Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geoogst

    Korting op 420shop
    graag zou ik mijn plant willen tone die ik vandaag geoogst heb.

    deze plant de ik same me ne vriend en we zijn begongen beging juli beetje laat ma toch nog goed gekomen
    vandaag een paar uurtjes geknpt int totaal komen we uit op 3kg toppen wat ik bijzonder veel vind
    en 500 gram knipafval
    hiernder enkele foto's
    nog een vraagje
    wat kan ik verwachten aan droog gewicht ?
    het is een supper lemon haze.
    IMG_1224.jpgIMG_1235.jpgIMG_1297.jpg

    #2
    Re: geoogst

    Dat is'n beste hoor, is ie verduisterd?

    Comment


      #3
      Re: geoogst

      Wow, dat is echt een monsterplant. 3 KG is heel veel, maar dat komt volgens mij omdat je het gewogen hebt met complete takken en dergelijke er nog aan.

      Normaal gesproken hou je +/- 1/3 over aan wiet van je wiet (dus niet het gewicht van de takken erbij rekenen). Dat houdt wel in dat je nog zeker een enorme opbrengst aan grammen hebt . Super!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: geoogst

        is gewogen znadat de bladeren er zijn afgehaald en de takken
        heb er niet verduistert ston gewoon in een serre deze was wel niet verwarmt wel heb ik bloeivoeding van plagron gegeven.

        Comment


          #5
          Re: geoogst

          Dan hou je gegarandeerd een enorm aantal grammen over dus Wel goed drogen nu he! Het zou zonde zijn als het daar mis zou gaan. Ben je een tijd voor de oogst gestopt met het geven van voeding? Dan is meestal gebruikelijk.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: geoogst

            ja iets meer dan een week ervoor gestopt
            had op het laatste wel beetje last van toprot vooral aan de bovenste top maar al bij al valt het goed mee
            ze hangen nu op zolder aan een koord te drogen wel ni verlucht maar is wel grote ruimte had al een paar kleine topjes een week eerder afgedaan ( kon me niet meer inhouden ) en deze zijn toch niet rot geworden dus hoop ik bij deze ook niet

            Comment


              #7
              Re: geoogst

              Klinkt goed. Meestal stopt men eerder dan twee weken van te voren, maar meer dan een week is in ieder geval iets. Toevallig een raam op zolder? Dan zou je die af en toe een keer los kunnen zetten, en anders moet je het inderdaad zo maar doen. Zorg wel dat er geen vals licht bij komt kijken. Succes, en laat het je smaken!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: geoogst

                wat zou ik zeggen,, kwijlll :o heb je niet nog wat mooie budfotos?

                Comment


                  #9
                  Re: geoogst

                  ziet er goed uit man
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: geoogst

                    368gr
                    smakelijk

                    Comment


                      #11
                      Re: geoogst

                      Ne spijtig genoeg geen raam dus hope dat het Ni rot
                      en zal strak of morge zien of ik nog wat fotootjes hier kan plaatsen

                      Comment


                        #12
                        Re: geoogst

                        Dat verandert alles.
                        168gr droog wat je kan roken.

                        Comment


                          #13
                          geoogst

                          Ik denk 423,2333 gram, is echt wel een mooie plant man!

                          Greetz,

                          xslt66x

                          Comment


                            #14
                            Re: geoogst

                            met 423 ben ik zeer tevreden xp met 168 ook maar iets minder xp hoe kom je eigenlijk op 168 ??

                            Comment


                              #15
                              Re: geoogst

                              Je droog je plant in een plaats waar geen ramen zijn dus ik dacht geen lucht kans op lv %88l
                              Als je filter hebt dan zal je opbrengst rond 368/gr leveren
                              anders hopelijk 468gr.
                              Succes hoop dat ze helemaal droog worden.

                              Comment

                              Bezig...
                              X