Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik ben nieuw op het forum en het leek me leuk om een verslagje bij te houden van mijn eerste (eigenlijk 2e) kweek.
    Mijn eerste kweek was niet zo'n succes omdat het allemaal mannetjes waren, natuurlijk makkelijk te voorkomen met feminized seeds, maar die vond ik toen te duur.

    Mijn 2e kweek:
    ingekocht, 5 zaadjes Big Bang, van Greenhouse seeds.
    znwj6xe2vq1zmxy5i8.jpg

    Alle 5 zaden ontkiemden, echter overleefde maar een plantje
    dd8d6w1evpf3acj8rno7.jpg

    Mijn setup , deze is ongeveer 2 jaar geleden gemaakt van schroothout, inclusief koolstoffiltertje aan de achterkant!! Volledig stealth, ouders op bezoek gehad en al, nooit iets door gehad xD
    xfvkxi1g5ll1l7ftcn03.jpg
    w4hz6rlz1t5s4h0b35hb.jpg
    kwts26bfa1m8fuc1cg4.jpg

    Dan nu een paar fototjes hoe het plantje nu is
    htfnt71bmq3zsd6rhc7.jpg
    8e4bh0794p3qu5wdbo7u.jpg
    hqa3cj0693o4127q6b9r.jpg

    Dat was het dan ik houdt jullie op de hoogte

    Groeten
    Last edited by Sjenkor; 19 June 2012, 13:34. Reden: foto's toevoegen

    #2
    Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

    succes met de kweek. Foto,s zie ik niet.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

      Ik zie ook geen foto's. Als je op het icoontje met boompje klikt, kun je ze gewoon hier uploaden vanaf je computer.
      In ieder geval zou die ene, die over is, dan toch een vrouwtje moeten worden, succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

        heee ik kweeek ook voor de eerste keer heb een stekje gekocht en heb geen idee hoe oud die is hij is ongeveer 15 centimeter hoog en redelijk wat vertakkingen de soort is bubblegum ik heb alleen sterk gevoel dat ik het verkeerd doe sommige bladeren hangen sommige niet met water doe ik tot nu toe erg zuinig de grond wil namelijk niet goed drogen tenzij ik hem een week geen water geef maar dat is niet het geval de temperatuur is gewoon in orde goeie lamp en voldoende zuurstof wie kan mij helpen met dit probleem

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

          Ik dacht al dat het dat knopje was voor foto's uploaden
          Kreeg het alleen niet voor elkaar omdat de foto's te groot waren.
          Tis nu gefixed

          Groeten

          ---------- Post added at 14:44 ---------- Previous post was at 14:39 ----------

          @ Cooijmans
          heb je een stekje gekocht die al wortels had, of heb je een takje mee gekregen?
          iig is het van groot belang de vochtigheid hoog te houden, op de site staat wel hoe vochtig

          Groeten

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

            Mooi, leuk kastje.
            Zou misschien die fan wel even fixeren, als die door trillingen ofzo voorover valt wordt het een grassmaaier.
            Ga je nog wat in de andere potten zaaien ? Plek zat
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

              Okey mensen,

              een update
              21 dagen nadat de zaadjes zijn ontkiemd
              Foto0240Medium.jpg

              En nog een laatste foto van plantje + kastje
              Ze begint uit haar pot te groeien dus vanavond gaat ze naar het bos xD
              Foto0241Medium.jpg

              @QnQ is het niet wat te laat om nu nog zaadjes te kopen en te planten voor deze zomer? of gaat dat prima?

              Groeten

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

                Neehoor, autoflowers kan, maar ook gewone.
                Normaal gesproken gaan ze toch pas in september in bloei, als de dagen korter worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

                  Wat raad je me aan voor een plantje?
                  Big Bang was goedkoop maar de zaadjes waren ook niet heel goed.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

                    Kijk op wietzaadjes.nl selecteer je eisen aan de linkerkant, zoek een leuke snelle strain, en maak een keuze.
                    Eventueel zoek je nog wat achtergrondinfo van je keuze, door de naam te googelen of op te zoeken op seedfinder.

                    Of kijk hier op het forum tussen alle andere "welke zaadjes" topics en aap ze na.

                    -de sites zijn voorbeelden. Je kunt elke verkoper of zoekmachine gebruiken-
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek, Big Bang, binnen opkweken dan naar buiten!!

                      ik denk dat ik het bij een plantje laat, tis gewoon voor de leuk natuurlijk
                      hierna ga ik toch bezig met een hydrophonic kweekkast, daarover meer in een nieuw topic zodra het zo ver is...
                      Seedfinder kende ik nog niet maar is echt verrekte handig bedankt!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X