Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Easy Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Easy Ryder

UPDATE: topjes

als je inzoomt zie je meer

SAM_3124.jpg
    SAM_3126.jpg
    SAM_3127.jpg
    SAM_3128.jpg
    SAM_3129.jpg
    SAM_3131.jpg

en onze huisbaas
    SAM_3112.jpg

Ze zijn al wat aangekomen. ik schat zelf nog 3 weken maar ik zal kijken of ik een loep kan scoren voor de trichomes.
    onderste blaadjes beginnen nu geel te worden en te verdorren, is het erg als ik nu met brandnetelsaftreksel nog een beetje ga bijvoeden? tot nu toe enkel water gegeven.

Smookze

Comment

hee volgens mij is dat brandnetel aftreksel voor in de groei van je planten !

k zou gewoon lkkr alleen nog water geven

moooie plantjs hoor komt vast eeen lkkr rokertje af !

suc6

Comment

ziet er goed uit hoor !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@ supersilverhaze: alleen water het hele proces it is.

@ AudioSystemRolla: Dankje!

het is echt plakkerig joh! en als je dan je vingers ruikt mmm fris fruitig citrus achtig geurtje echt heerlijk.

Comment

veel autoflowers tegenswoordig. Wist nog niet dat dit er was toen ik zaadjes kocht.
            Maar vind het zelf leuker om er de hele zomer en zo tegen de hersft met mijn plantje bezig te zijn, ipv al voordat het echt zomer word het ineens klaar is.

Die foto van onze huisbaas, briljant! Mooie kleuren heeft dat beestje zeg, schitterend gewoon. Super grappig dat koppie. Vind het wel heel knap dat hij/zij niet zomaar weg vliegt, is deze geknipt?
            Normaal zou je zeggen: beestje is los en weg is ie! Maar bij jou blijft hij in de tuin....... mooi!

Bij mij nu 4weken sinds ontkiemen en als ik mijn neus erop leg ook al klein beetje geur, geweldig om dit de gehele zomer te gaan ruiken.

Succes met de plantjes, staan er schitterend bij zeg ik zo.... en mocht het niks worden heb je altijd je vogel nog om naar te kijken, daar word je alleen al stoned van al die kleuren

Comment

Bedankt voor je reactie MCweed! Ze is sinds december 2011 bij ons. hiervoor hadden we een koppeltje van hetzelfde soort en die waren niet van elkaar weg te slaan, waar de een ging, ging de ander. ik zag dat ze elkaar in de nek masseerde met hun snavel daar werden ze helemaal relaxed van :p dus paste ik dat zelf toe bij ons huidige vogel en die reageert daar ook heel sterk op! nu wil ze niet meer bij mij vandaan! daarom vliegt ze niet weg. ze ziet me als haar partner

nu tijd voor een blokje Hya in de puurpijp

Comment

ik maak net een fototje van een van de planten en ging flink zoomen. tot mijn verbazing zie ik dat de trichomes best goed zichtbaar zijn! take a look, ziet er milky en doorzichtig uit. foto is wel gemaakt tijdens zonlicht.

SAM_3137.JPG

vond het wel grappig, wist niet dat ik zo`n close up kreeg

Comment

ziet er al mooi uit hoor
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Update:
                    1:
                    1.jpg2.jpg

2:
                    3.jpg 4.jpg
                    3:

5.jpg 6.jpg

7.jpg

plant 1 en 2 gaan goed, plant 3 liep altijd al achter maar begint nu ook te beteren.

iemand enig idee hoelang nog? ik zou 1 en 2 graag tegelijk willen oogsten.

Thanks for whatching

Comment

Ja, dat kan je wel willen..
                      Heb je de trichomen al weer eens bekeken om te zien hoever ze zijn ? Die doorzichtige doen niks, dus die wil je zo min mogelijk.
                      Plantjes zien er goed uit, die derde moet idd wel wat langer.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

1:14jul.jpg

plant 1 heeft ong 15 -20 amber kleur
                        plant 2 heeft ong 10 procent amber kleur(geen mooie closeup kunnen krijgen)

Comment

hihaaaaaaaaaa!!!!!!!11

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

ziet erg goed uit.
                            bijna oogsten dus.
                            heb je ze nog voedig gegeven?

Comment

Prachtige foto, hoe maak je die?

Comment

@ ak47tje: geen voeding, alleen water en zon.

@ Heribei: ik zet me cam op 14mp, dan het bloemsymbooltje voor close up foto`s, nu het lastige.. je moet zo min mogelijk beweging hebben tijdens het schieten. tja dan gewoon inzoomen

ik heb slecht nieuws: mijn gebrainwashde oude systeem ouders kregen een dag terug te horen van een henkie... dat wiet kweken verboden is... wij zijn niet geboren in Nederland dus ouders weten totaal niks van wiet of andere drugs.(alleen dat het kwaad doet)

zelfs na vele malen al verteld te hebben dat je 5 planten mag houden op natuurkracht.(maja waarom je eigen zoon geloven he)

ik moest ze per direct weghalen! kan niks anders doen als hun wil accepteren.

daarom vanmorgen snel plant 1 en 2 omgehakt. plant 3 is nog niet klaar dus moet ik deze met volle tegenzin vermoorden.

nu moet ik snel een manier vinden om ze te drogen, misschien bij een vriend.

foto van de oogst: linker helft is plant 2, en de rechter helft is plant 1

SAM_3319.jpg

Iemand enig idee hoeveel dit kan worden? heb geen weegschaal. (zie krant formaat voor vergelijking)

Comment

Bezig...
                                X