

      ook hier zetter en we een stoeltje bij

      succes
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #4
        Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

        Copy paster!!! Fail!! Gedisqualifiseerd (wow wat een lastig woord :o)

        Succes gewenst !

        Comment


          #5
          Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

          flier we gaan je op de voet volgen als je nie oppas

          succes met je kweek
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

          Comment


            #6
            succes
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

              erg orgineel begin met je copy paste sessieeeee

              hoop da de rest wel zelf gaat zodat elk verslag anders is.......

              Sterkteeee!!!!!
              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

              :alienstoned:​← klik hier


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                Zeg me niet dat dit niet ook een vorm van originaliteit is.
                Zie het maar als een vorm van humor. Vlrs rocks gewoon en dat mag iedereen weten!
                Nogmaals succes allemaal en laat ze knallen als een malle!


                De aftrap;

                Het zaaien gebeurt uiteraard gewoon in de stekgrond op een zo natuurlijk mogelijke manier.
                Zal het duidelijk stapsgewijs doen om de voorkiemterreur een beetje te bestrijden. Uiteraard zijn er 1000 wegen naar oogsten maar dit is er in ieder geval een die zich stressloos bewezen heeft.


                P1000425.jpg Je neemt 4 potjes droge stekgrond, ff lekker losgewoeld en beetje aangeschud zodat het mooi vlak ligt.

                P1000426.jpg De 4 female seeds grapefruit outdoor zaden. En nee, ik heb mn handen niet gewassen tegen schimmels ofzo, als ze dit niet aankunnen verdienen ze het niet eens te leven.


                P1000428.jpg De zaadjes leg ik bovenop de droge stekaarde.
                (zo uit de zak)

                P1000429.jpg Nu duw ik mn zaadje zo'n 0,5 cm in de aarde.

                P1000424.jpgDaarna woel ik met satestokje beetje zand boven t mini gaatje.


                P1000430.jpg Als dat gedaan is begin ik pas met inwateren, de potgrond slinkt nu nog een eind in maar blijft lekker luchtig op deze manier zodat zaailingen makkelijk op kunnen komen zonder helmjes nog op.Wees niet te zuinig met nevelen want de aarde was droog dus die kan wel wat hebben.

                P1000431.jpg Huishoudfolie erover om verdampen tegen te gaan, liefst op een plek met een beetje constante temperatuur en over max 4 dagen ist feest zullen we maar zeggen.

                Tot snel en vooral blijven doorroken met zn allen!

                Smookse!
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                  succes en zo te zien beloofd het veel goeds

                  Comment


                    #10
                    Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                    Veel succes ermee Flierefluiter!

                    Comment


                      #11
                      Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                      succes met je kweekje flierfjluiter

                      grtzzz
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                        succes man, ik voel me vereert dat je mij hebt gekopieert
                        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                        Comment


                          #13
                          Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                          Vlrs , ik ook

                          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                          :alienstoned:​← klik hier


                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                            Rokerts

                            Frenkie heeft daar een punt was t niet dat ie zelf ook n copypastert was..

                            Er is sinds zondagochtend eind chatsl-ed sessie leven geconstateerd leven zullen we maar zeggen.
                            P1000438.jpgP1000439.jpgP1000440.jpg 3 x gezond.


                            P1000441.jpg 1 x gvd zichzelf gebroken met opstijgen, kwam alleen steeltje boven blaadjes bleven onder. Dacht t gvd ook op foto te hebben maar mn reddingsactie die toch niet gaat werken was weer eerder geloof ik..

                            P1000442.jpg Lijkt net echt he? Hoe lang denken jullie nog voor oogstfeest, week of 3??


                            Tot de volgende villa en vooral door blijven roken met zn allen gvd!

                            Comment


                              #15
                              Re: Alien contest, aliens fruitekruid vs Fl13r3flu1t

                              Zekers, lekker weinig knipwerk ook.
                              Ga je paardenbloemen kweken in 't potje rechtsboven ?

                              Succes kerel.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X