biddy early balkon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thurgood Jenkins
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 695

    #16
    Re: biddy early balkon.

    Zo die staat er mooi bij man! topper! Leuk gehad lees ik! mooi mooi!
    Vanavond zouden we naar t bos der bossen he!!
    Uurtje of negen maar denk zoiets....lekker koeeeelllll
    Vergeet je capuchon nie tegen de horzels en vergeet ook
    Garry niet tegen de burnende netels

    netels!


    ps zie je zo wel online denk ps
    Last edited by Thurgood Jenkins; 13 August 2012, 15:07. Reden: dubbel posting is verboten
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #17
      Re: biddy early balkon.

      mooi hoor
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • AudioSystemRolla
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1709

        #18
        Re: biddy early balkon.

        mooie visjes ook ! kon bij mij afgelopen weekend niet lukken
        plant staat er mooi bij hoor !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment

        • mildred
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 766

          #19
          Re: biddy early balkon.

          jammer man.

          ze doet het idd goed.
          ze staat alleen weer zo kap in dr pot.
          zit te denken overpotten of niet ze moet zeker nog 4 weken.
          ik ga dr een nachtje over slapen.

          Comment

          • Thurgood Jenkins
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 695

            #20
            Re: biddy early balkon.

            ze zit al vol bloei man ik zou er dan niet overpotten......aangezien er dan weer veel energie gaat naar het
            nieuwe wortels maken in plaats van TOPPEN!
            Ik zou er zo laten staan 20 liter is mooi zat! Ze staat er toch mooi bij zo!
            Latex
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #21
              Re: biddy early balkon.

              Mooie karper & Mooie plant!
              Tiss ook prima weer om te gaan korsten...

              Comment

              • mildred
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 766

                #22
                Re: biddy early balkon.

                probleem !! ik denk zelf dat ze te droog staat als ik haar verduister.
                ze staat dan in een cv/ketel kast wel met een rooster maar het is daar zo droog.
                maar goed zal haar wat nieuwe grond geven en wat extra stikstof.
                dat zal het moeten doen.

                IMG_0340.jpg ik ga haar nu niet overpotten ze kan nog wat omhoog in haar pot als ik daar wat verse aarde onder stop.
                IMG_0347.jpgIMG_0345.jpgIMG_0343.jpg

                als je er anders overdenkt laat me dat dan weten !!

                Comment

                • mildred
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2012
                  • 766

                  #23
                  Re: biddy early balkon.

                  ze is voorzien van nieuwe aarde en een beetje stikstof. (1 ml per ltr fishmix)
                  ze stond een uur later al een stuk beter.
                  zal ook me voeding iets opvoeren.

                  voeding op 2 liter.
                  2,0 ml fishmix
                  8.0 ml A&B hy-pro
                  2.0 ml BN X cel bio nova
                  1,0 ml TML bio nova
                  1,6 ml PK 13/14

                  en ook als jullie anders denken laat het me weten.
                  er kijken genoeg mensen maar er is niemand die er zn mening over laat weten..!!!
                  Last edited by mildred; 16 August 2012, 11:17.

                  Comment

                  • Thurgood Jenkins
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 695

                    #24
                    Re: biddy early balkon.

                    Ja mooi he zo'n forum met gluurders......kijke kijke maar nie kope heet dat....of helpen in dit geval!!
                    Maar ik heb vernomen dat je al contact hebt gehad met een proffesional en dat je al treffende maatreglen
                    hebt genomen dus alles komt goed pik! En dit weekend ben je samen met je meissie dus kun je haar
                    flink bemoedigend toespreken dat werkt beter dan welke voeding dan ook ouwe pik ouwe pijp!
                    Als je op die gasten van dit forum moet wachten op een reactie is je plant inmiddels morsdood whahaha
                    Mossels!!

                    Ga zo dhur!
                    Groetjes Thur!

                    "Met een joint in de brand is er niks aan de hand"
                    Last edited by Thurgood Jenkins; 16 August 2012, 16:42. Reden: dubbel
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                    Comment

                    • mildred
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 766

                      #25
                      Re: biddy early balkon.

                      ach ja het is zoals het is..

                      maar goed ben er eindelijk achter wat nou het probleem is.
                      ze is gewoon heel dorstig en zal wat vaker wat te drinken willen hebben.
                      ook is het stoppen met fishmix in de bloei geen goed idee geweest.
                      gelukkig heb ik alles in huis om dit op te lossen.

                      Comment

                      • AudioSystemRolla
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1709

                        #26
                        Re: biddy early balkon.

                        nou nou nou het ziet er niet naar uit dat die plant snel het loodje legt hoor !
                        effe kijken wat ze tekort komen en dat extra bijvoeden dan moet het wel weer helemaal goedkomen verder heb je gewoon een hele mooie plant hoor


                        is in ieder geval beter als advies krijgen van mensen die verkeerde info verstrekken
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment

                        • mildred
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2012
                          • 766

                          #27
                          Re: biddy early balkon.

                          geen ruzie maken onder het vechten jongens

                          het probleem is opgelost.

                          Comment

                          • mildred
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2012
                            • 766

                            #28
                            Re: biddy early balkon.

                            zo ik zal het weedkend lekker bij me vrouwtjes zijn.
                            en zal er 1tje verwennen zodat de ander mij kan verwennen.
                            zondag of maandag zal ik even een update plaatsen.
                            ik wens jullie een goed en groen weedkent.

                            Comment

                            • mildred
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2012
                              • 766

                              #29
                              Re: biddy early balkon.

                              zo beste kijkers update.
                              week 5 vandaag.
                              IMG_0380.jpgIMG_0383.jpgIMG_0384.jpgIMG_0385.jpg

                              oja ook mij hebben ze gevonden the vampyre of the green.
                              nog niet veel maar je weet he morgen zit het vol als je niks doet.
                              4 groten teentjes in de pot gestopt. vanacht maar buiten neer zetten als het donker is.
                              en anders morgen spuiten met blauwzuur.

                              Comment

                              • Heribei
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2011
                                • 1140

                                #30
                                Re: biddy early balkon.

                                Oeh dat gaan heel wat lekkere rokertjes worden

                                Comment

                                Bezig...