Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    heey hip!!
    jammer van de auto bomb.. maar die andere ziet er heerlijk uit
    komt allemaal goed hoor met die soortjes die je nog hebt staan!
    zo niet laat het maar weten is altijd wat aan te doen
    sucess !!!!!

    groetjes !!!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      Hey Angel, ja eindelijk een af die er naar behoren uitziet, kaalgeknipt en in de droogkast gaat ze vanavond !

      Hoi Poep, het moet een keer raak zijn eh . Als t niet lukt kom ik fem. zaailingen ophalen bij je ! Thanks man !

      Za. 12 juli;

      dag 85 2x (auto) afrodite (blijkt geen af genen te hebben) Bedankt Kannabia
      dag 51 3x nadia
      dag 51 1x special kush
      dag 12 1x superskunk zaailing

      ik ga even draaien, tot zo weer ...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Zo...die is aan .

      De 2 Afrodite gaan weer als van tevoren. Sinds hun nieuwe pot met wat nieuwe aarde en minimaal water geven ze weer nieuwe gezonde groeischeuten . buitenkweek 2013-2014 !! 1483.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1484.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1485.jpg

      buitenkweek 2013-2014 !! 1503.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1486.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1487.jpg zo ken ik jullie weer... Special Kush buitenkweek 2013-2014 !! 1488.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1489.jpg Nadia 3x buitenkweek 2013-2014 !! 1490.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1492.jpg meeldauw heeft er 1 buitenkweek 2013-2014 !! 1494.jpg

      buitenkweek 2013-2014 !! 1496.jpg zie wel wat ik er mee doe auto Bomb is klaar buitenkweek 2013-2014 !! 1499.jpg al wat takken in de droogkast groepsfoto van de kleinen en de zaailing Superskunk buitenkweek 2013-2014 !! 1502.jpg ...

      Zo, dat was em weer. Ga maar es er nog 1 draaien, haha .

      Nice weekend to everybody,

      Hippie .
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        ziet er lekker uit weer hipp. Jammer van die bomb, ach een wietje voor de bezoekers.

        We gaan duimen voor die andere, was bij mij ook weer feest.

        Het was weer zo'n DSC01253.jpg dag ...

        Prettig weekend .

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          Ha Ronson . Das ook toevallig, Angel zei dat ie goedkoop toiletpapier waar je vingers door heen knallen ook voor bezoekers gebruikte ...
          Ja, laat de rest zegevieren. Is er 1 van de Sweet nSours natuurlijk geknakt? Nou, dat is wel een rokertje waard. Laters weer makker .

          Aangezien ik nu ik geen autoflowers meer heb, de 2 auto Afrodite blijken geen auto's, 1x Special Kush fem en 1x zaailing Superskunk fem.
          Dat zijn 4 planten, heb de 3x reg Nadia niet meegeteld. De Nadia met meeldauw staat op t voorbalkon, zonodig in de kliko. Die 4 planten
          gaan hier niet passen dus ik zoek de 3 beste uit. Als er van de Nadia 1 dame blijkt idem dito. Als er 1 a 2 teveel zijn gaan ze verhuizen naar
          een tuin waar meerdere zaden uit de koelkast aan t groeien zijn, en de Super Silverhaze worden dikke planten en haar stekkies ook !

          Het rookgenot is dan ook nog ver te zoeken op de auto Bomb na binnenkort, en heb besloten om nog een auto Speedy Gonzales te kiemen ,
          die past er nog wel bij. buitenkweek 2013-2014 !! 1504.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1505.jpg , oke dame jij zorgt toch nog wel voor een tussenrokertje? Als Kannabia mij maar niet weer fopt met het woordje AUTOMATIC ....

          Ik ga zo onderuit op de chesterfield,

          lekker roken, en hou ze groen...

          Hippie .

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
          Last edited by de oerhippie; 12 July 2014, 20:36.
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            hey hipster...
            ziet er goed uit vriend!!!
            ben benieuwd naar die speedy gonzales... als ie even snel is als in de tekenfilms...

            Comment


              sigpic

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                dat is het begin stadia, wat ik zouw doen als ik jouw was is een flesje cannacure kopen,
                het legt een laagje op de plant, waardoor de schimmel verder niks kan,en ook niet meer aantasten na een paar beurten ermee,
                zul je zien dat de meeldauw zijn loodje heeft gelegd.

                in dit stadia kun je het nog makkelijk uitroeien.
                als je blad echt vol eronder zit is het te laat.

                gr staff

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  He Cannavis, dank je wel .
                  De auto Speedy Gonzales; http://en.seedfinder.eu/strain-info/...annabia_Seeds/ .

                  Inti, ja, het zit niet mee. Preventief behandelen kom ik uit op 3 goede verschillende producten.
                  Zie het einde van dit bericht. Thanks makker .

                  Stafford, de Cannacure lijkt me ook een uitstekend middel ertegen. Ja, als het in een verder stadium zit,
                  dan kan je er weinig meer aan doen. Mijn dank hiervoor .

                  Oke, Cannavis kwam met Vitaplant Multicare van Bayer, Inti met Ecostyle Vital en Stafford met de Cannacure.
                  Ik ga er even voor zitten en er 1tje uitkiezen, zien er alle 3 wel goed uit maar wie van de 3 ?

                  Tot laters weer manne,

                  Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    ik kan alleen mijn ervaring met het product geven!!

                    de keuze welke je neemt zit bij jezelf...

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Hee Cannavis, ik ben er uit hoor!
                      Ga toch voor Vitaplant Multicare van Bayer, ideaal zo'n tabletvorm en 20 tabletten voor +- 10 euro .

                      Ik ga zo naar de winkel,

                      Hippie .

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Nou Cannavis, het zit weer lekker mee...pffff...enkele winkels gebeld, en geen Vitaplant Multicare.
                      Naar de Bayer speciaalzaak geweest, ook niet. We hebben nog een tuincentrum in Utrecht, maar geen
                      zin in filerijden, ga zaterdag even kijken daar. Bij die Bayer zaak maar voor tijdelijk een bus spray 400ml.
                      van Ecostyle gekocht. 9 euro 95 , paar keer sprayen en op is die bus. Geef mij maar 20 tabletten,
                      1 tablet op 1 ltr. water voor plusminus 10 euro.

                      Ik ga sprayen en kijken wanneer die bus op is,

                      Hippie.
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        succes hoop dat je het kan stoppen!
                        sigpic

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          het ziet er goed uit hoor!!
                          succes met je probleempje!!!!
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Hoi Inti, die meeldauw reg. Nadia staat nog steeds voor. Heeft ook een dikke paarse stam met uitloop naar de bladeren. Wel gesprayd en oogd wat beter. Staat daar en geen last van .
                            2x fem Afrodite, 1x fem Special Kush, en 2 x reg Nadia gisteren goed gesprayd met de Ecostyle. Zelfs de zaailing fem Superskunk . In de spraybus zit nu nog 35 % in, gaat hard.


                            Ha Poepert, dank je ...ja er komt weer wat leven in de brouwerij . Alle planten groeien naar behoeven en geven mooie scheuten op, hier en daar een verschrompeld blaadje, zijn nog
                            niet de laatste bladeren dus geen gelazer. De Afrodite meiden gaan flink de groeispurt aan. Special Kush wordt wakker, geeft mooie bladeren. 1 van de Nadia's zit goed in het velletje,
                            maar de vraag is of het idd een meisje wordt.

                            Er is een kinneke geboren; haar naam is Speedy Gonzales en het is een meisje ! Heb haar vandaag ook dan alle kraamhulp geboden die er nodig was. Ze is een autoflower, ze moet eerder
                            op gaan brengen als de anderen die eind seizoen af gaan bloeien. Doe je best meisje.

                            Laten we het goede weer niet vergeten, dit allen ten goede van jullie buitenkwekers, op de schimmels na dan. Het had veel beroerder kunnen zijn met periodes regen, weken achtereen.
                            Van de week weer knallende perioden met volle zon.


                            Keep on growing,


                            Hippie .

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Afrodite buitenkweek 2013-2014 !! 1506.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1507.jpg Special Kush buitenkweek 2013-2014 !! 1509.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1510.jpg Nadia buitenkweek 2013-2014 !! 1511.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1512.jpg Superskunk buitenkweek 2013-2014 !! 1513.jpg had meeldauw autoSpeedy Gonzales buitenkweek 2013-2014 !! 1514.jpg

                            Foto's tuin; buitenkweek 2013-2014 !! 1443.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1444.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1447.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1448.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1450.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1451.jpg Super silverhaze stekken en wat autoflowers, de moeders doen t erg goed later foto's hiervan .

                            Gegroet en geniet,

                            Hippie .
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              heee hips maatjen !


                              ohla das nice , efe niet komen kijken en wat en spurts hebben die genomen seg ghahah tof man shit .
                              wel leuk dat we die supsersilver hazejes nog eens een tezien krijgen ale zeg maar SUPERSILVERHAZE mooie bushie dame !
                              de special kush vind ik echt de show dame vind ik echt je pronk stuk weet niet of het aan de naam ligt maar zou nog wel kunnen maar als noch je kweek kunsten maatje .
                              en ja pfff die meeldauw komt hier ook af en toe nog keertje piepen maar waren uiteindelijk maar paar blaadjes en de meeldauw stukken had ik weg geknipt en geen last meer van gehad .
                              maar alles gaat daar lekker op en top dus blijf maar zo verder doen hipske .


                              maatjen houd u goed ,

                              en Groetjes Steundje

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Er is post....

                                Hey Steunheufke , ja weer wat groter en nu zijn ze nog groter (growupdate next).
                                De tuin verderop begint ook te groeien. Die haze die je ziet waren stekjes van de 3
                                moederplanten. De moederplanten die ook nog toen nog moesten knallen, gekregen
                                uit nood en waren net op 12/12 binnenkweek. Heb dr al reeds zo'n 10 stekken
                                vanaf gehaald om een ander er plezier mee te doen.Ze staan bij een familielid van
                                de persoon van de tuin, ook niet ver hier vandaan. Bosrijke omgeving en niemand
                                kan ze zien of erbij komen. Het worden dan ook prachtige getopte planten !
                                ....Reveggen en doorbloeien....
                                Lucky met je meeldauw, ik gun het niemand die verotte schimmels .

                                Laters makker,

                                Hippie.
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X