Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers /blowers ,

    Een kweekverslagje van m'n outdoor capriolen ,met wat Amneesjes en een outdoor mix zoals de titel al vermeld .

    Op dit moment zijn 4 van de 5 geplante zaden van de mix uitgekomen en staan er 5 Amnesia stekjes klaar om naar buiten gezet te worden .
    De plantjes zijn nu nog effe gehuisvest in een kiem/voorgroei bak maar ze gaan zo rond Hemelvaart naar buiten om van de zon te genieten .

    Ik ga de planten laten groeien/bloeien op de Canna Terra lijn aangevuld met PK 13/14 van Ata ,Canna boost en wat wortelstimulator van ATA.

    Over naar de pic's ..

    dag 1 1.jpg Dag 1 de mix zaden in de startblokjes

    dag 3 4 zaden van de mix ontkiemd

    een aantal dagen later de zaadplantjes 4 stuks aan de zijkanten en de Amnesia stekken 5 stuks in het midden ..nog effe een paar dagen voorgroeien en dan mogen ze van het natuurlijke licht op m'n dakterras gaan genieten .

    later..
    Led's grow !

    #2
    Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

    Succes, ik hoop dat dit een leuk kweek verslagje wordt!
    Livin' the goodlife.

    Comment


      #3
      Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

      Thnx G-Haze ,ik doe m'n best om er een net verslagje van te maken .
      Led's grow !

      Comment


        #4
        Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

        De stekken en de zaadplantjes doen het lekker ze staan nog lekker binnen onder de Tl en gaan aan het einde van deze week naar buiten om daar verder op te groeien en bloeien .
        Gister hebben ze allemaal een beetje groeivoeding gehad kunnen ze er vast een beetje aan wennen en van snoepen ,zodat ze opgroeien tot sterke en gezonde planten .
        de outdoor mix

        de Amnesia's

        en nog een groepsfoto.

        later...
        Led's grow !

        Comment


          #5
          Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

          Gaat goed met je kleintjes

          succes met je buitenkweekje
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            #6
            Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

            Helaas zijn er inmiddels twee zaailingen van de outdoor mix overleden (waarschijnlijk te veel water gegeven ).
            De stekjes zijn inmiddels allemaal naar buiten in grote potten geplant en doen het prima ,ze hadden al flink wat wortels gemaakt in de kleine potjes dus werd het tijd voor een grotere broek.
            De plantjes hebben ook allemaal een drupje Canna Terra Vega en wat wortelstimulator gehad .

            later...
            Led's grow !

            Comment


              #7
              Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

              Hello medegrowers effe een update..

              De Amneesjes groeien als kool ze zien er lekker groen en gezond uit, deze planten hebben ook de kenmerkende langvingerige haze bladeren .
              dit is het mongooltje met de gedeelde stam.
              het andere outdoormixplantje

              Alle planten geef ik ongeveer twee keer in de week voeding ,voortaan de BioCanna vega ,deze voeding had ik nog staan eens kijken of deze buiten wel goed werkt .

              later...
              Led's grow !

              Comment


                #8
                Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                Wat nieuwe pic's van de buitendames .

                DE amneesjes

                de twee overgebleven outdoor mix dames


                grtz...
                Led's grow !

                Comment


                  #9
                  Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                  Hey peoples,

                  Effe een update .

                  De twee plantjes van de outdoor mix vertonen inmiddels een dag of vijf bloei verschijnselen (autoflower),ze zijn een beetje pistels aan het maken en doen het verder prima .
                  De plant die zichzelf gesplitst heeft doet het nog lekker zoals je kunt zien .Ze is wel niet zo groot maar moet haar energie ook verdelen over twee stengels .
                  IK ben benieuwd wat deze plant me nog gaat brengen.

                  De andere outdoormixplant doet het ook lekker heeft een dikke stam en is ook al een stuk groter dan de andere.

                  Met de vijf Amnesia's gaat het ook prima zew hebben lekkere dikke stammen ,ze zien er lekker gezond uit en gaan als een speer de laatste dagen .
                  Afgelopen vrijdag zijn ze getopt en vanaf gister worden ze verduisterd 12/12 ,effe de natuur een handje geholpen zodat ze wat eerder gaan bloeien ...

                  De amneesjes .

                  Alle planten hebben voeding ,BioCanna Flores en Canna Bioboost ,met hun watergift meegekregen dan kunnen ze er weer paar dagen tegenaan.

                  NU HOPEN DAT HET NOG WAT WORD MET DIE ZOMER HIER IN NEDERLAND!!!

                  later...
                  Led's grow !

                  Comment


                    #10
                    outdoormix

                    Amnesia's

                    later...
                    Led's grow !

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                      ziet er lekker uit !
                      all the true weed smokers got to smoke before they eat

                      Comment


                        #12
                        Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                        Ik heb vandaag omdat het maar zo'n aanhoudend slecht weer blijft de twee outdoormixplanten toch maar indoor onder de led gezet.



                        Ik vond het jammer van deze planten om ze in de regen te laten staan ze hebben al best leuke toppen en die kunnen wel wat licht gebruiken ipv water ...wanneer de zon weer gaat schijnen en de temp.stijgt dan mogen ze weer naar buiten ..

                        De Amnesia's staan wel nog gewoon buiten van deze planten zijn de toppen nog niet zo groot ,maar als het nog een week van dit weer blijft dan voel ik me toch genoodzaakt om ook deze naar binnen te verplaatsen .

                        grtz.
                        Led's grow !

                        Comment


                          #13
                          Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                          Hello again,

                          De twee outdoorplanten hebben zich inmiddels goed aangepast binnen .De toppen dikken lekker aan en ik verwacht dat ze nog een week of drie kunnen staan .



                          De Amnesia's die nog steeds buiten staan doen het ook nog steeds lekker, de topjes beginnen zich een beetje te vormen en de planten zijn nog steeds lekker groen .

                          Allle planten hebben inmiddels weer een voedings beurt gehad met als enige verschil dat de buitenplanten nog steeds de BioCanna flores als bloeivoeding krijgen en de naar binnen verhuisde planten de Canna terra flores , natuurlijk krijgen ze ook nog wat PK 13/14 ,Bio Boost van Canna en af en toe wat wortelstimulator.

                          verder geen nieuws ....

                          grtz.
                          Led's grow !

                          Comment


                            #14


                            later...
                            Led's grow !

                            Comment


                              #15
                              Re: 5 Amnesia's en een Royal Queen Outdoor mix op een zonnig dakterras.

                              Zien er goed uit die dames!
                              Ik geloof trouwens dat het niet heel ongewoon is dat er in de bloei een (flink?) aantal bladeren verkleuren/afsterven.

                              Comment

                              Bezig...
                              X