Eerste buitenplantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ibiza Cupra
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2012
    • 41

    #1

    Eerste buitenplantje

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik ben nieuw hier. Heb 1 plantje zuiver als liefhebber en omdat ik geen miserie met de politie wil.
    Hier enkele foto`s. Momenteel komt hij (pot incl) een 230 cm hoog..
    35l7p1w.jpg5oigl.jpg
    Sinds vorige week is hij in bloei geschoten.
  • keygenkaotic
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 100

    #2
    Re: Eerste buitenplantje

    Mooie plant!

    Comment

    • Rollingstoner
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 114

      #3
      Re: Eerste buitenplantje

      Mooi man!!
      #puffpuffpasstuesday

      Cannatuin '13

      Comment

      • Cho3y
        Retired
        • Jun 2011
        • 100

        #4
        Re: Eerste buitenplantje

        Ziet er goed uit!

        Comment

        • Ibiza Cupra
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2012
          • 41

          #5
          Re: Eerste buitenplantje

          16092012185.jpg16092012186.jpg
          Wat denken jullie er van? Nog een weekje of 3-4 en oogsten? Ik ben wel tevreden hoe hij erbij staat.
          Attached Files

          Comment

          • WhiteWidow88
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 376

            #6
            Haartjes zijn nog niet bruin aan het worden, ik zeg zeker nog 4-5 weken .

            Ziet er wel mooi uit!
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #7
              Re: Eerste buitenplantje

              mooi, wat voor soort?
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • Ibiza Cupra
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2012
                • 41

                #8
                Re: Eerste buitenplantje

                Sorry het is een stekje dat ik gekregen had dus ik weet de soort niet.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Eerste buitenplantje

                  Ze staat toch pas twee weken in bloei ?
                  Aan het blad te zien zit er best wat Sativa in, dus totaal een weekje of 8-9 bloei kan je wel op rekenen denk ik.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Ibiza Cupra
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2012
                    • 41

                    #10
                    Re: Eerste buitenplantje

                    Ik heb het eens nagevraagd. Het blijkt gewone White widow te zijn.
                    Volgend jaar zal het Big Bud XXL worden denk ik.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Eerste buitenplantje

                      Niks mis met een lekkere White widow. Die staat echt wel ergens bij de top van mijn favorieten.
                      Die moet gemiddeld zo'n 60 dagen bloeien, ongeveer, plusminus.
                      Dan weet je ongeveer hoe lang je nog geduld moet hebben.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Ibiza Cupra
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Sep 2012
                        • 41

                        #12
                        Re: Eerste buitenplantje

                        Hij begint mooi vol te komen. Volgend jaar ga ik een Bigbud-variant zetten denk ik.
                        Attached Files

                        Comment

                        • Jakes
                          Chronic Stoner
                          • Oct 2011
                          • 164

                          #13
                          Re: Eerste buitenplantje

                          wacht maar tot je ziet hoe dik zo'n topje kan worden, dan vind je dat een ukkie

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Eerste buitenplantje

                            Zou voor volgend jaar een mooi buitensoortje opzoeken.
                            Eentje die niet zo dikke toppen maakt (toprot) en een die sneller klaar is.

                            Deze is net begonnen met bouwen, die wordt nog wel 10x zo groot als alles goed gaat.
                            Succes.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Ibiza Cupra
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Sep 2012
                              • 41

                              #15
                              Re: Eerste buitenplantje

                              Hebben jullie soms tips voor volgend jaar? Ik zou graag een kruising hebben met Big Bud of zo en in volle grond zetten. Ik zit toch helemaal afgelegen dus hij mag gerust 5 meter worden.

                              Comment

                              Bezig...