Vroege buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sjonny84
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 154

    #16
    Re: Vroege buiten kweek

    @ oerhippie zet je de plantjes s middags als de temperatuur iets hoger is buiten?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Using Tapatalk

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #17
      Re: Vroege buiten kweek

      Hey die Sjonny...

      De 3x testzaden in de 5ltr. potten staan al een aantal dagen continue buiten,
      de zaailingen die 7 a 8 dagen tellen gaan s'ochtends om zo'n 08.45 uur naar buiten en s'avonds
      rond 20.00 uur weer naar binnen. Met dagen zoals deze moet je ze het plezier gunnen om
      ze gewoon buiten te zetten. Waar jij ze binnen hebt staan kunnen of zullen ze alleen maar
      gaan strekken. Dit ervaar ik ook, bij mij staan ze op de vensterbank achter dubbel glas,
      niet te lang daar laten staan want hun stammetjes reizen de pan uit ...

      De zaailingen gaan een dezer dagen in hun tussenpot 5ltr., dr komen zo'n 12 potten te staan
      en die ga ik niet meer heen en weer slepen ...

      Nice weekend, hippie.
      Last edited by de oerhippie; 7 March 2014, 16:37.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • sjonny84
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 154

        #18
        Re: Vroege buiten kweek

        Thnx voor de tip dit weekend gaan ze naar buiten! Toch valt het strekken wel mee bij mij... raam op het zuiden en heb achter de plantjes een spiegel geplaatst zodat ze van de achterkant ook licht krijgen en heb er nog een ventilator op staan.. mischien dat ze dat weerhouden om te gaan strekken?

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        Using Tapatalk

        Comment

        • sjonny84
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 154

          #19
          Re: Vroege buiten kweek

          Ff een update plantjes net over gepot zodat ze dit weekend lekker van het zonnetje kunnen genieten!

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
          Using Tapatalk

          Comment

          • sjonny84
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 154

            #20
            Re: Vroege buiten kweek



            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
            Using Tapatalk

            Comment

            • sjonny84
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 154

              #21
              Re: Vroege buiten kweek



              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              Using Tapatalk

              Comment

              • mister frank
                Retired
                • Nov 2009
                • 785

                #22
                Re: Vroege buiten kweek

                Succes!

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #23
                  Re: Vroege buiten kweek

                  Sjon,

                  Binnen achter het raam je zaailingen houden is gewoon kortom niks. Ik moest wel zo beginnen vanwege de vroege start eind februari.
                  In de zomertijd 1st ontkiemen, in de zaai/stek grond en metéén naar buiten ...

                  Sjon, ze staan er weer lekker fris bij en reken maar dat ze het lekker vinden wietsmileyober.gif ....

                  Thanks voor de pic...hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • sjonny84
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 154

                    #24
                    Re: Vroege buiten kweek

                    Ok ik ga er voor heb ze buiten laten staan je bent niet voor niets OER hippie dus zal wel ervaring hebben

                    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                    Using Tapatalk

                    Comment

                    • sjonny84
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2014
                      • 154

                      #25
                      Re: Vroege buiten kweek

                      kijk der genieten

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      Using Tapatalk

                      Comment

                      • twelvebarblues
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 203

                        #26
                        Re: Vroege buiten kweek

                        lekker weertje hè!

                        Comment

                        • sjonny84
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 154

                          #27
                          Re: Vroege buiten kweek

                          Zekers te weten!:cool::

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                          Using Tapatalk

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #28
                            Re: Vroege buiten kweek

                            Hangmat.jpg

                            Hmmmm, gaat net....

                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • sjonny84
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2014
                              • 154

                              #29
                              Re: Vroege buiten kweek

                              :thumbup:

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                              Using Tapatalk

                              Comment

                              • metsenl
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Mar 2014
                                • 50

                                #30
                                Re: Vroege buiten kweek

                                Hey Sjonnie,

                                Jij doet de plantjes gewoon aan de raam laten groeien of doe je ze binnen onder een lamp voorgroeien ? Ik heb zelf 3 dwarfs net in de potjes staan. Ik begin zelf als ze zijn uitgekomen ook een topic En heb je een goeie levering gehad van wietzaadjes ? De purple strains zien er goed uit, wil zelf ook nog wel een aantal van bestellen ! Keep it growing !!!! Grtz metse

                                Comment

                                Bezig...