Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Easyrider

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Easyrider

    Korting op 420shop
    Hier onze eerste kweek, het gaat om de cv 'Easyrider' gefeminiseerd en autobloeiend.

    Hier een aantal foto's van onze eerste 2 plantjes van ongeveer 20 dagen:




    Het ene plantje groeit tot nogtoe beter als het ander. Ook is op de eerste foto te zien dat de bladpunten wat zijn ingedroogd. Ik dacht aan te weinig zuurstof in de bodem en/of te weinig voeding.
    Ik vind dat de plantjes nog redelijk klein zijn of ben ik hier fout?
    De plantjes staan voorlopig overdag buiten en 's nachts binnen, als ze groter zijn komen ze waarschijnlijk in een kas.
    Graag horen wij jullie opmerkingen, bedenkingen, tips(!) en andere speculaties.

    Vriendelijke groeten Magico,

    #2
    Re: Autoflower Easyrider

    zet ze beter in 2 aparte potten nu gaat eentje sowieso beter groiene dan de ander. succes
    trouwens verbrande bladpunten wijzen op te VEEL voeding, neit te weinig!
    plantjes van dit formaat hebben bijna geen voeding nodig, de grond is ruim genoeg!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Autoflower Easyrider

      Bedankt voor de reactie, de plantjes komen inderdaad in 2 aparte potten, voorlopig is er weinig tot geen concurrentie volgens mij.(?)
      Last edited by ceBep; 26 May 2012, 16:01. Reden: bovenstaande berichten gelieve niet te quoten a.u.b.

      Comment


        #4
        Re: Autoflower Easyrider

        Vandaag:



        De bladeren zijn verder ingedroogd, is verpotten naar arme grond hier een goede optie of gewoon zo laten?

        Comment


          #5
          Re: Autoflower Easyrider

          wat voor grond is het?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Autoflower Easyrider

            In deze grond staan de plantjes
            Last edited by Magico; 28 May 2012, 16:07.

            Comment

            Bezig...
            X