Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automatic Mary AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Automatic Mary AF

Korting op 420shop
    Hey allemaal!

Toen ik begin mei een aantal zaadjes bestelde kreeg ik er van de webshop in kwestie een gratis goodiebag bij. In deze goodiebag zat onder andere een "Automatic Mary" zaadje van GreenLabel Seeds. In verband met gebrek aan volle grond, en het feit dat het een AF is, heb ik besloten deze maar in een pot te zetten. De eerste paar weken groeide de plant moeizaam maar nu doet ze het aardig. Ze is nu ongeveer 3 weken in bloei en de toppen zien er naar mijn mening wel goed uit! De bladeren verkleuren wel zichtbaar naar lichtgroen / geel maar voelen verder normaal aan.
    Als er behoefte aan is kan ik binnenkort nog wel een paar foto's maken voor de geïnteresseerden.

Hier de FOTO'S:

automaticmary1.jpgautomaticmary2.jpgautomaticmary3.jpgautomaticmary4.jpgautomaticmary5.jpgautomaticmary6.jpg

Goedenavond,

G

Re: Automatic Mary AF

Ziet er mooi uit hoor, zou misschien wat voeding geven, dan worden ze weer mooi groen
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bedankt voor je reactie! Zal morgen eens wat research gaan doen naar een geschikte bloeivoeding, ik wil het namelijk eenvoudig houden en vooral zo biologisch mogelijk

Comment

Ik kan je dan http://www.plagron.com/nl-nl/kweekst...2/100-bio.aspx aanraden
        Ik zou wel een weekje voor de oogst alleen nog water geven, anders beinvloed de voeding de smaak misschien
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
        X