Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LSD en TOP69

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LSD en TOP69

Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

Ik en een vriend zijn nu bezig met een klein kweekje. Het gaat hier om LSD en TOP69. De plantjes zijn nu ongeveer een week en een half oud.
    Alles verloopt goed tot nu toe, maar bij de top69 kun je in het midden (de nieuwe bladjes) zien dat het wat bruin is. Weet iemand wat dit is? In mijn volgende post zet ik foto's!

TOP69

LSD
    Last edited by ceBep; 5 June 2012, 20:32. Reden: dubbelposten, bewerk je bericht en plaats je foto daar als er niet gereageerd is op je 1e bericht

Re: LSD en TOP69

Da's een normale verkleuring. Sommige strains doen dat.
    Je kunt de aarde nog een beetje aanvullen, tot tegen de ronde blaadjes.
    Wanneer gaan ze naar buiten ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor de reactie, ik denk dat ik ze binnen een week a 2 weken naar buiten ga doen!
      Last edited by ceBep; 5 June 2012, 20:32. Reden: bovenstaande berichten gelieve niet te quoten

Comment

Beter laat je ze rustig wennen ipv pas buiten zetten als het 30 graden is.
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Hoe moet ik de plant het dan laten wennen? De eerste week teon ze waren boven gekomen was het iets van een 28 graden hier!
          En we gaan er nog een autoflower soortje bijkopen! Maar we willen een soortje dat zo snel mogelijk klaar is. Welke raden jullie aan?

De bladjes van top69 gaan omhoog staan! Weet iemand of dit normaal is?

Last edited by ceBep; 5 June 2012, 20:33. Reden: quoten en dubbelposten

Comment

perfect normaal ! niets om over zorgen te maken

Comment

Ok, danku voor het antwoord! En wanneer zou ik ze het beste buiten zetten? Want ik vind dat ze maar traag groeien...

Comment

Hier een kleine update: ik vind toch maar dat ze traag groeien. Ze zijn nu 11 dagen oud.

Comment

Denk aan je quoten en dubbelposten!

Comment

Bezig...
                  X