Eerste buitenplantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #16
    Zet verschillende soortjes neer?
    Begin is met deense genetica vind ik lekkere soorten om mee te beginnen.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment

    • Ibiza Cupra
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 41

      #17
      Re: Eerste buitenplantje

      Ik mag in Belgiƫ maar 2 planten zetten dus een massa verschillende zetten is geen optie helaas.

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #18
        2 word gedoogd zeker, het mag niet? Uuhm ik zou iets van royal dane proberen en een niet deense soort big bomb ofzo

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Eerste buitenplantje

          Er zijn sites met een map waar je directe en indirecte kruisingen makkelijk kunt vinden.
          Bij Seedfinder bijvoorbeeld, als je kijkt bij Sensi's BigBud, en je klikt onderaan op All direct crossings (43 strains) + Sub-Hybrids! weet je al heel veel
          De dynamische map van een strain is ook interessant :
          BigBud-Sensi.jpg

          Je moet zelf even kijken welke Big Bud je precies in je plantje zoekt, want er zijn 8 soorten Big Bud te vinden op die site.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #20
            Re: Eerste buitenplantje

            oh dat is wel een geniale site hee! thnx

            Comment

            • Ibiza Cupra
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2012
              • 41

              #21
              Re: Eerste buitenplantje

              Bedankt QNQ daar ben ik heel wat mee.

              Comment

              • TGIF
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 141

                #22
                Re: Eerste buitenplantje

                Seedfinder is inderdaad een handige website, heb er destijds mijn Frisian dews mee uitgezocht.

                Comment

                • Ibiza Cupra
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2012
                  • 41

                  #23
                  Re: Eerste buitenplantje

                  Volgend jaar Big Bud XXL als buitenplant (overdekt)
                  Ik kan al niet wachten tot de lente er is!!

                  Comment

                  • Ibiza Cupra
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2012
                    • 41

                    #24
                    Re: Eerste buitenplantje

                    Afb2789.jpgAfb2791.jpg
                    Hier nog 2 foto`s van de tussenstand. Hopelijk zijn ze snel klaar..

                    Comment

                    • Ibiza Cupra
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2012
                      • 41

                      #25
                      Re: Eerste buitenplantje

                      05102012204.jpg05102012205.jpg
                      Hoe lang denken jullie nog dat hij nodig heeft?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ik ga hem in 2 keer moeten oogsten denk ik want sommige toppen zijn echt wel klaar volgens mij.
                      Attached Files

                      Comment

                      • 2ndhero
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jul 2012
                        • 33

                        #26
                        Re: Eerste buitenplantje

                        is zo goed als ik het kan zien wel een van de aller mooiste planten hier op het forum,..Goed gedaan maat!!IMG_20121001_175426.jpgIMG_20121001_175456.jpgIMG_20121005_124858.jpgIMG_20121005_124915.jpg

                        heb die kleine moeten kortwieken anders zou ze het na al het regenwater niet overleeft hebben,.. en die grote heeft vrijwel de hele zomer binnen gestaan,.. en is zoals je ziet flink meer gegroeit dan die kleine die buiten stond ,.. zelfde soort heeel apart
                        Attached Files

                        Comment

                        • Ibiza Cupra
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Sep 2012
                          • 41

                          #27
                          Re: Eerste buitenplantje

                          Dank u wel! Ik heb vannacht een 30% geoogst (onder andere de bovenste top) Ik had schrik dat er toprot met dit rotweer zou ontstaan.
                          De rest mag rustig verder ontwikkelen.

                          Comment

                          • Abel
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2010
                            • 834

                            #28
                            Re: Eerste buitenplantje

                            zou toch een pocket miroscoop gaan kopen bij www.desjop.nl kosten 12.50
                            dan weet je zeker dat je op de juiste dag oogst

                            Comment

                            • Ibiza Cupra
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Sep 2012
                              • 41

                              #29
                              Re: Eerste buitenplantje

                              Volgend jaar zal ik er zeker eentje hebben.

                              Comment

                              • Ibiza Cupra
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Sep 2012
                                • 41

                                #30
                                Re: Eerste buitenplantje

                                Deze is geoogst, topic mag dicht dus.

                                Comment

                                Bezig...