Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Blijft maar doorknallen Op je balkon Super Hipp!!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Die hebben een ferme groeispurt gemaakt
      Mooi zo Hippie!
      Grtz
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Hee de manne Plant en Jack! Ik deed de meetest van de week dinsdag en nu zaterdag zijn de grootste 6 cm gegroeid .
        De soortjes runderalis genen gaan zich bewijzen eh...de ene auto bomb is nu dag 4 zichtbare bloei. De andere lange staak
        geeft miniscuul een teken van voorbloei . Wat betreft de stumper LR zal erg weinig afkomen maar ruikt wel oke.
        De auto LR, de jongere dame zit in de voorbloei. Ze heeft er wel zin in, yess baby!
        3x auto WW zijn reeds aan t bloeien geslagen, 1 weekjes bloei tellen ze .

        Ben zo weer terug !

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ben vanmiddag nog even wat benodigdheden gaan halen, degene voor mij in de buurt is het Groeipaleis in Nieuwegein, schappelijke gasten en altijd mee helpen inladen met zakken light mix. Pluimpje manne .
        Weer wat zakken gehaald en wat fraaie viekante 11 ltr. potten de maat 23 x 23 x 26H. Ik heb er eigenlijk nog 4 over te potten wat ik t liefst wil. Die staan nu in 5.7 ltrs.

        Aarde halen betekend potten! De kleine plantjes auto fem. Afrodite waren klaar voor t grote avontuur.

        buitenkweek 2013-2014 !! 1081.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1082.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1083.jpg http://en.seedfinder.eu/strain-info/...annabia_Seeds/ ....laten ze fraai worden, de teenagers !

        Oke, een goeie rooksessie wordt ingelast....

        Hippie .
        Last edited by de oerhippie; 10 May 2014, 21:28.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          hee maatje .


          goed bezig hippie !
          lekker die nacht kiekjes , en weer flink de hoogte in eh die dames .
          die ww is me echt wel en mooie babe man weer al en bevestiging dat ik ooit en ww'tje ga zetten !
          die bomb vind ik even mooi echt je doet de dames goed hippie .
          en er is weer wat nieuws om te volgen se die kleine rakkers daar , en mooie naam ook afrodite .
          tot volgende eh maatje keep them green!!



          groeten steundjee

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            goed bezig,
            ik zie al wat kleine buds, en niewe babys
            nu hopen dat dit weer snel is afgelopen, en de zon tevoorschijn komt

            staff

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              ben klaar voor de volgende rondeeeeeeeeeeee
              sigpic

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Leuk en leerzaam topic! bedankt hippie

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  Lekker nieuw soortje Hipp!! Hippie is knetter de knetter de met de feestdagen
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Yo Steunert, allrighty! De auto WW is wel fraai met z'n donkergroene bladstructuur. Auto Bomb en de auto LR test zijn aardige joekels ! Hoofdzakelijk runderalis sativa.


                    Stafford, thanks en leuk dat je weer even komt kijken . Ja, de bloei en voorbloei is reeds begonnen. Heb zaden van de fem. Afrodite automatica, vanwege de naam werd
                    ik al enthousiast dus 2x bij de andere flowers gezet . Er moet gauw een weersverandering komen juist nu ze gaan bloeien! Van de week wordt t wat beter !


                    Inti hey, ik kom es even gauw kijken bij je maat, heb ik wat gemist? Je ziet me wel on topic !


                    Abbu, leuk dat je even n kijkje komt nemen, dank je voor je reactie !


                    Plant heeujj, de Afrodite automatica, de link stond een paar postjes terug erbij...mij benieuwen . Welke feestdagen bedoel je ?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Er waren nog 4 potten van 5.7 ltr. die een andere gekregen hebben, de 10 en 11ltrs. . Vandaag overgezet.
                    Hiermee heb ik nog even gewacht want wilde een goeie stevige kluit met een vol wortelstelsel. Dat is gelukt,
                    de HyPro wortelstimulator heeft wel zn best gedaan, tis tenslotte prijzig spul.

                    buitenkweek 2013-2014 !! 1085.jpg die kunnen er weer tegen !

                    Wat foto's in vogelvlucht zonder tekst, had toch t fototoestelletje in handen; buitenkweek 2013-2014 !! 1086.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1087.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1089.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1093.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1096.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1097.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1098.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1099.jpg damn ...

                    buitenkweek 2013-2014 !! 1100.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1101.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1102.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1103.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1104.jpg SOH...Sea Of Hippie , hehe...

                    Laat die toppen maar komen, er moeten betere weersomstandigheden aan komen, dat hebben ze juist nu zo nodig, kom maar met dat zonnetje .

                    Tot laters weer...

                    Hippie .
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Ik blijf je volgen! Toen ik voor het eerst begon had ik van een vriend planten gekregen die ook van binnen kwamen. Ik heb ze paar weken binnen gehouden en toen in cementbakken gedaan, aangezien ik weinig geld had en geen eigen woning. 3 planten waar ik droog 3 boterhamzakjes vol had. Dit jaar hoop ik op een betere oogst en ga ik wanneer ik weer geld heb extra zaden halen, om meer ervaring op te doen. ook neem ik je tips mee ik begin volgend jaar een aantal maanden eerder.

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        Gaat lekker daar !

                        Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
                        Using Tapatalk

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Gaat lekker in huize hipster zie ik wel.
                          Op naar de top makker.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Hoi Abbu, mijn plantjes zijn puur natuur, ze komen niet van binnen . Heb vroeger ook plantjes gehad van mensen die ik kende. Dat zijn kut stekken en daar kan je niks mee.
                            Hier en daar een plukkie wiet, wat jij zegt. Ik heb t niet over autoflowers he. Ga op zoek naar wat goede zaden, daar zal je wat meer plezier van hebben, geloof me .

                            Sjon ja, maar t blijven afjes he!

                            Yo Berry, ze willen wel, maar ben niet kapot van die zijtakjes. Benieuwd wat daar voor topjes aankomen. De runderalis moet zich ook maar 1st gaan bewijzen. Als t goed is worden de internodes gevuld met hier en
                            daar wat groen. Ze staan wat stil maar vindt je t gek met dat klote weer de afgelopen weken. Gelukkig morgen wat meer zonnestralen en hogere temperaturen. Dat wordt ze niet meer afgenomen .
                            Dat zijn de eerstvolgende 5 dagen. Wat er daana gebeurt? Ik ga die KNMI'ers hier verderop eens wat meer op hun kloten zitten, hahahaaa !

                            Dank jullie en laters...

                            Hippie goes ...
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Mooi werk hipmate!!! Mooi weer is op komst.. Nog ff geduld grtz

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Ziet er allemaal mooi uit. De bloei heeft even op zich laten wachten maar hij is er eindelijk. Succes!!
                                Terminate the hate and spread the positive

                                Comment

                                Bezig...
                                X