Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik ben nieuw hier en wou graag mijn buitenkweekje met jullie delen. Ik heb vorig jaar in de kas van mijn ouders gekweekt (Ja die vonden dit goed), maar vanwege ruimtegebrek ga ik dit jaar maar naar buiten. De vorige oogst was niet zeer denderend. Van de 20 niet-feminised zaden was er 1 goed vrouwelijk plantje overgebleven die uiteindelijk vol zat met toprot. Ik heb uiteindelijk 20-25G droog geoogst.


    (Foto's vorige kweek)
    2011-09-22 02.27.44.jpg2011-09-07 15.17.17.jpg2011-09-07 15.16.54.jpg


    Dit jaar ga ik er dus volledig fris tegen aan in de volle grond buiten. Op een mooi plekje achter de schutting (dus officieel in gemeente grond) heb ik een mooi plekje klaar gemaakt voor mijn kweekje. (Die witte rand erom heen is tegen slakken. Iemand hier nog tips over b.t.w.? vorig jaar ook al 3 planten aan verloren)
    2012-05-17 16.04.13.jpg2012-05-17 15.57.13.jpg
    Voor deze kweek heb ik verschillende autoflowering buiten soorten gekozen om ook een beetje te kijken welk soort ik mee door zou willen kweken volgend jaar. Ik heb van internet een zadenmix gekocht die de volgende soorten inhoud:

    -Easy Bud
    -Quick One
    -Royal Automatic
    -Northern Light Automatic
    -Royal AK Automatic
    -Royal Bluematic


    Daarnaast kweek ik samen met een vriend nog 3 blueberry's (ook autoflower) die achter de mijne komen te staan. Wel op hetzelfde plekje dus hier zal ik ook over posten.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    De eerste plantjes zijn al boven. Ik heb helaas geen idee welk zaadje welk plantje word, dit hebben ze er namelijk niet bijgezet. Dit is ook iets waar ik jullie hulp ontzettend bij zou kunnen gebruiken (het herkennen van de soorten). Ik was van plan gewoon een beetje op internet plaatjes te zoeken van die soorten en dan maar een beetje vergelijken??? Hopen dat dit gaat werken.

    Hier de plantjes tot nu toe. Er zijn er 2 al boven de grond en ik verwacht dat morgen of overmorgen het 3de plantje wel zijn koppie gaat laten zien.
    2012-05-21 18.46.01.jpg2012-05-21 18.45.08.jpg
    Deze staan nu nog in de kas maar gaan straks overgezet worden in de volle grond.

    De blueberry's (die later besteld waren) zijn nu aan het ontkiemen. 1tje is er al uit. Die gaat morgen in een potje. De andere 2 laten nog even op zich wachten.
    2012-05-21 18.38.19.jpg
    Attached Files
    Last edited by IceTea; 21 May 2012, 21:09. Reden: Alweer verkeerde foto. Laat die maar zitten...

    #2
    Re: Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

    Kheb 1 plantje nu buiten gezet de rest staat nog in de kas.

    De blueberry's zijn nu ook allemaal ontkiemt en in een potje geplaatst. Ik zal misschien vandaag nog even nieuwe foto's posten van mijn plantjes. Er zijn er al een paar meer boven de aarde namelijk

    Gr.

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

      Hey IceTea,
      Ben zeer nieuwsgierig naar je 3 autoflower blueberry's aangezien ik er 2 heb waarmee ik nu bezig ben.
      Ga je zeker volgen!

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

        Op 2 plantjes na staat alles nu buiten. De overige blueberry en een onbekend soortje staat nog binnen in de kas. Hopelijk heb ik vanavond tijd om ffies fototjes te maken voor jullie. Ik maak me wel een beetje zorgen over de 2 plantjes die nog in de kas staan. Zijn nog steeds niet boven de grond Hopelijk word het nog wat.

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

          ben benieuwd naar de foto's

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek Feminised Mix Autoflower

            Die stok is totaal overbodig natuurlijk, ze moeten juist een beetje bewegen.
            Je kunt ontkiemde zaden ook beter niet met je vingers beetpakken, ze zijn erg zacht, en je vingers zijn nooit schoon.
            Tegen slakken kun je gewoon slakkenkorrels kopen, of/en een paar blikjes bier ingraven, daar zijn slakken gek op.

            Waar heb je die zadenmix gekocht, welke is dat ?
            Raar dat ze dat niet apart verpakken dan, zodat je weet wat wat is. (Ik had het mooi teruggestuurd)
            Ik ben ook wel benieuwd hoe de BB's het gaan doen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X