Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto 1&2: Hier zie je de Jack Herer dames die duidelijk genieten van het mooie weer.
Foto 3: Dit is een Ierdbei die ik al veel eerder had staan die OOK was aangevreten door mijn kat, ik had de hoop al opgegeven maar toch wat Groeivoeding en power roots gegeven, weet niet of het nog wat kan worden maar ik zie tekenen van groei.
Foto 4: dit zijn de Big Bang & Green-O-Matic autoflowers, gisteren in een 12liter pot gedaan.
Foto 5: De 4de Jack Herer, aangevreten door mijn lieve kat, goed rust gegeven en ze begint alweer goed te herstellen.
Foto 6: Dit is nog een Big Bang in een 7,5 liter pot, heb nog een 12liter pot over dus waarschijnlijk ga ik deze nog verpotten.
Foto 7: Pakketje bestelt en het werkt goed!
Al met al veel plantjes verloren maar daar had ik ook rekening mee gehouden, het gaat nu de goede kant op!
Bedankt voor alle reacties en ik hou jullie op de hoogte!
Last edited by francoLWD; 29 July 2012, 19:58.
Reden: Foto's werkten niet
Re: 4x Jack Herer 5x Big Bang AF 5x Green-o-Matic AF
ben echt benieuwd naar het eindresultaat van die Jack Herer dames
ja met die power roots begon die Ierdbei ineens weer te groeien, terwijl ik al dacht dat het een verloren zaak was.
Heerlijk straks 4 soortjes waar ik van kan genieten
vlrs zijn AK's zijn ook droog hoorde ik gisteren, ik ben zoo jaloers
Re: 4x Jack Herer 5x Big Bang AF 5x Green-o-Matic AF
damn als het mijn katten niet zijn dan ben ik het zelf wel, ging vandaag mijn balkon opruimen en liet een tas op mijn plant vallen.
De plant was gebroken onder de eerste node, ik heb er snel wat tape omheen gedaan..
Comment