Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Northern light & 1x haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Northern light & 1x haze

Je kleine meisjes zijn toch mooie dames geworden.

Comment

lekker hoor !!
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

die zien er mooi uit !!
        je ziet door de bomen het bos niet meer

Comment

Mooie brede struiken, prachtig!

Comment

Heel erg bedankt allemaal! Het gaat inderdaad goed, zo goed zelfs dat ik het niet kan laten al op zoek te gaan naar soorten voor volgende zomer. Heeft er iemand toevallig ervaring met deze site: http://www.wietzadenkopen.nl, en zo ja, hoe was die ervaring? Want daar is heeeeeeel wat lekkers te vinden dat ik volgende zomer wel wil zien staan in mn tuintje.

Comment

Comment

@ Kinkydj: Leuke plannen, die autoflowers gaan vast heel wat makkelijker zijn dan de normale haze met zijn lange bloeiperiode. Persoonlijk heb ik geen ervaring met autoflowers, de opbrengst lijkt me altijd wat aan de lage kant.. Al los je dat ook wel op als je er 8 hebt. Ikzelf dacht aan de volgende soorten: Blue mistic, fruit spirit, blue grape dream & sweet deep grapefruit. Nuja, er is zoveel dat ik wel eens wil kweken.

Hier nog wat foto's die ik wel leuk vond

2012-09-01 16.21.21.jpg2012-09-01 16.21.45.jpg

Comment

Moet je eens de moby dick van green house eens proberen.Ik heb er een staan ,zo wit als een white widow en lekker Haze'ig.Een aanrader 5 de week verduistering016.jpg010.jpgKan niet wachten.

Comment

@ theprodigy80: Heel erg mooie plantjes hoor! Mooie toppen en een leuk lichtgroen kleurtje!

Effe nog een vraagje voor de eventuele volgers hier Ik heb tot nu toe bloeivoeding van Hesi gegeven, echter is deze nu op.. (was de overschot van een vriend van me) Mn planten hebben nog een 4tal weken te gaan alvorens ik ze eventueel kan afdoen, nu ben ik aan het denken om online nog wat bloeivoeding + top booster van Canna te kopen.. Ik dacht ze eerst gewoon zo te laten uitbloeien, maar aangezien ik toch een microscoopje ga bestellen, kan ik al evengoed wat extra voeding op de kop tikken lijkt me. Of is dat verloren geld met de korte tijd dat ze nog te gaan hebben?

Comment

Ik zou die spullen gewoon kopen maar voor je ze geeft eerst is kijken met je microscoop, kan je ze niet meer geven omdat je vroeger moet oogsten dan verwacht, dan hou je het toch gewoon voor de volgende ronde veel succes!

Comment

@ Smowkie: Idd, was mijn mening ook, dus heb het maar besteld Nu maar hopen dat het geen twee weken duurt eer het hier is.

Verder goed nieuws en iets minder nieuws:

Goed nieuws: topjes, topjes en topjes

2012-09-07 16.29.57.jpg2012-09-07 16.30.04.jpg2012-09-07 16.30.14.jpg2012-09-07 16.30.18.jpg2012-09-07 16.30.24.jpg2012-09-07 16.30.35.jpg

Wat minder nieuws: Nog steeds geen teken van zelfs maar voorbloei bij de Haze, ook heb ik wat minder leuks aangetroffen op 1 vd takken van mn NL's:

2012-09-07 16.31.09.jpg

Het is maar op 1 tak voorlopig, het zijn geen gaten in de blaadjes, maar vensters.. Volgens wat ik las is het een miniscuul kevertje dat aan de oorzaak ligt.. Ik zie enkel heeeel erg kleine zwarte "beestjes" op de bladeren zitten.. Iemand enig idee wat dit is en of ik iets zou spuiten? Ik heb alvast Brimex insectenspray besteld..

Comment

And again..

2012-09-17 17.55.39.jpg2012-09-17 18.18.02.jpg2012-09-17 17.56.05.jpg2012-09-17 17.56.53.jpg

2012-09-17 17.57.06.jpg2012-09-17 17.58.10.jpg2012-09-17 18.29.32.jpg2012-09-17 18.17.35.jpg

2012-09-17 17.57.16.jpg2012-09-17 18.28.58.jpg2012-09-17 17.58.48.jpg2012-09-17 17.58.39.jpg

Zoals denk ik wel zichtbaar is, doen ze het allemaal erg goed! Ze hebben nog 2 weken te gaan en dan hebben ze 8 weken 12/12 gestaan. Ze hebben sinds deze week ook 2x canna terra flores en canna top booster gekregen.. Die top booster kan je blijkbaar gebruiken tot het einde, weet iemand of dit een aanrader is?
                          Enjoy!!

Comment

die doen het zeker goed, met die booster heb ik geen ervaring maar ik weet wel dat als je ze in een grotere pot zet dat je al gegarandeerd meer opbrengst zal krijgen verder kan ik alleen zeggen ; kijk uit voor de rot maar oogst niet te vroeg voor onrijpe wiet laat maar is wat wete hoe die booster je beval mischien schaf ik hem volgend jaar ook wel aan dan ik gebruik momenteel nog PK

Comment

@ spacehaze: bedankt, potten zijn iets kleiner met voorbedachte rade in verband met de buren. Ik las op de site van canna dat die Boost accelerator geen voeding is dus ik ga hem blijven gebruiken. Ik laat je het resultaat zeker en vast weten.

Verder heb ik gisteren een eerste portietje toprot ontdekt, ik heb het bovenste stuk van de top die je hierboven op foto 3 ziet moeten afknippen.. Hopelijk verspreid het zich niet, ze hebben immers nog maar een dikke week te gaan om de volledige 8 weken te halen.. Vandaag de trichomen eens bekeken en hier en daar is er al wat amber.. echter ook nog een paar doorzichtige en het meeste milky.. Afwachten dus..

Comment

Ik las op de site van canna dat die Boost accelerator geen voeding is dus ik ga hem blijven gebruiken. Ik laat je het resultaat zeker en vast weten.

Ok interesant en bedankt, ik zal het ook is gaan googlen ben benieuwd
                                wel zonde van die toprot als het nou echt flink doorzet moet je maar gaan oogste dan ik vond vandaag me eerste stukje rot via een rot blaadje in me top, die licht nu te drogen erzat haast niks in de top en het schone bewaar ik voor een tester.
                                je moet het goed in de gaten houden elke dag effe alle toppe nakijken. en goed van je dat je aan de buren denk, die van mij liepen pas wel te klagen

Comment

Bezig...
                                X