Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn 2 planten outdoor 2012...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn 2 planten outdoor 2012...

    Korting op 420shop
    Hier een kleine blik op mijn planten dit seizoen buiten;
    Het is een Noorderlicht en een Amarant Moby.. Die moby was nieuw voor me dit jaar en baal al want hij is nu op 10 oktober nog lang niet klaar met bloeien en ben bang dat ik een probleempje krijg straks als het natter gaat worden buiten. De kou lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de THC...?
    Aan de ene kant is het leuk dat ze zo groot zijn maar ze passen nu niet meer in de schuur.
    De noorderling hangt inmiddels op zijn kop te drogen en met deze Moby is het afwachten...
    Wat denken jullie gaat het wel lukken met deze kou...?051020121482.jpg051020121484.jpg040920121476.jpg

    #2
    Mijn 2 planten outdoor 2012...

    Het is idd wat laat , maar
    Wat een planten man? Zijn struiken!!!! erg vet, ik zou zeggen bloei ze binnen af maar dit is onmogelijk denk ik dan heb je niet genoeg met 1 hps

    Comment


      #3
      Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

      niet normaal wat ik hier soms allemaal zie, wat een vette dames zeg, hopelijk lopen deze dames mooi op hun einde zonder problemen
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

        Jeetje wat een gigantische dingen!
        Mooi zeg!
        Denk alleen dat je geen kans meer hebt tegen moeder natuur

        Ps: dat konijn heeft een mooi hok zeg!

        Comment


          #5
          Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

          Da's een waakkonijn zeker, dat ze die planten nog niet gestolen hebben ?
          Beste bomen, jammer dat die laatste niet hard gaat.
          Een beetje kou is niet erg, en je hebt de potten van de grond staan ook, dan kunnen ze wel een nachtje -3 hebben.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

            Haha , allemaal bedankt voor de positieve reakties
            Dat konijn is al hooked aan de wiet.. Een plant is een keer omgewaaid en over zijn hok gevallen dus zat ie s'ochtends lekker daaps met een dikke pens in zijn hokkie waar die heel de dag verder maar heeft zitten te chillen.
            Vandaag een ware hel om toe te kijken hoe mijn meissie natter en natter en dus ook zwaarder en zwaarder word.. Met de wind er volop hou je soms je hard vast.
            Ik hoop dat ze morgen even op kan drogen tussen de buien door.. is het anders een optie om.. AAAAI.. de twee hoofdtakken te snoeien zodat ik hem met een kacheltje in de schuur kan zetten..?? Ik heb geen idee wat dat met de plant zal doen maar ben bang dat ik anders alles kwijt raak..

            Comment


              #7
              Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

              Nee joh.. Dit word niks meer of je hen nou in de schuur zet zonder lampen of buiten het word niks meer.
              Een fout die veel mensen maken is dat ze denken dat planten als prioriteit warmte nodig hebben.
              Dit is dus zeker niet waar of.....
              Zet jij je plant maar in het donker met een kacheltje aan....

              Laat haar 'lekker' buiten staan kijk hoelang dat vol te houden is voor de plant en voor jou hart (de wind die je plant toetakelt doet zeer.. Ik weet het) en hoop dat er nog iets vanaf komt.

              Comment


                #8
                Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                Overdag buiten en snachts drogen in de schuur..
                18 graden lijkt me ook beter dan 6 graden snachts buiten .
                Waarom zou ik hem overdag binnen zetten...? Als de plant snachts kan drogen maakt een buitje niet zoveel uit.
                Als de plant het overleeft als ik hem snoei dan gaat er niet zoveel verloren dan dat er over twee dagen overal schimmel in zit..
                Misschien dat iemand al eens zulke stappen heeft genomen..

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                  25 dagen in bloei onder zolderraam,,,zal dit wat worden is eerste keerDSC05231.jpgDSC05232.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  geef ze pokon 7,3,7 .Zoek voeding met hogere p waarde.
                  sigpic it is just a flower

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                    geef je ze pokon? pokon is niet echt goed voor de wietteelt geloof ik.

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                      ok advies??

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ben wel blij dat het vrouwtjes zijn. Het is haze dus een lange bloeitijd geloof ik. Ben ook op zoek naar betere goedkope voeding
                      sigpic it is just a flower

                      Comment


                        #12
                        Mijn 2 planten outdoor 2012...

                        Voeding kost toch niet veel? Ik heb er van canna 10 euro voor een liter...

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                          Hmmm... voeding ?
                          zoals je ziet komen mijn planten niets te kort in de emmer waar ze in staan..
                          Bij het vullen van de emmers gebruik ik de goedkoopste potgrond en ik meng 10 liter OUDE KIPPEMEST er door heen.
                          Daarna een half jaar geen voeding meer en alleen maar water geven..
                          Kippemest kost niets en zeg nou zelf.....;040920121475_1.jpg

                          Comment


                            #14
                            Mijn 2 planten outdoor 2012...

                            My bad , ik moest er @batmeid voorgezet hebben

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn 2 planten outdoor 2012...

                              DSC05234.jpgDSC05235.jpgDSC05236.jpgDSC05237.jpgDSC05240.jpg
                              sigpic it is just a flower

                              Comment

                              Bezig...
                              X