Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Big devil buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 x Big devil buiten

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb besloten om dan toch nog maar 2 plantjes er bij te nemen

    En het zijn 2 Big Devils geworden, deze blijven de eerste 5 dagen voor mijn raam staan, en daarna gaan ze lekker naar buiten.
    Daar staan ze in 26 liter potten.
    Het is de bedoeling om ze zo veel mogenlijk met rust te laten, en dan maar eens kijken wat het resultaat wordt.
    Eigenlijk is dit gewoon een experimentje, en ik ben benieuwd naar de uitkomst!

    Ze zijn nu 2 dagen ontkiemd en zitten sinds dien in de grond, ze hebben ook hun kopje al laten zien, en ze waren vrijwel meteem hun kiempje kwijt.

    Bijde zaadjes waren binnen 24 uur ontkiemd, ging dus lekker snel!
    IMG-20120616-00808.jpg

    Big Devil 1
    IMG-20120618-00878.jpg



    Big Devil 2
    IMG-20120618-00880.jpg

    #2
    Potten zijn iig groot zat. Ik zelf gebruik 12 liter emmers voor mijn buitenteelt met stekken.

    Welke grond en eventuele voeding ga jij gebruiken?

    Succes verder ermee! Ben benieuwd naar je progressie!

    Gr dyslexie
    Spint..... de aids onder de wiet

    Comment


      #3
      Re: 2 x Big devil buiten

      Ik heb voor deze kweek geen al te beste grond gebruikt, het is een all mix van mijn dichtsbijzijnde tuincentrum, vind er aardig wat turf in zitten.
      Maar Big Devil's kunnen redelijk wat hebben, en ach, dit is toch eigenlijk maar een expirimentje.\

      Voor de voeding ga ik Canna tera vega gebruiken in de groei.
      En in de bloei Canna tera Flores.
      3 ml per liter water, had bij mijn eerste planten al de fout gemaakt om 5 ml per liter te doen, en te vaak mee te geven, deze fout maak ik dus niet meer
      Ik ga 4 dagen water mee geven, en dan 1 keer voeding, enzovoort.

      De potten zijn idd beetje een overkill, maar was benieuwd of ze die ruimte echt gaan gebruiken om het wortel stelsel lekker groot te maken, en dus ook een grotere plant.

      Er komt zo een update aan!

      Comment


        #4
        Re: 2 x Big devil buiten

        Dag 2

        Bijde plantjes staan er mooi bij.

        Ik heb besloten om Big Devil 1 de eerste week voor mijn raam te zetten voordat ze naar buiten gaat.

        Bij Big Devil 2 heb ik ervoor gekozen om er al buiten te zetten, die staat nu op een tafel met plasid folie over de bovenkant heen met gaatjes der in.
        Dit is om de lichtvochtigheid lekker hoog te houden, ook is het er lekker broeierig, dus prima omstandigheden

        Hier dan maar wat foto's.

        Big Devil 1
        IMG-20120619-00922.jpg

        Big Devil 2
        IMG-20120619-00919.jpgIMG-20120619-00920.jpg

        19-6
        Last edited by Bardete; 23 June 2012, 20:43.

        Comment


          #5
          Re: 2 x Big devil buiten

          Dag 6

          Big Devil 1 gaat ietsjes sneller, maar ze staan er bijde mooi mij.

          Bij Big Devil 1 was er 1 heel klein kiem blaadje helemaal hard geworden, want toen ik er in kneep brak ie in 2en.
          Maak me hier geen zorgen over aangezien ze er toch prima bij staan.

          ze zijn tot aan de kiemblaadjes in de aarde gezet, dus vandaar als ze zo kort lijken.

          Ik heb ze met het slechte weer van de laatste dagen binnen gezet, maar ze staan nu weer vrolijk buiten.

          (De 2 andere plantjes zijn SSH stekjes van mn binnen planten die nu hun eerste wortels hebben)


          Big Devil 1
          IMG-20120623-01028.jpg

          Big Devil 2
          IMG-20120623-01029.jpgIMG-20120623-01030.jpg

          Comment


            #6
            Re: 2 x Big devil buiten

            Dag 13

            Maar weer tijd voor een update

            Bijde Big Devil's staan er mooi bij.
            Bij Big Devil 1 zijn bij de 2de internode ipv 3 blaadjes er 2 ontstaan, maar dit zal vrij weinig uitmaken.
            Big Devil 2 gaat nu ongeveer gelijk op met nummer 1, dus dat is mooi.

            verder ga ik deze plantjes een beetje aan hun lot overlaten.

            het enige wat ik ze ga geven is water, en verder helemaal niks.
            In tegenstelling tot mijn andere planten ga ik deze ook niet toppen.
            Ik ga de natuur zijn gang laten gaan, en me er zo min mogenlijk mee bemoeien.

            Hier zijn wel wat foto's

            IMG-20120701-01259.jpgIMG-20120701-01261.jpg
            Big Devil 1 Big Devil 2

            Comment


              #7
              Update?
              Spint..... de aids onder de wiet

              Comment


                #8
                Re: 2 x Big devil buiten

                Dag 64

                Hier is dan eindelijk weer een update.
                Ik heb geen updates kunnen doen omdat mijn telefoon kappot was en dus geen foto's kon uploaden, vandaar dat het zo lang heeft geduurt.

                de 2 big Devils doen het goed, maar staan sinds 2 dagen in mijn kast oner een 400 Watt hps.
                Dit is zo omdat de rest van mijn buitenplanten is gestolen, en deze 2 plus 1 andere nog maar over waren...
                dus verplaatsen naar mijn kast leek me een goed idee.

                IMG-20120821-00034.jpgIMG-20120821-00016.jpg

                Big devil 1
                Dit is een erg klein plantje, pas 49 cm maar heel mooi compact, en maar 2 internodes voordat de hoofdtop begint

                IMG-20120821-00024.jpgIMG-20120821-00023.jpgIMG-20120821-00032.jpgIMG-20120821-00025.jpg

                Big Devil 2
                Deze is iets groter, maar met er 64 cm nog steeds niet groot, iets minder compact, maar denk dat ze nog wel wat gaat vullen
                De big devils gaan in de kast nog sneller en mooier dan buiten.

                IMG-20120821-00021.jpgIMG-20120821-00022.jpg

                In de tijd dat er veel onweer was, hebben mn planten wel wat bladschaden opgelopen, maar deze is beperkt gebleven.
                Hie is dan eindelijk een foto updatje van de planten.

                IMG-20120821-00036.jpgIMG-20120821-00035.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 2 x Big devil buiten

                  Wat een gedoe he met dat jatten. Mijn plantjes werden ook elk jaar gejat tot ik honden had aangeschaft en een plantenalarm gemaakt heb.
                  Het alarm betreft een pieper waar een pin inzit en als de plant van zijn plaats komt dan zal de pin uit de pieper worden getrokken waardoor een soort van brandalarm afgaat. dat schrikt wel af.

                  Even over je bladeren.
                  Het ziet ernaar uit dat er aan gegeten is en dat dit geen schade is van regendruppels.
                  Ik kan het fout hebben maar volgend mij zit er een larve in je blad wat het beetje bij beetje opeet.
                  Ook zitten er lichte puntjes op het blad wat normaliter op spint duid.

                  Controleer even goed je bladeren van de onderkant en kom je een bobbeltje tegen dan moet je deze gewoon uitduwen alsof je een puist uitduwt. Dan zal de larve eruit komen en ben je weer safe.

                  Mijn conclusie is een jonge mineervlieglarven, spint, slakken, of gewoon bladluis.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2 x Big devil buiten

                    hoi bardete
                    hoe groot is die kast van u?
                    hier een tip het beste is als je een plant in, grote pot steekt, daar waar de eerste blaadjes verschijnen tot daar moet de groed komen dit voor betere wortelontwikkeling en ga je grotere planten krijgen zie voorbeeld

                    2012-08-27-465.jpg2012-08-27-466.jpg

                    keep it green en safe greets
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                    Comment


                      #11
                      Re: 2 x Big devil buiten

                      Haha i know, maar mijn aarde was op
                      Maar ze hebben meer dan genoeg wortel ruimte hoor, deze vrouwtjes haha

                      Comment


                        #12
                        Re: 2 x Big devil buiten

                        Aangezien ze niet meer buiten staan, kan een mod deze miscchien verplaatsten naar binnen kweek?

                        Comment


                          #13
                          Re: 2 x Big devil buiten

                          zien er goed uit, de mijne heeft nog een lange weg te gaan dus
                          Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                          Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                          Comment


                            #14
                            Re: 2 x Big devil buiten

                            Haha, das nog van 3 weken geleden, ze zijn nu een heeel stuk groter
                            komt vanavond een nieuwe update

                            Comment


                              #15
                              Re: 2 x Big devil buiten

                              En hier is dan eindelijk weer een update!

                              De planten gaan zeer goed binnen, en ik denk dat ze nog maar een weekje of 2 a 3 moeten
                              de haren beginnen nu snel bruin te worden, en ze krijgen al een week alleen maar water.
                              De toppen zijn erg gezwollen, en zien wit van de THC dus ziet er uit als een goed rokertje

                              De kleine is bijna 1 hele hoofdtop geworden, en heeft iets meer thc, maar de lange heeft wel wat dikkere toppen.

                              Big devil 2# begint nu wat last te krijgen van bladproblemen, maar aangezien ze al bijna oogstrijp is, maak ik em hier geen zorgen om.

                              En hier dan weer foto's!

                              IMG-20120912-00369.jpg
                              Big devil 1#


                              IMG-20120912-00373.jpgIMG-20120912-00372.jpgIMG-20120912-00375.jpgIMG-20120912-00376.jpgIMG-20120912-00382.jpgIMG-20120912-00383.jpg


                              Big Devil 2#

                              IMG-20120912-00357.jpgIMG-20120912-00358.jpgIMG-20120912-00360.jpgIMG-20120912-00362.jpgIMG-20120912-00364.jpg
                              Last edited by Bardete; 13 September 2012, 20:16.

                              Comment

                              Bezig...
                              X