Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder AF geoogst met enkele zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder AF geoogst met enkele zaadjes

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik heb deze zomer lowryder AF's gekweekt, en er zitten opmerkelijk veel zaadjes tussen, toch is mij verteld dat dit een femenized plant is.
    opmerkelijk vind ikzelf trouwens dat er verschil zat in de planten (5 dezelfde LR's naast elkaar), van helemaal geen zaden pp tot erg veel zaden (ieder redelijk topje bevat wel een zaadje)

    daarom is mijn vraag, waarom zitten er zoveel zaadjes tussen (en dat verschil) in vergelijking met ''normale zaden'' komt dit door de autoflowering , door de soort, of is het gewoon toeval?
    en deze zaadjes zijn deze ook geschikt voor het binnen kweken na een buitenkweek dan bedoel ik niet dat ze wel of niet groeien want dat zullen ze vast doen maar heeft het invloed qua smaak etc?

    niet dat ik het heel erg vind dat er zaad tussen zit want dit is natuurlijk erg fijn voor volgend jaar maar ik vroeg het mezelf gewoon erg af

    Mvg Johnnyhaze

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Lowryder AF geoogst met enkele zaadjes

      Waren het wel allemaal vrouwtjes ?

      Als je niet weet wat de papa is, zou ik er geen hele kweek het risico mee willen lopen dat het toch een herma, of erger, hennep uit de buurt was.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Van welke breeder waren je lowryders?

        Comment


          #5
          Re: Lowryder AF geoogst met enkele zaadjes

          hee bedankt voor jullie reacties
          het waren de lowryder gefem. zaadjes van visionseeds

          Comment


            #6
            Hmmm vreemd! Ik had ook lowryders van vision seeds (zie me verslag) en ik heb ook paar zaadjes... Je moet is heel goed in je wiet kijken ik had echt honderden mini zaadjes die ik bijna niet zag zo klein.

            Hoeveel gram had je?
            En heb je een foto ben wel benieuwd?

            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Lowryder AF geoogst met enkele zaadjes

              hee , bij mij zitten er redelijk grote zaadjes in, en meestal in de punt van een bud
              ik heb 140gram gehaald van 5 lowryders
              ik heb ook een aantal foto's ervan, ik zal vanavond eens even een verslagje maken

              Comment

              Bezig...
              X