Blue Berry x lowryder autoflowering
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: Blue Berry x lowryder autoflowering
die is behoorlijk gestrekt! Veel succes. -
-
amai, nog geen klein beetje gestrekt. Ompotten tot aan de lobblaaadjes en dan zorgen dat ze wind voelt, dikt de stam van aan en doet ook de sapstroom beter werken....zet er desnoods in het begin een satestokje naast ofzo voor de sterkte....
eigenlijk zou ik ze buiten zetten als ik jouw wasComment
-
oke is goed ga ikj hem overpotten in een 3L en tot die ronde blaadjes met een stokje ernaast en dan nog iets boven tegen de regen?Comment
-
ik heb er deze handige kapjes bovenstaan.Zelf gemaakt van brede petflessen.
Maar let op: ook hier strekken de plantjes nog ietsie meer dan gewoon open lucht. Al kan het wel onmisbaar zijn voor een jonge en broze zaailing zoals die van jou. Zeker aan te raden de eerste week.
Maar om ze toch sterker te laten worden en dikkere stam te laten krijgen zou ik het op normale dagen zonder stevige wind toch het kapje eraf halen. En snachts zeker erop zetten: blijven ze langer lekker warm en vochtig.Comment
-
-
Comment
-
te vroeg om te zeggen, zien er vrij recente blaadjes uit dus das normaal die kleur. Pas als de volwassen bladeren zo zouden zien had je een probleem -)
in dit stadium zou ik ze wat wortelstimulator geven...nog niets andersComment
-
ja inderdaad goed wat wortelstimulator geven (als je hebt, anders is niet nodig hoor). blaadjes idd een beetje licht maar maakt niet uit, als het maar niet lichter word naarmate de plant groter wordt
Verstuurd via TapatalkComment
-
Comment
-
Comment

Comment