Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Easy Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3x Easy Ryder

    balen miss volgende ronde maar geurilla ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #32
      Re: 3x Easy Ryder

      Das ook klote!

      Heb je geen stiekem plekje thuis waar je het kan drogen? Zolder, onder je bed?

      Comment


        #33
        Re: 3x Easy Ryder

        Nee die risico`s kan ik niet nemen, ze kicken me het huis uit als ik het thuis laat. dat bedoel ik dus.. ben de dupe van hun onwetendheid. klakkeloos geloven wat anderman vertelt, de meerderheid heeft altijd gelijk.. (yeah right)
        kan hen eigelijk ook niks kwalijk nemen want hen is het ook allemaal zo aangeleerd. (propaganda)

        enige oplossing is: Accepteer en leeg je hoofd!


        maar inmiddels ligt het bij een vriend in een doos met luchgaten, hij wil ze niet los in huis hebben en daar heb ik begrip voor.

        vrede

        Comment


          #34
          Re: 3x Easy Ryder

          Als ze alleen een probleem met die plantjes hebben, en niet met jouw wiet-consumptie, had ik ze er toch ook even op gewezen dat wiet uit de shop vaak ongezonder is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: 3x Easy Ryder

            @ QnQ: ik mag blowen van mn ouders, niet dat ze er 100% achter staan hoor maar ze willen het niet verbieden. en over de plantjes ja het is pure angst voor politie zeggen ze. binnenkort eigen dak boven mn hoofd dus dan kan ik lekker binnen experimenteren. was wel leuk joh zo`n klein rondje EasyRyders

            Iemand nog enig idee wat het droog zal opbrengen? had er misschien tog maar een aansteker naast moeten leggen ter vergelijking.

            Comment

            Bezig...
            X